1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Doet niemand hier meer aan tegenwoordig?

2. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja als ik nu zo sta kan ik gewoon mijn arm omdraaien en recht houden, ga het gewoon maar af en toe op school 30 seconden zo vast houden ofzo.

Nee als ik mijn linker arm recht naar de grond toe doe met mijn palm naar buiten dan is mijn arm niet recht naar beneden gestrekt, maar buigt mijn onderarm naar links.

3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Vanaf vandaag ook weer begonnen met trainen. Kracht zat er nog goed in. Ben zelfs vooruit gegaan! Binnenkort m'n vetpercentage ff op laten meten want ben daar wel benieuwd naar. Gewicht is rond de 86kg, lengte 1.93m.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nog steeds wel beetje last van m'n knie , wel stuk minder dan eerst. Nu anderhalve week rust gehouden en volgende week weer vlammen. Heel stom als je 5x5 traint zonder squat , je bent echt zo klaar met je training 8).

5. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    BOEM

Flame on!

6. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je nou serieus Zyzz in je gamertag?

7. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Nee het lijkt alleen maar zo.

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nog wel wat werk te doen op je borst, armen en schouders eh?

Heb nu maand met Jack3d getrained, toen 2 weken niet getraied, toen 2 weken zonder Jack3d getrained en deze week weer met getrained en ik moet zeggen; je merkt het verschil echt wel zeg!
    Gister zouden we 1800 gaan trainen, dus ik nam 1730 m'n Jack3d shake alleen 1750 belde m'n maatje dat ie half uur later was. Dus ik heb tot 1815 op de bank gezeten terwijl de Jack3d begon te werken. Hoooly crap zeg;p

Gister na kleine maand niet meer borst getrained te hebben, ging liggen warmde op met 60kg 20x. Toen 80kg 10x toen 90kg 6x toen de 100kg 8x.
    Nu weer maandje vollop trainen. Erg veel zin in!

Merk ook weer dat ik weer vollop aan het bikkelen ben.
    Vreet me weer helemaal scheel(6x op een dag)

Laatst bewerkt: 1 jun 2011
  9. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Nog wat werk te doen op me hele lichaam ;)

Train nu ook met Jack3d, gaat wel lekker :p Nemen jullie het op een lege maag?

Nice BP btw, jelly.

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik probeer het wel op lege maag te nemen alleen ik train vaak na het avond eten en gezien dat familie gelegenheid is sla ik dat meestal liever niet over. Wel eet ik minder en als ik terug kom v/d gym weer verder eten.

Heb gelukkig wel heel erg aanleg voor borst. En armen, buik en benen eigenlijk alles behalve rug.

Buik train ik bv echt hooguit 2x in de maand maar m'n maatje echt 2/3x in de week, maar ik blijf 'm gewoon voor8)
    Zit alleen op zo'n 17% dus je ziet het niet:+

11. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben sinds 2 weken ook weer is begonnen met pre workouts en het werkt idd (al weet ik niet of het nou echt werkt of dat het meer in je kop zit:p maar energie krijg je er sowieso van)

Maar ik gebruik nu maximize V2 en jack 3d en wissel die dan af om gewenning te voorkomen. Vooral maximize vindt ik echt een aanrader tis wel sick spul als je het drinkt is je hele mond vuurrood en zou je zo in een horrorfilm kunnen spelen lijkt net of je tanden helemaal onder het bloed zitten enzo lol zal er volgende keer wel is een foto van maken:) maar je kan het wel vrij makkelijk weg spoelen gelukkig voordat je de gym ingaat hehe. maar damn je knalt een half uur later van de energie en je als je aan het trainen bent zijn je spieren helemaal opgepompt je voelt je net de hulk:D

ik neem het trouwens meestal wel op een vrij nuchtere maag (ongeveer uur en kwartier na me laatste maaltijd voor het trainen)

Laatst bewerkt: 2 jun 2011
  12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  13. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Btw me Deadlift zit nu op 3x5 145kg.

14. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Hoorde ik idd goede dingen over, jammer genoeg kan ik geen pillen etc slikken, ik stik er dan in:confused: mja maximize V2 doet het super voor mij dus:)

maar gvd vandaag zeg, ik was midden in me training, klaar met borst en met me 2e biceps oefening bezig toen er opeens een flits in me hoofd kwam dat ik de oven aan het laten staan met kip erin op 210 graden dus ik FUCK super snel naar huis gerent (woon bijna naast de sportschool) bleek de oven gewoon uit te staan-_- biceps training verneukt (sportschool ging 4 uur dicht ivm hemelvaart)

@ pine, laten we de strijdbijl begraven ik was misschien een beetje te fel met me reacties, goed bezig zo te zien aan de foto, je staat ook nog aardig droog ik zou nog wat meer gaan eten en puur massa gainen voorlopig of wil je droog blijven voor de zomer?:+ en je deadlifts zijn wel sick voor de tijd dat je traint:eek:

15. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Nice, 3x5 lijkt me echt zwaar en vermoeiend, kom zelf niet voorbij de 1x5 120kg omdat mixed grip echt kut aanvoelt, maar dan ben ik al donders moe.

Maar wat is een normaal gewicht om te bankdrukken na +- 4~5 maanden serieus trainen? Zit nu op 62.5kg maar voor mijn gevoel is dat echt vet laag vergeleken met de rest van mijn lifts. :+

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bankdrukken maak je erg rare progressie mee. Althans, dat had ik.
    Ik begon op m'n 16e met 40kg 4x 10 om het gevoel te krijgen. Daar 2 maanden mee aan lopen klooien. Toen geleidelijk zwaarder gegaan naar de 50kg en daar ook echt 2 maanden op blijven hangen. Toen ging de 60kg eindelijk en toen ben ik binnen 2 maanden doorgeschoten naar de 80 kg.
    Daar hele tijd op blijven hangen, toen ik dat platform eindelijk doorbroken had schoot ik door naar de 90/95kg en dan komt de grootste stap. v/d 95 naar de 100kg.

Ga volgende week even kijken hoe sterk ik nu ben in de borst en dan ga ik een nieuw doel stellen. De 100kg lukt op een goede dag nu wel 8-10x en soms zelfs 12 keer. Volgende doel is om naar de 120kg te gaan en dat dan toch wel 6-8 keer kunnen drukken.

17. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik ook gemerkt, ben echt best lang op 47.5kg blijven hangen en opeens lukte me het met gemak en ben ik nu bij 62.5kg pas weer blijven hangen. Heb ook vaak geen spotter (niemand in de gym of superdudes die ik eerst uitgebreid moet gaan uitleggen dat ik niet 3x12 tot falen ga en niet maar 20cm omlaag ga) dus durf dan niet alles te geven.

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zou beginnen met het stoppen van die pussy tussenstapjes weg te halen en gewoon stappen van 5kg te maken. Dan push je jezelf net dat beetje meer en heb je veel meer resultaat.
    Daarnaast, gewoon schijt aan hebben en een spotter vragen.

19. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik 62.5 niet meer omhoog krijg gaat 65 me ook zeker niet lukken :9. Spotter heb je natuurlijk gewoon gelijk in.

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wordt het gewicht bij afvallen gelijkmatig 'verloren' over de lichaamsdelen? En als ik naar de sportschool gaat, zijn er dan bepaalde apparaten die het beste zijn om goed af te vallen of voor het bovenbeen/buik gedeelte?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina