1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    En eerst de kont naar achteren! Hoeveel beperkten er dat wel niet bij mij in de gym fout doen =(

2. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ok tnx :)

Ja dat wist ik wel, had wel paar filmpjes gekeken van tevoren.

3. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Bam, (nep) all stars binnen, morgen ff kijken hoe het squat.

4. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Het moet toch niet fucking gekker worden, zitten een paar russen bij mij op de sportschool, ik was net aan het bankdrukken en was net even aan het uitrusten van me 3e setje van 5x5 (102.5 kg) pakt zo'n Rus opeens schijven van me stang af als ik even niet oplet terwijl hij wist dat ik nog bezig was. Ik werd superpissed door dat asociale gedrag dus ik loop naar uhm toe: dude what the hell are you doing, I'm warming up with your max weight give my freaking weights back. Normaal zeg ik dat soort dingen natuurlijk niet hoor maar die Russen hebben echt 0 manieren dus was wel terecht imo.. Komt er zo'n skinny instructeurtje naar me toe of ik even normaal wil doen, toen had ik het helemaal niet meer en ben boos de gym uitgelopen, wil nu bijna van gym gaan switchen ook een training naar de joden nu..:confused:

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ah kom op, zo erg hoef je jezelf er toch ook niet over druk te maken?

6. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Nja er waren al wat andere factoren die me irriteerde bij deze gym wat natuurlijk ook beetje meespeelde:) twas een beetje de druppel zeg maar, mja gym zit wel op 2min loopafstand en dat is wel weer te relaxed natuurlijk kga er maar even een nachtje over slapen.

7. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik heb ook wel eens schijven van iemand gejat toen die bezig was. Was op een zondag met een flinke kater dus was niet zo scherp :+ . Misschien waren de Russen ook nog gaar van de wodka.

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Desides, meeste tips krijg je van andere gasten die daar ook trainen!
    Zou alleen wel naar de wat grotere gasten kijken, niet naar de skinny fuckertjes.
    Doe het zelf regelmatig.
    Heb je weer van die klonten in de gym rondlopen die alleen maar plaats in nemen en lullen.
    Trek regelmatig de gewichten van hun stang af, of pak de dumbells af en maak ik de opmerking; Je bent toch te druk met praten om te trainen.

Word altijd met grote bek aangestaard.

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Last-minute changes gemaakt en toch naar F4F gegaan. Ik wil liever me eigen tijden betalen ipv afhankelijk te zijn. Daarnaast kan ik idd filmpjes kijken en de techniek nadoen. Zo onderweg naar me eerste training en ik heb er zin in. Ben IIG blij dat ik nog wat dingen heb nagelezen over techniek, want zo ben ik achter wat dingen gekomen die ik eerst niet wist, wat me toch weer helpt.

10. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Succes, zijn daar waarschijnlijk genoeg gasten die je ook kunnen helpen! Gewoon schijt hebben en vragen aan mensen de je bezig ziet!

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Gisteren eerste keer met Hemo Rage getraind. Alles voelde lichter aan, en ging een stuk makkelijker! Zweette me wel de pleuris. Had maar half schepte gebruikt om te kijken, maar wil een beter effect krijgen, dus pak vandaag gewoon 1 schepje.

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Lekka lekka. Net terug van training. Was dope. Instructeur liet me eerst de technieken zien en toen ging ik zelfstandig aan de slag. Alleen Barbell Row ging wat minder. Ik kon me rug goed recht houden, maar toen ik met de stang naar beneden ging, ging me rug steeds boller. En als je telkens per rep de barbell op de grond moet doen, is het wel kut voor je rug. Of moet dat juist niet?

IIG, na krachttraining nog 12 km gefietst. Het is lekker om van krachttraining naar cardio te gaan. Al met al, ik heb zin in Maandag :D.

13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Euh per set bedoel je? Je hoeft echt niet elke keer de grond aan te raken met de barbell row.

14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Bij barbell rows hoef je/kan je echt niet tot de grond hoor. Je rug moet je hol houden, om vervolgens met je armen de barbell naar je borst te trekken

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Oh, okay. Verkeerd gelezen dan.

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Haal je soms deadlifts en barbell rows door elkaar?

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Nee. Maar ik meende te hebben gelezen dat je bij barbell rows ook per keer de stang op de grond moest doen. My bad.

18. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel, dan is het een pendlay row, die doe ik zelf. Voor rows moet je gewoon ff kijken wat je het fijnst vindt. Maar als je wel de grond aan gaat tikken en dit alleen met de barbell doet is het niet gek dat je rug krom gaat want met schijfen dr aan ligt je barbell al 15cm hoger.

19. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb moeders een pot magere kwark laten halen en as we speak zit ik het naar binnen te schuivelen. Eerst happen zijn echt niet te doen maar nu begint het wel wat beter te smaken! Discussie is hier al over gevoert, maar eten jullie echt zo'n hele pot op a 450g voor het slapen gaan? Of nemen jullie bv de helft? Elke dag zo'n pot naar binnen schuiven zie ik ook niet echt zitten!

20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Een hele pot ja! Meng het met een beetje siroop fzo. Dan smaakt het al zoveel beter!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina