1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben je wel een beetje laat mee.
    Je dacht dat dat even in 3 weekjes lukt?

2. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Hij bedoeld de zomer van 2012. ;)

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb nu al 3 dagen last van een op hol geslagen pees aan de binnenkant van m'n elleboog.
    Loopt continu te trillen als m'n arm in een bepaalde manier ligt.
    Bicep+onderarm spannen zich continu aan8)
    Super vaag.

4. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Beter dat je dat hebt gedaan, je grip is met mixed echt veel sterker.

Maximaal 1000 calorieën per dag eten, dan komen die onderste buikspieren vanzelf te voorschijn.

Btw misschien heb je helemaal geen onderste blokjes ;)

Ik had ook last van me triceppees bij mijn elleboog. Daar heb ik best lang last van gehad, gelukkig is het nu over.

Vandaag getraind, niet normaal warm.

5. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Klopt heb ik ook soms nog steeds last van bij de triceps oefening lying curls. Erg irritant!

Ik heb trouwens even een vraagje. Een rechte stang, die je gebruikt voor je biceps, is dat wel goed voor je polsen? Ik deed gisteren met een maat van mij een potje suicide en kreeg toch opeens verdomde pijn rondom mijn pols! Hoe zit dat?

6. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik pak gewoon de mixed grip, maar het is niet zozeer dat mijn handen het niet trekken, maar meer dat mijn huid echt geplet wordt door het gewicht van de bar.

7. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Mia tis misschien wat gevoeliger voor je polsen dan ez stang maarslecht is hetniet ik doe zelf ook op dit moment in me schema biceps curl met olympische stang en heb nergens last van

8. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Een paar pagina's terug was volgens mij een kort filmpje gepost over grip. 2 manieren worden vergeleken. Misschien dat je er iets aan hebt?

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ah crap, koelkast bij mijn werkplek is weggehaald.

@Kevf: Nam jij niet je rijst + kip + noten ook mee naar je werk? Houd je dat koel of niet?

Ik ben bang dat er tussen uit-de-koelkast-halen en opeten op mijn werk er te veel (lees: 5 uur) tijd tussen zit. Of maakt dat geen reet uit voor de kip?

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Wat je kan doen om het koel te houden is een koelbox + een paar koelelementen. Dit blijft die 5 uur wel koel genoeg om te zorgen dat het eetbaar blijft.

11. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb het altijd gewoon in me tas zitten zonder enige vorm van verkoeling zolang je het gewoon de ochtend zelf maakt is het geen probleem.

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Helaas dat kan niet, de koelkast stond er al, het is bij de klant en om nou naast mijn laptoptas een koelbox mee te nemen.

Denk niet dat zoiets bij de klant gewaardeerd gaat worden :+.

De bedoeling is het de avond daarvoor te maken, dan de koelkast in en mee nemen naar mijn werk.

13. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Laat je de koelbox in je auto staan?

14. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Je kan die kip met rijst echt makkelijk een paar uur uit de ijskast laten staan. Als je nog wat aluminium folie eroverheen doet dan kan het al helemaal niet meer misgaan.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    idd kan prima, niet te druk om maken. Anders gooi je het de avond er voor in de koelkast en dan zodra je opstaat nog even in de vriezer oid.

Wij hebben gewoon een koelkast op het werk btw :)

16. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik bereid mijn maaltijden op mijn werk (horeca), dat is pas vers \o/.

Kevf, heb jij wel eens overwogen Intermitten Fasting toe te passen? www.leangains.com . Ik pas het nu 2 weken toe en ik ben echt bizar droog/vasculair aan het raken.

Intermittent Fasting in het kort: 16 uur per dag vasten (niet eten) en 8 uren wel eten.

17. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan i.c.m die Crunch die ik vermelde:)?

18. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Gast :lol:
    Als je 1000 calorieën op een dag eet dan verbrand je zoveel vet/spieren dat je huid net om je bot hangt. Ga gewoon een normaal trainingsschema volgen, en train je hele lichaam. Die abs komen vanzelf wel. Voor de zomer gaat je sowieso niet lukken.

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Annebole bobbies zijn ook weer gespot.
    Ben zelf uurtje geweest, toen waren ze vol borst aan het doen. Toen hebben ze een uur lang armen gedaan en toen ik weg ging, begonnen ze net aan buik.
    Ziet er echt niet, bigass torso aan het kweken maar geen reet aan benen doen:emo:

Zelf niet heel lekker getrained. Zaterdag ontzettend veel gezopen.
    Heb ik gewoon 3/4 dagen last van wat fitheid betreft merk ik gewoon in de gym.

Morgen ook wel even een 'guido' dagje nemen.
    Overdag vrij, trainings maatjes kunnen niet en vandaag alleen borst + buik gedaan, geen trek meer in triceps dus ik ga morgen een complete arm training doen. Lekker uurtje biceps en triceps knallen.
    Gewoon even zin in:+

Laatst bewerkt: 6 jun 2011
  20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wel eens kort naar gekeken. Maar ik ben een beetje klaar met steeds 110% te geven. Die laatste beetje extra's zijn het me niet waard :)

ik zit nu superlaag in mijn carbs zodat ik wat ruimte overhou op een dag om wat lekkers te eten zoals een stuk taart of zoals gisteren wat stukken zelfgemaakte brownie :+

Sixpack nog steeds prima zichtbaar, dus dat hou ik gewoon aan. Beetje de vruchten aan het plukken van al die jaren trainen zeg maar

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina