1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik denk wel dat Flix een stukje sterker is dan ik ben. Heb zelf redelijke stats en physics, maar niet zoveel als flix denk ik zelf.

Nu weer lekker naar de gym, even 60kg overhead press, en 130kg deadlift. Even herstellen van mijn knie dus ga niet gelijk weer squaten.

2. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Als je genoeg traint en eet is dat voor iedereen haalbaar. Nothing is impossible. Heb zelf nog nooit gedeadlift. Wil eerst een keer met goede begeleiding doen.

3. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik snap dit niet echt, ik ben 17 jaar oud, 1,82 lang, weeg 70 kilo en toch heb ik wat vet (niet veel, maar ik wil gewoon dun zijn) Iemand die weet hoe ik die vet zo snel mogelijk weg kan krijgen? Welke type oefeningen ik moet doen, etc.

4. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Cardio. Hardlopen dus. Gezond eten. Maar waarom ga je niet gewoon naar een Sportschool om daar krachttraining te doen. Dan gaat je vet weg, plus je krijgt wat massa bij

5. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    1,82 70kg en je wilt gewoon dun zijn? Je bent al dun maar je wilt een skelet worden, bedoel je dat?

Laatst bewerkt: 10 aug 2011
  6. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Nee, ik wil gewoon van me vet afkomen bij mijn buik.

7. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb vandaag een abbo genomen bij de sportschool, proberen nu elke dag te gaan dan. Kan cardio ook gewoon fietsen zijn bijv? Ben niet zo'n fan van hardlopen.

(sorry, vergeten dat ik kon editten)

8. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Hardlopen of crosstrainer. Anders gebruik je alleen je benen. Waardoor je langer bezig bent. Je kan niet plaatselijk vet verbranden. Overal gaat je vet/spiermassa eraf.

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Zéér vervelend dat ik vergeet bij hoeveel sets ik ben als ik train. Daardoor doe ik meer of minder sets dan hoort. Misschien niet zo erg, maar wel irritant.

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Hoezo kan je dat niet Onthouden xD.

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb last van korte termijn geheugen met sommige dingen. Al heb ik nu wel een soort van trucje wat me erbij helpt.

12. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    soms vergeet ik het ook wel is met 5x5, hmm heb ik nu 3 of 4 setjes gedaan:confused: kzet het nu gewoon in me phone steeds:+

13. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Gebruik zelf de app iFitness. Erg handig om bij te houden bij welk gewicht je zit en hoeveel setjes je hebt gedaan. Kost volgens mij een euro ofzo.

14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Van welke firma? Staan er meerdere. iFitness male?

15. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha geweldig dit topic.. ik heb in tijden niet zo meer gelachen als nu...

begrijp mij aub niet verkeerd, ik train ook, ik heb heel veel respect voor mensen die trainen (ivm discipline, focus, achievements, er is meer in het leven dan games) etc.etc., maar wees wel een beetje realistisch... op een gegeven moment ben je 35 en dan is het allemaal over, en dan zit je daar met al je massa ...de rest van je leven is het mona pudding tijd.... Een mooi afgetraind lichaam waarme je jaren (gezond) voort kan, daar gaat het om. Daar kom je op een gegeven moment zelf wel achter. Ik heb genoeg van die figuren om mij heen gezien die op een gegeven moment niet meer terug kunnen. En voor al die gasten die zeggen "je leeft maar één keer en je moet er uithalen wat er in zit" wil ik zeggen: inderdaad je leeft maar één keer.... en dan ben je dood, hartstikke dood.

16. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092

Gamen en een gezond, scociaal en actief leven kunnen goed samen! Genoeg voorbeelden op dit forum te vinden.

17. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Wat een bullshit.. Neem aan dat je foto's van KevF hebt gezien? Die is nu ook 31. Traint nog gewoon door. Waarom zou dat niet kunnen volgens jou? Op een gegeven moment heb je het fysiek wat je wil hebben, dan kan je een stapje terug gaan, en alleen nog maar trainen om op dat fysiek te blijven, onderhoud dus. Maargoed, ieder zijn eigen ding. Als je er wat fanatieker mee omgaat stop je echt niet op je 35ste

18. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    En wat wil je hier nou mee zeggen? GTFO

19. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik generaliseer nu ook omdat ik in mijn voorbeeld ergens vanuit moet gaan.. voor de één is het 33 jaar voor de ander 35 jaar en iemand anders 38 jaar... maar geloof mij als ik zeg dat je ergens tussen je 30- 40ste de man met de hamer gaat tegenkomen... en dan wordt het echt een partij lastig om het fysiek, maar vooral mentaal, vol te houden.. alles wordt lastiger, je boekt geen vooruitgang meer, het lichaam protesteert, omvang betekent niet automatisch spieren meer etc.etc. De kunst is dan om eea. netjes 'weg' te trainen zodat je fysiek goed op orde bent...op dat moment helpt het niet als je teveel omvang hebt.

20. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    nvm

Laatst bewerkt: 10 aug 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina