1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Waar komt dit nou opeens allemaal vandaan dan 8)

En aftakelen doe je sowieso wel, mijn vader komt ook altijd met van die domme argumenten dat Erica Terpstra altijd zwom maar dat zij nu ook donders vet is en dat dit dus wel zal komen door al dat gesport, maar als ik dan tegen hem zeg dat hij nooit gesport heeft en ook vet is dan wordt ie boos, dus het zal allemaal wel.

Laatst bewerkt: 10 aug 2011
  2. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zyzz is overleden in een sauna in Bangkok, erg jammer, 22 jaar pas...
    Hij had veel haters door zijn troll grappen en omdat hij zo gek als een deur was, maar was ook een voorbeeld voor veel mensen.
    R.I.P
    [yt]5YsGJz3j4os[/yt]

3. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik wil zeggen is dat 1) je zuinig moet zijn op je lichaam (niet te veel bullshit)
    2) al die bullshit wie het meeste kan tillen, trekken etc. het beste eruit ziet etc. is echt onzin, zoals iemand al eerder zei: het is allemaal relatief en na je 30,35,38,39-ste is het allemaal voorbij (dan valt je hele BB identiteit weg), met andere woorden: neem jezelf niet zo serieus... geniet van het leven, accepteer verschillen, wees blij met jezelf en dan kom je er vanzelf wel achter dat het allemaal nergens over gaat.

Ik stop verder nu met alle berichten: voordat ik mijzelf nog meer belachelijk maak ;-)
    Enjoy! have a good one!

4. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Even dat filmpje van Zyzz gekeken, wel een mooie gek met al dat getroll. Goed ziet die vent eruit ook.

5. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    We know, hebben er al een discussie van 3-4 pagina's over gehad :p

@dakoota, volgens mij haal jij ook echt heel wat dingen door elkaar, niemand hier doet strong-man. De meeste hier doen het gewoon om sterker te worden, en voor een goed fysiek. Dus genieten doen we echt wel, anders zouden we niet zo vaak in de gym staan. Loop niet zo te jammeren alsof trainen alleen maar een uitweg is.

6. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    1. Niet te veel bullshit...? Wat bedoel je daarmee?

2. Hoezo is het onzin? Wij (iig ik) wil gewoon het maximale eruit halen en dus mijn streeffysiek behalen. Als mijn fysiek weg zou vallen op mijn 30ste, so what? Niet alles blijft en ik geniet er dan tot mijn 30ste van.

'Neem jezelf niet zo serieus' ???

'Geniet van het leven' Uhm dat kan ook met mijn streeffysiek en mijn puddinglichaam op mijn 30ste.

'Accepteer verschillen' Hoezo zou je hebt accepteren en het er bij laten als je het kan veranderen? Ik vind dat echt een ongelofelijke slechte mentaliteit. Bij het lezen van dat stukje kreeg ik echt het idee dat je een persoon bent met overwicht die niet de wilskracht heeft om er iets aan te doen.

'Wees blij met jezelf' Moet je zeker zijn en ben ik ook. Maar omdat ik (wij) trainen wilt niet zeggen dat wij niet blij zijn met hoe we zijn. Ik ben blij met hoe ik ben, maar ik streef naar wat in mijn ogen het beste/mooiste is.

7. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik kreeg ook gelijk het gevoel dat het iemand was die al honderden euro's heeft weggegooid aan sportscholen, maar nog steeds niks is.

Ik heb gewoon plezier in het liften van gewichten en de bijbehorende aspecten, zoals een goed lichaam, zit ook veel beter in mijn vel als ik lekker aan het pompen ben.

Wat betreft een puddinglichaam, als je na je 30ste gewoon blijft sporten, blijft het een prima lichaam.

8. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog eentje dan (omdat ik het niet kan laten :).

overgewicht, ik?... niet echt haha (geeft niet, kan je ook niet weten). Laat ik zeggen: het is vergelijkbaar, maar ik sta niet met een afgezakte onderbroek ;-)

wat ik duidelijk probeer te maken is dat alles draait om genetische bouw en balans... als je op wat voor manier tot het uiterste gaat kan je wel eens van een kouwe kermis thuiskomen... dromen zijn goed, maar ken je grenzen/beperkingen..
    maar waar maak ik me druk om... doe je ding, goed voor jou!

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Show pics dan..

10. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha!! dit is precies wat ik bedoel..... wie heeft de langste?? nee hoor, we doen niet aan 'strong man' yha right?!.... ik kan hele diaseries laten zien, (voornamelijk vakantiefoto's, want jezelf showen op foto's is echt zielig...) maar waarom zou ik dat doen? ik vind het al erg als ik mij tijdens een sportevenement om moet kleden en mensen beginnen over je lichaam.... ja ik train, who cares??
    vrijwilligerswerk, anderen blij maken, een bijdrage leveren aan de maatschappij, jezelf op vele gebieden ontwikkelen, het verschil maken voor anderen.... daar gaat het om. Het beste uit jezelf halen zonder op de voorgrond te hoeven treden. De rest is macho bullshit met de impact van een natte scheet. bla bla bla

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    De fuck is dit nou weer?

12. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Je weet dat je jezelf nu volle bak aan het tegenspreken bent. Nu ben je zelf bezig met je eigen de hemel in te prijzen want jij showt niet met jezelf.

13. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
  14. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0

Wiens troll account is dit?

15. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha.. waarom zou ik dat doen, waarom zou jij dat doen?? trainen doe je voor jezelf... ik heb een lange tijd Krav maga beoefend, dan ga ik toch ook niet aan iedereen vertellen hoe goed mijn technieken zijn. Nee, dat houd je lekker voor jezelf (tot het moment dat je het nodig hebt natuurlijk ;-). Je traint en thats it... het ergste van BB is eigenlijk nog dat je traint zonder een echt doel voor ogen te hebben, maar we laten die discussie maar even achterwegen :)

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Must resist...

Natuurlijk heb je wel een doel! 1 groot doel. En dat is je lichaam verbeteren. Maar als je dat al niet snapt dan weet ik niet wat je hier nog doet. Bbers maken fotos om progressie vast te leggen of om tips enzo te vragen. Niet alleen om te showen. Zyzz is wel eengoed voorbeeld van showpiccie. Maar dat wil niet zeggen dat iedereen zo is.

17. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom we je fysiek willen zien en je stats willen weten is omdat je hier de 38jarige flapdrol uit gaat hangen die ons wel even gaat vertellen wat je moet doen en laten en hoe wijs hij is. Wil je hier uberhaupt recht op hebben moet je eerst zelf ook wat bereikt hebben.

18. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Wat doet deze gap hier hahaha. Nooit hier gezien en meteen iedereen hier proberen neer te knallen..... :emo:

Ik snap niet wat je hiermee wilt bereiken. Denk je serieus dat wij opeens allemaal gaan stoppen ofzo? Niet iedereen doet aan BB, ik doe het om er beter voor de dag te komen en mijn om mijn mannetje te staan. En trouwens weet je wat... voel me mentaal ook veel sterker in mijn schoenen. Vroeger was ik soms nogal wat bangerig en door het fitness is dat compleet weg. Voel me in allerlei dingen zelfverzekerder ;).

Ik wil niet erg haterig overkomen, maar volgens mij ben jij bang voor competities. Datgene, daar snak ik elke dag naar. Al is het in Fifa of fitness... altijd wil ik de betere zijn ook al kan dat niet altijd. Stop aub met zagen.

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Please dude... mensen mogen toch gerust hier hun vooruitgang en daarbij horende stats & foto's posten. Of verraden ze zo misschien hoe sterk ze zijn. :eek:

20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    +1

Het is bij mij ook wel deel zelfvertrouwen. Sterker in je schoenen staan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina