1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Zou ff kijken naar Deloaden.

Weet niet of je het serieus bedoeld, maar het gaat mij helemaal niet om wat een persoon kan. Je instelling is het belangrijkst, heb je een goede instelling dan komt die kracht vanzelf.

2. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik bedoelde ermee dat je aardig wat mensen af hebt lopen zeiken op hun prestaties in dit topic :) . Die Ashavan was nog een stuk erger though.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    bijzonder, dit had ik nl ook. Ik loop nu al maanden rond met een blessure en kan geeneens meer lang zitten |:-

Op zich vaag, want verder doe je (bijna) niks voor benen met 5x5. Even naar je techniek laten kijken en iig goed oppassen!

4. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Helemaal niet. Ik loop alleen die sissygy af te kraken omdat hij een grote mond heeft terwijl hij niks laat zien ;)

5. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ah ok, kan wel.

Heb vandaag voor het eerst de 60kg 10 keer gebankdrukt zonder hulp :) . Eindelijk weer vooruit gegaan met bankdrukken, lang vast gezeten.

6. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu 2 maand lang 2/3 x per week aan het fitnessen en ik had niet echt een schema. Ik deed gewoon de ene dag borst en de andere dag bijvoorbeeld armen en benen. Maar nu ik het toch wat serieuzer wil aanpakken heb ik een sport schema opgezocht.

http://www.fitness-island.com/schema/schemakort_droog_2dagen.pdf

Is dit een goed schema?

Ik kan niet meer dan 2/3 dagen in de week fitnessen omdat ik ook nog moet volleyballen.

Laatst bewerkt: 18 mei 2011
  7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ga je nu weer beginnen:emo:

8. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik lees net een mooi stukje over je spieren trainen door er alleen aan te denken: http://www.ergogenics.org/denken.html

Denken jullie dat het echt is? Het lijkt mij erg sterk, maar er is wel een onderzoek naar gedaan dat resultaat leverde!:p

Trainen voor lazy people!

9. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Werkt, alleen lang niet zoveel resultaat als dat je de tijd die je eraan denkt in de sportschool gaat zitten.

10. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Vorig jaar ook een stukje gelezen over dat mensen die veel gespierde mensen zien zelf ook sneller gespierder worden ofzo, maar om dan een wallpaper van een gespierde man te nemen vind ik ook weer een beetje fout :+

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Het is best wel een bekend fenomeen dat sporters die hun acties eerst visualiseren betere resultaten neer kunnen zetten dan zonder. Maar goed, die doen wel wat meer dan er alleen de hele dag over nadenken :9

12. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Toch maar gewoon vragen.

Binnenkort (volgende week ofzo) wil ik me weer gaan inschrijven voor fitness hier in de buurt, als eerste wil ik gewoon mijn conditie gaan verbeteren want die is echt HEEL slecht geworden nu ik weer gestopt ben met voetbal. Zat er al eerder op en toen deed ik maar wat, wat zouden jullie mij aanraden om nu te gaan doen? Alles geleidelijk opbouwen/schema aanraden enz enz, tell me. :)

13. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Dit :)

14. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Iemand een betrouwbare site om mn voedings behoefte te berekenen?

15. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Vanavond na paar maanden pauze wegens operatie weer inschrijven voor fitness :D

16. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al bijna een half jaar gestopt met roken en ik merkte al dat ik aardig ben aangekomen dus uit nieuwsgierigheid effe bij de sportschool een BMI laten meten. Wat blijkt:

Leeftijd: 18
    Lengte: 187 cm
    Gewicht: 90.3 kg
    BMI 25.8

Vet% 16, 7%
    Vet massa: 15.1 kg

Dus ik denk dat het maar tijd is om gezonder te eten en veelmeer te gaan trainen.

17. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Is het normaal dat als ik mijn arm omdraai om met mixed grip te deadliften, deze echt een enorme hoek maakt? Ik kan hierdoor echt niet normaal deadliften met mixed grip want dan port mijn elleboog in mijn zij en moet ik helemaal scheef staan.

18. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Daar heb ik geen last van, denk ook niet dat het normaal is. Je arm moet helemaal recht zijn, dan zou je elleboog niet in je zij kunnen porren.

Vandaag nog 3x5 147,5kg gedeadlift, ging lekker :p.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hij heeft ws gewrichten die hij kan overstrekken. Heeft mijn zoon ook, die kan zijn elleboog compleet naar de verkeerde kant opbuigen 8)

20. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb dat ook met mijn ellebogen, maar dan heb je er lijkt mij alleen maar minder last van.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina