1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Je moest is weten... Bodybuilden is een fucking dure sport, woon nu bijna een jaar op mezelf en het meeste geld gaat zeker naar eten. Je moet toch' zo'n 6 keer per dag eten voor goede gains wat fucking veel geld kost en gezond voedsel is ook vrij duur vergeleken met die pizza's etc die me huisgenoten paar keer in de week halen voor een euro!=P enige wat nog betaalbaar is is kip + rijst maar om dat 6 x per dag te eten komt ook je strot uit dan dus moet af en toe toch een biefstukje of wat zalm kopen.

Ik mag blij zijn als ik nog geld over hou om uit te gaan om de week:p

Laatst bewerkt: 22 jun 2011
  2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik haal elke dag het avond eten voor het gezin hier(3pers) en dan haal ik voor mezelf dan nog 2/3 maaltijden bij en ben gewoon elke dag 15-25 euro kwijt!

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Voor mij ook de #1 reden dat ik niet te lang mezelf aan m'n eetschema kan houden. Dan ben ik gewoon veel te veel kwijt in een maand.

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik volg niet eens een schema!
    Dit is gewoon wat ik merk dat m'n lichaam nodig heeft.

Wel heb ik natuurlijk al wat schemas gehad dus ik houd er wel een beetje rekening mee en kom ruwweg ook wel aan de waardes die ik tijdens een eetschema zou hebben.
    En ik zit wel aan de 6-8 maaltijden om de 2-3 uur die ik tijdens een eetschema ook heb.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Als ik geen eetschema heb dan vreet ik gewoon sowieso veel, maar scheelt het me ook enorm veel geld. Eet dan ook wel een stuk ongezonder:+.

Ik heb wel echt periodes waarin ik een stuk meer eet dan normaal , soms echt weken lang van die gruwelijke vreetbuien.

6. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Dyonko waar heb je jouw traps verstopt?

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben gelukkig niet echt een snacker en hou erg van goed eten.
    Veel mensen trekken als ze uit school komen een zak chips open.
    Ik knal dan 3 eieren in de pan, beetje tomaat, champions etc erbij en een stokbrood in de oven en maak er een briljant broodje van.
    Of gewoon leftovers v/d avond ervoor.

Ook vaak tijdens tussenuren gaan veel klasgenoten naar de Mac/BK.
    Ik loop dan altijd even door naar de subways, delifrance oid om een broodje te scoren.
    Vaak even duur maar vele malen gezonder, voedzamer, lekkerder(!!)
    Die bij de Mac geweest zijn hebben een uur later alweer honger terwijl ik nog zit uit te buiken.

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Van de Mac krijg je inderdaad meer honger :lol:

But its gooooooooooooooooood

/
    Wat doe ik hier? :eek:

9. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Zit hier ook al te lezen, WHYYY :+

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    mwoah beetje plannen. Ik woon met 1,5 persoon thuis en ben per maand 180 kwijt aan boodschappen. Iaw 6 euro per dag ;)

11. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Waar doe jij je boodschappen dan?:p ik ben denk ik rond de 250 per maand kwijt voor mij alleen qua boodschappen en dan heb ik de eiwitshakes nog niet eens meegerekent wat nog zo'n 30 euro per maand kost (haal en bulkzak bij xxl voor 60 euro en doe daar 2 maanden mee), maar ik ga wel altijd naar de AH want die zit om de hoek, hier bij het waterlooplein heb je geen goedkope supermarkt in de buurt volgens mij en doe ook nooit echt bulk inkopen (alleen als de kip/rijst in aanbieding is haal ik paar pakken) want dan loop ik zo te slepen met die spullen en heb ook maar een mini vriezer boven in de ijskast:p, ik ga bijna elke dag/om de dag naar de AH.

ah ik was vergeten dat jij vooral van je eiwitshakes leeft natuurlijk:p

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Pine waar heb jij jouw armen verstopt8).

Heb denk ik totaal geen aanleg voor m'n traps, zijn altijd wel getrained.

13. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou graag wat advies van jullie willen hebben. Ik ben nu ongeveer anderhalf jaar met fitness bezig, weeg zo'n 70 kg en ben ongeveer 1,76 lang met een verpercentage van 10% denk ik. Nu ga ik over een maand op vakantie en wil ik me de komende maand vooral op massa gaan richten. Wat voor sets houden jullie aan voor massa? Normaal gesproken wissel ik 3x 10 af met 4x 8 of 10, 8, 6, 6. Nu het ook vakantie is heb ik meer tijd om te gaan trainen, wil ik minimaal 3 keer in de week gaan. Wat raden jullie aan qua samenhang van spiergroepen, welke je per training pakt?

Thanks!

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik raad aan dat je de OP leest en daarna 5x5 gaat doen

-_-

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    En 1 maand van te voren is wel erg kortdag.

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Staat dat 5x5 boek ook in de OP? Ik doe nu 3x8 samen met een maat van mij.
    Dag 1 borst/triceps
    Dag 2 Rug/Biceps
    Dag 3 Schouders/benen
    Dag 4 Biceps/triceps

En buik om de dag

17. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het is niet dat ik verwacht om drie keer zo breed te worden, ik ben wel realistisch wat dat betreft. Ik wil gewoon het maximale uit die maand halen, zeker omdat ik vanwege school niet echt consistent heb kunnen trainen.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    www.stronglifts.com

wat jij bedoelt met 3x8 staat los van 5x5.

Bill Starr en Rippetoe hebben het overigens over 3 x 5 (lees het boek 'Starting Strength' maar eens)

Ik kan 5x5 eigenlijk 95% van de krachtsporters aanraden. In al mijn jaren training blijf ik steeds terugkomen op deze aanpak :)

19. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Me armen heb ik in mijn volgende post verstopt.

Vind het jammer dat je traps zo achterlopen, omdat de rest wel goed is. Zou ze harder aanpakken. Heeft misschien ook te maken dat je jouw rug niet goed kon trainen, maar het valt me gewoon op.

20. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Kun je dit ook thuis doen? Zo ja, welke equipment moet ik dan kopen..? :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina