1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Jij traint zonder eelt? :+

2. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik niet:+:p (hap hap hap)

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Altijd mooi als iemand grote bek heeft van ja ben zovaak in de gym blablabla.
    Laat je handen dan eens zien!

Vandaag met m'n schouder brace toch maar even wezen trainen, kijken wat ging.
    Aantal bicep en tricep oefeningen gingen gelukkig wel als ik m'n arm/schouder maar goed langs m'n lichaam hield.

Laatst bewerkt: 27 apr 2011
  4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ja en dan zegt hij: "Maar ik train met handschoentjes"......
    No Offence, maar mensen in de gym met handschoentjes probeer ik te negeren :+

Pak je zondag wel de wedstrijd mee Flix? Of ben je niet MVP :+

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ze zullen beide armen moeten amputeren voordat ik zal stoppen.

6. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Deze week maar eens geprobeerd zonder handschoentjes te trainen vanwege de discussie hier. En ik kwam erachter dat het in feite niet zoveel uitmaakt. Enige probleem had ik met dumbell shrug. Eeltplekken net onder mijn vingers deden echt pijn met die oefening.
    Wat schijterwt zegt over het bankdrukken heb ik wel eens gezien btw. Vriend van me had er ook last van. waarschijnlijk te gladdde of natte handen.

7. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit al eens gepost?

8. xCraftySlyFoX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 3 dagen split schema maar nu ben ik drie dagen ziek geweest sinds maanden.

Nu mis ik in mijn geval mijn borst/triceps dag, halen jullie deze dag in?(indien mogelijk) of laten jullie zoals het is, je slaat deze oefendag een keertje over.

9. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ik zou ze niet overslaan gewoon je eerstvolgende training borst/triceps doen en gewoon verder je schema volgen

10. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Mensen hier bekend met Health City? Mijn oude sportschool is namelijk door hun over genomen en nu willen ze hetzelfde format daar toepassen als bij Health City. Vraag mij dan af of er veel veranderingen zijn.

11. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt als veel machines en onwetend personeel :+

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    :)
    Maar wel gratis drinken, videoverhuur(bij een gym=(), sauna, zonnebanken, turks stoombaden en 69,- p/m.

13. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Naar mijn idee té commercieel ingesteld.
    Daarnaast meestal wel extra diensten (klimhal, sauna, zonnebank, filmverhuur, blabla...) maar dat is natuurlijk afhankelijk van het type HC vestiging (all inc, basic, enz). Die extra diensten zie je terug in de hoge prijs.

14. xCraftySlyFoX

Leuk Bevonden:
    0

Oke thnx;),

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Begin weer te voelen dat ik binnenkort maar even 2 weken-maandje rust moet gaan nemen.
    Trainen gaat niet heel lekker meer, continu vermoeid lichaam etc.

Seizoen duurt nog ~8-10 weken. Daarna maar even rust pakken en dan weer een frisse start maken.

16. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Heeft iemand hier ervaring met of kennis van die trillende buikgordels?
    Mijn vriendin wilt misschien zo'n ding met haar verjaardag. Ik was altijd al bevooroordeeld dat die dingen maar poep waren, maar eigenlijk heb ik me er nooit in verdiept.

Oja, geen opmerkingen van 'ze kan beter naar de sportschool gaan' want dat doet ze al ;) Het gaat me puur om die dingen zelf. Werkt dat een beetje en/of heeft iemand er ervaring mee?

17. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het te mooi klinken om waar te zijn, als het echt zo geweldig zou zijn dan zou iedereen zo'n ding toch nonstop op z'n buik zetten? Tenminste, dat is dan hoe ik denk.

Uiteindelijk zeg ik het toch: naar de sportschool gaan en goed letten op je voeding, dat onderschatten mensen ook nog wel is.

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Nee, dat werkt niet

19. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Zo denk ik er ook over. Maar ik zocht eigenlijk iets van een onderzoek die dat bevestigd (of uitsluit?). Heb er vandaag naar gezocht maar heb nog niks kunnen vinden.

Heb je iets waar je dat op baseerd? Want ik heb het idee dat we allemaal op dezelfde lijn zitten maar dat niemand het echt goed kan onderbouwen.

20. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Het werkt niet, laatst artikel gelezen. Je kent vast wel zo'n trillende plaat, dit is bedacht om te voorkomen dat astronauten spiermassa verliezen op een lange reis, alleen bleek uit onderzoek dat het niet werkt. Een trillende gordel zal wel hetzelfde idee zijn en werkt dus ook niet.

Als het een gordel is die je buikspieren met stroompjes samen laat trekken; dit werkt ook niet, als je 1000 keer met je arm beweegt zonder tegen gewicht krijg je ook geen dikke armen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina