1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Och, hoort erbij.
    Over eelt maak ik me geen zorgen. Ging me meer om de hygiƫne en ik zat er toch al helemaal doorheen.
    Alleen wel vervelend plekje want het zal wel open blijven gaan. Maargoed, ga volgende week toch op vakantie dus heb dan wel tijd om te heelen.

Ik ga eind deze week even m'n max opzoeken van de deadlifts. Heb wel het gevoel dat ik de 150/160 wel red.
    Eigenlijk geen idee wat een respectabel gewicht is.

2. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Binnenkort deze dingen maar weer meenemen

Werken ook prima.
    Moet ze ook gaan gebruiken voor m'n shrugs.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
  5. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Iemand nog tips hoe whey te gebruiken. Gebruik het nu bij het ontbijt en voor de training. Lijkt mij wel goed alleen hoor ik ook veel verhalen dat mensen het na de training nemen.

6. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ontbijt en na de training! Je hebt na het trainen eiwitten nodig. Het beste is dus om na het trainen snelle eiwitten te nemen. Zodat ze snel opgenomen worde

7. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Whey duurt toch een tijdje voordat het opgenomen wordt? Duurt ongeveer 60-90 minuten, als dan voor je training inneemt komen de eiwitten na de training beschikbaar.

Of verkeerde redenatie?

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat denk je dat whey doet?
    Juist ja, bouwstenen voor je spieren.

Wanneer groeien je spieren?
    Correct again, na de training.

Het is niet zo dat direct na je training je spieren beginnen te herstellen. Dat gebeurt pas als je lichaam tot rust komt gedurende de 48 uur na de training.

Laatst bewerkt: 20 jul 2011
  9. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    volgens mij maakt het echt geen fuck uit wanneer je die whey shake nou neemt, zolang je gedurende de dag gewoon elke ~3 uur genoeg eiwitten eet/drinkt zit het wel goed... lekker boeiend of je die eiwitshake nou voor of na je training neemt, het enige voordeel van eiwitshakes is dat ze lekker makkelijk zijn om snel wat eiwitten naar binnen te krijgen maar je kan net zo goed kip of een blikje tonijn nemen het verschil ga je niet merken:)

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Van een shake krijg ik meestal een vol, opgeblazen gevoel.
    Nie echt lekker om mee te trainen zeg ik.

11. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik raak ook redelijk vol van een shake, drink hem daarna wel.

Wel echt lekker bezig laatste tijd, dat 5x5 schema werkt echt super.

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    @Flix: Jij knalt alleen je dure eiwitten er door heen als je lichaam volstaat met snelle koolhydraten? ;) Of neem je er ook wat fruit bijv. bij?

@Corona: Er zijn erg veel discussies over wanneer je de shake het beste kan nemen, er zijn enorm veel mensen die het voor de training nemen en hun insuline laten pieken met de KT, maar er zijn er ook (zoals je ziet) veel die het na hun training nemen.

Belangrijkste vind ik is dat je na je training je glucose voorraad weer aanvult, anders gaat je lichaam je dure eiwitten er doorheen knallen. Dat is iets wat je juist niet wilt......

Laatst bewerkt: 20 jul 2011
  13. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Normaal heb ik niet zoveel last van spierpijn na het trainen als ik goed eet! Nu ben ik maandagavond geweest en wegens omstandigheden heb ik daarna niet meer kunnen eten. Heb nu serieus al 2 dagen spierpijn!

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha ik Voel m'n DL van maandag ook nog hard haha.
    Vrijdag ga ik voor de 150kg zeker 4x

Nu even lekker benchen(l)

15. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik herstel momenteel van een knieblessure, daarvoor maak ik gebruik van krachttraining. Had maandag voor het eerst wat explosiever getraind (squat langzaam inzakken en snel weer omhoog). Die voel ik nu ook nog wel. Morgen weer :9
    Maar geen last van m'n knieen, dus ben hoogstwaarschijnlijk weer fit voor het nieuwe seizoen. Misschien kan ik zelfs al m'n sprongkracht verbeteren \o/

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Met zwart-wit fotos zie je alles ook best goed vind ik, word de belichting wat beter

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Borst loopt inderdaad wel een beetje achter ja maat!
    Vind het persoonlijk niet mooi als je zo droog staat dat je ribben en shit ziet maar dat is weer mijn mening.

Je gaf aan niets te voelen bij een borst workout. Doe aan het eind van je borst oefeningen deze maar eens
    [yt]Sf0oVCPTuwE[/yt]

Ikzelf leg de dumbel normaal neer, maar zo rechtop kan natuurlijk ook.
    Reken maar dat je je borst voelt en dat het brandt als de maderfak!
    Ik doe zelf 3 setjes van 8 per arm.

18. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik eet nu wel genoeg, kom gewoon geen vet aan. Het is niet dat ik het zo mooi vind, maar kan er gewoon niks aan doen, die ribben die je bij m'n abs ziet zijn anders gegroeid dan normaal. Steken een stukje uit. Kan alleen met een operatie gefixed worden.

Zal volgende borst training die is doen, kan ik thuis ook wel een keer testen, heb hier toch dumbells liggen. Hard genoeg trainen en dan komt m'n borst ook wel :p Anders eerst massa opbouwen bij de rest, en dan meer gaan focussen op m'n borst

19. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er zelf ook last van dat m'n borst minder vooruitgang boekt dan de rest en ook die uitstekende ribben als het ware. Zit er aan te denken om volgende maand 5x5 te beginnen om eens even overal flink vooruitgang op te boeken.

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Whoop, morgen hardloopschoenen aanschaffen en volgende week even weer ergens een abonnement nemen of solliciteren bij een sportschool. Het is weer tijd om volle bak te gaan. Het is alweer 3 jaar geleden dat ik ben gestopt als instructeur, nu fit worden en hopelijk straks weer ergens gaan werken :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina