1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod dat mag dan weer niet ;) ~Kevf

Hier kun je hem downloaden

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    heeft iemand trouwens een vervanger gevonden voor de eetmeter? Ik vond dat ding echt meesterlijk

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Maar hij werkt dus alleen maar op Windows 7? Lame.

4. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Voedingcentrum heeft nu een site gemaakt. Waar je volgens mij wel hetzelfde kan.
    http://eetmeter.voedingscentrum.nl/

5. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Bij mij loopt ie gewoon op W7

6. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
  7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    o?! nog wat bijzonders voor gedaan?

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Comp. mode?

En wat kut dat je het een stuk rustiger aan moet gaan doen zeg!
    Maargoed, je kan altijd een uitzondering zijn!

Ik heb zelf op m'n 16e gehoord gekregen dat ik wars. nooit meer football zou kunnen spelen omdat ik toen m'n knie helemaal aan gort heb gelopen.
    Wou het natuurlijk niet geloven en die fysio het tegendeel bewijzen(zat niet bij één of ander mini praktijkje maar zat bij een echte sport fysio waar ik via het NL team bij terecht ben gekomen die ook voor het NOC-NSF doet).
    Die zei na m'n operatie dat het een zware blesure is en dat het waarschijnlijk niet meer haalbaar is. Toen heb ik maanden lang lopen bikkelen daar en na 13 maanden stond ik weer op het veld.
    Hij is zelfs de eerste paar keren bij me trainingen wezen kijken of het goed ging en heeft me daar ook speciale oefeningen voor mee gegeven en bedacht.

Achteraf zei hij dat hij het absoluut niet verwacht had dat ik nog op niveau mee zou kunnen spelen. Hij had me stiekem al voor 95% afgeschreven gaf hij aan.

Daar komt ook mijn passie van de gym vandaan. Kei hard trainen om de resultaten op het veld te zien.
    Ik gooi regelmatig gasten die een ruim een kop groter en 20+ kg zwaarder zijn aan de kant alsof het jutte zakken zijn.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Trek je maar niet zoveel aan van gasten hier die zich beter dan je voelen terwijl ze zelf ook maar beginners zijn. Lees gewoon veel en probeer er dan ook echt wat mee te doen.

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    +1

Zelf veel lezen en zeggen hoe jij denkt dat het moet, klopt dit niet kijg je van de meeste gewoon feedback over hoe het wel moet. En met voeding kan je heel veel leren en lezen. Volgens mij is voeding 1 van de, miss wel het moeilijkste aspect bij de serieuze krachttrainer.

Wat zweet ik me altijd kapot bij mn beentraining. Druppels lopen over mn voorhoofd en schouders glimmen van het zweet. Volgens mij krijg ik ook steeds meer vorm in mn rug. Traps groeien aardig hard. Zo is f een foto maken voor mn progressie

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ben hard aan m'n borst aan het werken, maar wil nog niet echt vorderen :mad:

Laatst bewerkt: 3 aug 2011
  12. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Je bent veelste droog. Eten eten eten...

Je lichaam moet wel genoeg bouwstoffen hebben om om te zetten in spieren. Zonder de juiste (genoeg) bouwstoffen haalt je lichaam ze ergens anders in je lichaam vandaan. Je spieren worden namelijk als eerste gebruikt bij verbranding en in het crieeren van nieuwe spieren zonder genoeg bouwstoffen. Zo blijf je aan de gang met trainen.

Op het dutchbodybuilding forum kunnen ze als je wilt een voedingsschema voor je maken. Sommige hebben enorm veel kennis over fitness/bodybuilding.

13. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Denk je dat ik daar niet mee bezig ben? Ben 3 kg aangekomen in 8 weken tijd. Heb nu thuis een eetschema waar ik me meer aan het houden ben. Miss ga ik binnenkort wel een weightgainer erbij pakken. Puur om gewoon meer kcal binnen te krijgen.

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wou net zeggen.
    Miss eens een goede weight gainer proberen.

15. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Iemand aanraders? Kreeg van iemand al te horen dat je van Mammoth al na een half uur op de wc zit.

Ik zie zelf al wel progressie iig. Vooral rug en biceps

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Het is ook niet dat ik niet vooruit ga, in tegendeel. Alleen m'n borst gained wat lastiger dan de rest.

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Meh weightgainer is volgens mij niet echt nodig. Tenzij je echt al zoveel eet dat je onmogelijk meer kan eten. Als je er eentje neemt kan je het beste met complexe koolhydraten neem (complex carb gainer bijv), maar is op zich beetje overbodig.

18. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Dat doe ik ook niet nee. Maar eet nu wel veel. Ik kom gewoon weinig vet aan. Train nu 4-5 keer in de week. De rest is werken. Dan is een weightgainer gewoon makkelijk om redelijk wat extra calorieen naar binnen te krijgen

19. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Zou ook geen weightgainer nemen, gewoon vreten.

Ben weer terug van vakantie, morgen maar kijken wat de schade is...

Ga ook binnenkort ff wat foto's schieten, sta best droog.

20. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik gebruik altijd olijfolie als ik te weinig kcal binnenkrijg :cool:, gewoon een flinke scheut door al je maaltijden (of door je shakes). Heck, ik neem zelfs een fles olijfolie mee naar school haha 8) de blikken die je af en toe krijgt als ik er een slok uitneem zijn echt té grappig!

Weightgainers vind ik echt zonde van het geld, maar dat is slechts mijn mening.

Sta momenteel op 95kg met een bf van 10% (bij 1.84m). Mijn doel, de 100kg, komt al dichterbij :+.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina