1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ben zelf allergisch voor melk trouwens (zuivel..) , neem aan dat dat geen erge belemmering is?

2. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik drink 4 glazen melk per dag. Moeders wil niet meer vlees kopen en moet mijn eiwitten toch ergens vandaan halen.

3. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben dus ook begonnen sinds 3 weken, ga nu nog 2 avonden in de week omdat ik de rest van de avonden al doe basketballen. Ben zelf gewoon echt een mager mannetje, ben 1.85 en weeg maar 65 kilo ofzo. Ik wil dus echt aankomen maar weet niet wat nu slim is, iemand ervaringen met van die weight gainers enzo?

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Weight gainers moet je pas nemen als je voeding al helemaal in orde is. Als je wilt aankomen zou ik gewoon minstens 500 kcal boven je onderhoud zitten. Via eetmeter2002 kan je kijken hoeveel je dagelijks eet.

5. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Wat vis anders? Vind tonijn sowieso ideaal, gewoon lekker zo'n blikkie leeg vreten :)

6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    lol 4 glazen melk per dag moet ik persoonlijk niet aan beginnen wordt m'n hele huid gaar 8)

7. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zal zaterdag maar eens mee gaan boodschappen doen, kijken of ik wat extra voedsel in het karretje kan smokkelen.

Ooh heb ik zelf geen last van, heb altijd al wel veel melk gedronken.

8. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is melk niet echt gezond als ik er over nadenk.

Stel er staan 20 verschillenden vrouwen moedermelk te produceren en al dat melk word in één vat gemixt en daar drinken we dan uit.

Ik weet het, het is meschien een rare gedachten maar dat is wat er feitelijk gebeurt. Erger nog het is ook nog eens dierlijke moedermelk. Ik zou bijvoorbeeld nooit moedermelk van een paard of aap drinken omdat het me nooit is aangeleerd of zelfs een vies gedachte is in de Nederlande cultuur.

9. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet echt een rare gedachte anders. Andere vloeibare producten worden toch ook bij elkaar gegooid in een vat en dan pas verdeeld. Bier, cola, olijfolie. Advocaat wordt toch ook gemaakt van allemaal bij elkaar gegooide eieren?

En paardenmelk is best te drinken hoor, beetje apart als je koemelk gewend bent. Melk van een aap heb ik nog nooit gehad :+.

10. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Pffff, zo kan je over alles nadenken en dan eet je op een gegeven moment niks meer..

11. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Is een heel proces hoor voordat het in de winkel ligt ;)
    ze houden niet die pakken onder de koeien

12. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Over die hele melk discussie..

Ik drink op fitness dagen altijd een pak van 2 liter. Gaat me goed af en volgens mij is het een prima bron voor eiwitten.

Is gewoon halfvolle melk van de appie btw. Kheb van nature een laag vetpercentage en mn huis kan het ook wel aan dus op dat gebied zal ik wel lucky zijn :)

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Melk is geen prima bron voor eiwitten8)
    In mijn scheet zit bijna nog meer eiwit.

Oke, niet helemaal waar, in melk zit wel een klein beetje eiwitten maar echt bij laaaange na niet genoeg.
    Zelfs niet voor mensen die niet trainen.

Laatst bewerkt: 8 feb 2011
  14. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen je eiwitten uit melk halen is inderdaad een beetje moeilijk :+
    Maar 3.5g eiwitten per 100ml terwijl in mijn kipfilet 18g eiwitten per 100g zit, melk bestaat vooral uit water.

15. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nja, een glas melk is 200 ml = 7 gr eiwitten
    2 glazen per dag is alweer 14 gr eiwitten. Lijkt mij een leuke eiwit bonus toch? :+

16. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Jap, daarom drink ik ook melk.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    deed ik ook, resultaat: 3 jaar later zo lactoseinterollerant als de neten |:-

en verder alleen magere of gezuurde melkproducten nemen (als je ze al neemt), ivm de hormoonmeuk die in de vetten zit

18. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Hebben jullie ook zo raar soms met spiegels? :+
    Vandaag in pashokje leek het alsof ik nog wel wat massa had.. maar als ik thuis voor de spiegel sta lijkt het drie keer niks :+

19. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Komt door het licht

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    En sommige spiegels maken nou eenmaal dikker/dunner.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina