1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Heb idd wel is gehoord dat in sportscholen "dikker" (breder) wordt gebruikt en in bijv. vrouwenkleding winkels "dunner" dan lijken de vrouwen slanker en kopen ze de kleding eerder.. best kansloos allemaal.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat kan ik beamen , stond laatst met m'n vriendin in de Hunkemoller en ik leek wel een Somalier zo dun in die spiegel. Tering zeg. M'n hoofd was ook echt 2x zo smal:+.

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Direct na het trainen zijn je spieren ook iets groter/opgeblazen.
    Misschien dat het daarom komt?

Maar het kan natuurllijk ook allemaal tussen de oren zitten.
    Of je ma heeft een feel good spiegel gekocht:+

4. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Meestal als ik getraind heb zijn de winkels al dicht ;)

haha :D, gaat helaas niet op want woon niet thuis hehe

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik las kleedhokje en nam dus aan dat je het in de sportschool zelf zag:+

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha ja zoiets dacht ik ook. Al moet ik zeggen dat ik geen sportscholen ken met pashokjes maar oké:+.

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
  8. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Nog even over dat melk gebeuren.

@Kevf: je bedoelt dus dat je door een overmaat aan zuivel een intolerantie hebt gecreeerd? Daar moet ik niet aan denken zeg.. Miss toch maar op zoek naar iets anders.
    Alhoewel ik het niet helemaal met flix eens ben.
    Als er 3.5gr eiwit in 100ml melk zit, dan krijg ik met die 2 liter dus 70gr eiwitten binnen. En dit is niet de basis van mijn voeding, het is iets dat ik er makkelijk bij kan doen. Drinken moet ik toch en het alternatief is water, waar precies 0 eiwitten in zitten..

Of ben ik nou gek?

Laatst bewerkt: 8 feb 2011
  9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Maar ook 0 kcal.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Je moet je ook niet alleen maar focussen op eitwitten, 2 l melk per dag lijkt me nou niet bepaald fijn..

11. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
  12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wat is je punt? :)

ik ken GOMAD en vindt het echt een rukdieet. Melk is voor kalfjes en babytjes, niet voor grown-ups. Hoogstens wat kwark , karnemelk, magere melk.....

en daarnaast heb ik sowieso niks met dieeten die op deze manier helemaal over de top zijn, is vaak alleen maar hype creeeren

13. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Nog maals, ik werk t weg alsof t water is. Dat verhaal van intolerantie waar Kevf mee kwam baart me echter wel wat zorgen.

Dat artikel van Pine daarentegen ligt wel weer in lijn met mijn voedingspatroon.

edit:
    op trainings dagen eet ik in principe net zo veel tot ik echt met barre tegenzin dingen naar binnen prop.
    Ik richt me dan voornamelijk op volkoren brood met kipfilet, eieren, pasta en een whey shakeje voor de training. Ik zit dan propvol, maar wat melk gaat er altijd prima bij.

Ongeveer anderhalf uur na de training heb ik mijn avond eten (veel vlees/groente/rijst/pasta etc) en voor het slapen een bakje kwark.

Ik maak hier prima progressie mee, maar als iemand op- of aanmerkingen heeft hoor ik het graag.

14. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Wilde het gewoon met jullie delen sinds het over melk gaat.

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.012
    Ik altijd maar blij zijn dat ik geen dikke buik oid heb, lovehandles, etc. Ik ben zo droog als wat, behalve nu..m'n buik. Het is de laatste tijd nogal opgezet. Echt, als ik aan het fitnessen ben, buik knalt er zowat uit tegenwoordig. 8)
    Komt door het bier denk ik..maar drink de laatste tijd ook sickveel melk. Heeft dat er mee te maken? Hoe raak ik het kwijt? 8) Het is wel redelijk belangrijk aangezien ik een pectus heb (deuk tussen m'n borsten), hoe dikker de buik, hoe erger het allemaal opvalt.

16. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Geniet ervan man ik was 2 jaar terug ook zo mager als wat geniet echt van mijn opkomende buikje hmm lekker zacht lekker over aaien *)

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind het helemaal niet erg dat mijn vet % nu wat hoger is. Vind juist dat ik er een stuk beter uitzie omdat ik meteen ook een stuk 'groter' ben. Verder vinden meiden het ook helemaal niet erg hoor Reck , jonge meisjes geilen vaak op een ecto maar de wat volwassenere dame weet dat totaal niet boeit. Moet alleen een goede bierbuik hebben.

Net weer heerlijk getraind, god wat ben ik onwijs gemotiveerd de laatste paar maanden. Heerlijk!

edit ; Kip Siam is trouwens echt briljant eten om nog even na het trainen weg te werken, jum.

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.012
    Het cared me niet of ik een sixpack heb of niet, ik wil alleen geen te dikke pens. Dat alleen val die jonge chickies geilen op die sixpakkies vind ik sowieso een afknapper van hun kant. Ik wil, same als jou, ook een stuk groter worden.

19. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt het trouwens nog veel uit of je voor of na het eten traint? of is het belangrijker een beetje consequent op bepaalde tijden te eten?

20. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik train vaak voor het slapen gaan, ook niet bepaald het beste moment :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina