1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat is er in vredesnaam geniaal aan?

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dude...Just don't even bother.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja inderdaad, laat maar.

4. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Wist even geen ander woord. Maargoed. Ieder zn eigen mening. Ik sta alleen achter zn fysiek. Voor de rest vond ik et ook maar een flapdrol. Soms wel grappig. Maar thats it.

Zag net deze in dat topic op dbb.com

Best wel een streeffysiek

5. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Oogkleppen much...

Het grootste deel van de mensen die met Zyzz in 'aanraking' komen zijn mensen die al wat weten van BB. Hun beeld over BB zal dus niet veranderen door hem...

Edit: Jullie kennen misschien alleen de filmpjes, that's all. Maar hij deed veel meer.

Laatst bewerkt: 9 aug 2011
  6. Remco

Remco Guest

Was je stiekem een beetje verliefd op 'em?

7. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Dankje voor je bijdrage, kan je nu dit topic weer leaven? Als ik zo naar je avatar kijk heb je hier weinig te zoeken.

@ Gdzr dat is Gregg Plitt. Typ maar in op YT, krijg je super veel filmpjes van hem.

Laatst bewerkt: 9 aug 2011
  8. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Hahaha xD

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nee niet stiekem, gewoon openbaar.

Daar gaat je idool Pine.

10. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Waarom is deze kerel specifiek dan zo geniaal?

Er zijn toch meerdere dudes met een goede fysiek en de internetverbinding om online te gaan trollen?

En die Manvag vind ik ook maar niks..

11. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Hoezo daar gaat hij? Hij zal altijd een voorbeeld blijven, nog meer als hij overleden is.

u mad?

Klopt, hij is vooral bekend geworden door zijn geniale troll acties, zijn filmpjes en zijn interview op SimplyShredded.com

Tevens was hij ook eerst een skinny nerd die 24/7 WoW zat te spelen. Toen begon hij met trainen en heeft hij zijn leven veranderd. Daar heeft hij veel mensen me geinspireerd. Hij zou hier dus ook veel mensen aan kunnen inspireren. *KUCH* Dyonko en Remco *KUCH*

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik laat me daar niet door inspireren hoor kerel, gast was waarschijnlijk ook uit de kast gekomen als hij langer had geleefd.

13. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    En toch heeft hij mooiere en meer dames gehad dan jij in je hele leven zult krijgen.

Als iemand homo is kan hij jou niet meer inspireren?

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ok dan zijn we dus ook zo van jou af? Ik zou zeggen: Neem het vliegtuig naar azie, steek een spuit goedkope vervuilde anabolen in je kont, ga in de sauna zitten en hoop dat je snel bij je "voorbeeld" terecht komt.

Neem dit hierboven niet te serieus, maar gast, nu ff wel serieus: Hoe kun je zoiemand nou als voorbeeld blíjven houden? En hoe weet jij hoeveel "mooie" "dames" hij gehad heeft in z'n leven? Was je erbij?

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hij was 1 van die dames.

16. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Sorry maar dat is echt het domste wat ik ooit gelezen heb. Jij koopt zeker nu ook ineens Amy Winehouse albums?

Anyway, zo inspirerend klinkt dat niet hoor, genoeg gasten die dat gedaan hebben. En elke man weet dat zij dat ook kunnen, alleen zijn ze te lui om aan de slag te gaan.

En de manier waarop is blijkbaar ook niet echt geweldig, als je aan steroids gaat, is dat niet echt een eervolle en inspirerende wijze van trainen, niet?

17. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Omdat het een grappige gozer was met imo een van de mooiste fysieken.

Hoe ik dat weet, check misc ff.

Nee. Maar de dingen die iemand heeft gedaan, gezegd en wie hij was is nou eenmaal meer inspirerend als diegene overleden is.

Elke man weet dat zij dat ook kunnen? :lol: :lol: :lol: :lol: Ten eerste spreek je jezelf tegen. Ten tweede kan elke man dat niet. Genetics,wilskracht en nog veel meer.

Als je aan de roids zit betekent niet dat alles vanzelf gaat. Denk jij dat hij opeens licht is gaan trainen en harder gaan gainen? Het is keihard bikkelen en je strict aan een dieet houden.

Train jij wel?

Laatst bewerkt: 10 aug 2011
  18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Je kan niet ontkennen dat het met steroids wel even wat sneller gaat.. IMO cheaten als je nog niet aan je top zit.

19. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Tuurlijk gaat het sneller, maar het gaat niet vanzelf zoals sommige mensen denken.

Laatst bewerkt: 10 aug 2011
  20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nee tuurlijk niet, het is bikkelen maar dat is het hoe dan ook als je serieus met BB bezig bent.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina