1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    @Flix: Wat een armen man! Rug zal ook huge zijn i.v.m. Football?

Laag vetpercentage lijkt mij verre van ideaal bij American Football? Trainen jullie vooral op explosieve kracht? Ik vind mijzelf niet bepaald een zwak persoon maar ik ben toch flink stuk gegaan toen ik een keer een training meedeed 8).

2. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    foto's doen het niet Flix?

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zeer explosief ja. Maar daar trainen wij ook op in de gym.
    Veel cleans, squats, deadlifts en daarnaast uiteraard veel sprints en change of direction oefeningen tijdens een training.

is natuurlijk goed om massa te hebben, maar dat heb ik genoeg.
    Ben 101kg atm dus 5% eraf zal ik voor het begin van het seizoen wel weer terug hebben in spier.

Waar heb je een keer meegetrained?

@syn; cowie ziet ze wel?

Edit
    Ga over 3 weken ofzo 10 dagen naar Spanje. Zit daar in een villa midden op een berg.
    Denk dat ik m'n jog schoenen meeneem en dan daar in de hitte ga joggen en wat andere conditientraining doen. Zal ook wel hoop verbranden daar.

Laatst bewerkt: 4 jul 2011
  4. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    101kg!? Nice! \o/ een esthetisch fysiek met rond de 100kg is mijn ultieme doel, al zal dat wanneer ik het behaald heb al niet meer genoeg zijn 8). Toen ik begon op 74kg had ik als doel 80kg...2 jaar later sta je op 90kg en ben je nog niet tevreden :lol:.

Ik heb een keer een training meegedaan bij een vereniging in Nijmegen...kan zo niet meer op de naam komen. Het was volgens mij een soort van demonstratiedag. Ik herinner mij de bloedsmaak in mijn mond nog wel 8)

@syn: foto's doen het prima.

5. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Flix, hoe lang ben je? Aan je foto's te zien ben je echt beest.

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    1.82 op een goede dag haha.

7. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Nice, ben zelf ook zo lang, hopen dat ik de 100 ook ooit eens aan mag tikken.

8. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ziet er goed uit Flix! Zeker wanneer je rond de 12% zit.

Ook maar vanaf volgende week eens op eten gaan letten, krijg nu veel te weinig eiwitten binnen en andere voedingstoffen. Eetmeter gedownload, wat boekje en maar eens gaan kijken wat ik allemaal binnenkrijg.

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Wie gebruikt er hier allemaal dextro juice? Zit erover te denken om dat te gaan gebruiken in mn voedingsschema. Ik ga morgen bij mn sportschool vragen of ze mee willen kijken naar wen voedingsschema.

10. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Waixy Maize > dextro

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    En wat is jou reden hiervoor?

12. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    tis goedkoper en je wordt er minder snel vettig/bloated van dan dextrose.

13. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    En heeft dezelfde werking?

14. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gadverdamme, net een bak kwark weggewerkt die helemaal waterig was :mad:. Fucking smerig als die shit waterig wordt.

15. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Over de datum?
    M'n noten mix smaakt wel goed. Pinda's, Hazelnoten, Amandelen en Cashewnoten. Kwark was op, dus m'n moeder moet weer boodschappen gaan doen. Mix het wel met een beetje lessini, zodat het wat frisser is en dus beter weg te werken.

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb een bak halfvolle aardbei kwark van mona gehaald.
    Misschien niet de beste, maar wel erg goed te pruimen!

Morgen of donderdag even een cut schema opstellen met m'n maatje(is 3 jaar lang personal trainer geweest)

Probeer nog steeds een week of 2 rust te houden maar het kriebelt gewoon heel erg om toch even snel een uurtje te gaan.
    Heb gewoon zin om m'n biceps even flink af te beulen8)

17. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Hoe zit het eigenlijk met de voeding op de rustdagen?

Als doel heb ik het aankomen van spiermassa, dus op trainingsdagen eet ik me scheel en zorg ik dat ik mn eiwitten binnen krijg, maar ik kan me voorstellen dat dit op de rustdag niet de bedoeling is.

Uiteraard zijn de eiwitten nog steeds van belang, maar moet ik dan ook ver boven mn energiebehoefte gaan vreten of zet dat alleen maar tot vet aan?

18. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon het zelfde als op trainingsdagen eten, in de rust herstellen je spieren juist.

19. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, was niet over datum. Ik weet ook niet waarom die kwark soms waterig wordt, maar 't is wel altijd even het verstand op nul en achterover slaan als die zo waterig is.

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Miss even roeren?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina