1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snelle reactie! Kwark is toch wel een prima aanvulling voor het slapen gaan? Ik ben best wel een mager ventje en krijg gewoon te weinig kcal binnen en moet mezelf echt dwingen om te eten, zo'n pot kwark erbij zou dus wel een hoop moeten schelen? Vooralsnog doe ik het alleen op trainingsdagen!

Edit: Bedoel eiwitten 8) Heb er nog niet echt veel verstand van!

Laatst bewerkt: 29 jul 2011
  2. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Elke dag pakken! Sowieso kan je 's avonds rond 9 uur ook een handje walnoten pakken.. Of andere ongebrande, en ongezouten noten. In noten zit per 100gr ook ongeveer 600kcal in. Pak je dan 's avonds nog kwark, zit je al op 1100kcal. Voor eiwitten raad ik je sowieso Whey shakes aan.

3. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe er meestal een heel klein schepje Whey in, dan is het ook echt veel lekkerder. Al vind ik het nu zonder iets erbij ook best wel te doen

4. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik deed het pas met whey, maar vond het echt niet te beuken. Doe maar gewoon met water en dan even een paar grote slokken.

Verder moet je geen whey nemen s'avonds, whey is een snelle eiwit.

5. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik, ik neem zoals ik al zei een heel klein schepje voor de smaak

6. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik pak savonds All Day Protein.

7. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    En waar is dit allemaal precies goed voor dan? Ben je dan straks geen dunne spriet meer ofzo? :9 (heb echt nog totaal geen verstand hiervan, maar wil er best wel aan beginnen..)

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    begin dan maar met inlezen: startpost ;)

9. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Goed idee. Zal ik maar ff doen dan.

10. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ja klopt zou dat ook gewoon doen met 5x5 de grond aantikken dan weet je ook zeker dat je vorm goed is want sommige mensen maken van barbell rows halve shrugs.

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Hmm.. Denk niet dat Hemo Rage goed aanslaat bij mij.Merk er namelijk niet super veel van eerlijk gezegd. Maar ik ga hem wel opmaken, ander is het zonde. Kan het zijn dat het pas na een paar keer echt volledig werkt?

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat zijn de beate oefeningen als ik drie weken lang 3x per week goed wil trainen? Ik wil wat meer buikspieren zien, dus wat trainen haha. Ik eet sowieso redelijk 'gezond', niet te vet, dus dat komt nog wel goed denk ik. Iemand tips?

13. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mocht het écht niet aanslaan heb ik heel misschien wel interesse. Kan nog 1 maand trainen in Nederland en daarna in Ierland knallen. :)

14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Werkt hij bij jou wel goed? Of nog niet geprobeerd?

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Das die pre workout van je right?
    Mijn ervaring is, dat je m de eerste paar keer juist extra hard voelt.
    Toch maar voor Jack3d moeten gaan he:+

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Dat is die pre workout ja. Kan nu van een maat van me een andere proberen, die werkte bij hem totaal niet, dus misschien dat die dan wel werkt bij mij.

17. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ja gewoon een abonnement op de sportschool nemen en alles trainen ipv alleen buikspieren voor drie weken. Sowieso zal je in drie weken heel weinig resultaat zien.

18. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Kan je net zo goed niet gaan, want in 3 weken bouw je niks op. Gezond eten is wel goed, maar je moet ook veel eten. Rond de 3000kcal dus.

Maar als je 3 weken lang goed wil trainen kan je het beste een soort van 5x5 schema doen.

19. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    3 weken heb je net de techniek onder de knie, das echt weggegooide tijd als je daarna niet doorgaat.

20. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    En weggegooit geld...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina