1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Merk idd bij mezelf ook dat ik nog nooit zo sterk in mijn schoenen heb gestaan.

2. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @janter: dus je bent nu minder (zoals jij zegt) "Bangerig" vanwege fitness?? ik heb met je te doen :) waar baseer je dat dan op? ,, pas op hoor, want anders laat ik jou mijn spieren zien!!" gniffel... Wat zal dat een moeilijke tijd voor jou zijn geweest, competitief en toch bang..... geweldig!

Jongens, ik houd er mee op nu. Maar ik moet zeggen dat ik niet verwacht had dat ik zoveel lol zou hebben op dit forum.... kostelijk, iedereen hapt ook zo lekker.. en al die onzekerheden super! Moet ik vaker doen. Helaas heb ik daar geen tijd voor.... tot ziens!

3. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Houdoe

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Allicht niet, hoop voor jou dat je een hele uitgebreide cursus typen aan het volgen bent.
    Want zo'n slechte post heb ik in tijden niet gezien hier.

En de mazzel. :)

5. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Dikke doei!

6. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Loool die dakoota wat een idiot, je moet is een keer naar me oude sportschool gaan daar trainen gasten van 55+ die nog armen hebben groter dan jou bovenbenen, lol dat jij zo zwak bent dat je op je 35ste al zou gaan stoppen prima maar ga ons daar niet mee lastig vallen.

Waarschijnlijk zijn vriendin aan een BB-er verloren ofzo:+

Laatst bewerkt: 10 aug 2011
  7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Grappig mannetje ben jij. Ik zal je het antwoord geven: dat is niet waar. Je zal het nooit te weten komen als je niet een keer serieus gaat trainen. Het liefst zou ik dit in je gezicht zeggen, want over een forum klinkt het namelijk relatief simpel. Daarnaast gaat het niet alleen over vechten, maar ook andere dingen zoals angst voor tentamens. Door fitness heb ik een bepaalde kracht gekregen (moeilijk te omschrijven), waardoor ik die angsten heb weggevaagd. Jammer dat je hier zo 'lollerig' over doet, dat zegt namelijk iets over jouw mensenkennis en denkniveau. Waarom probeer je ons zo belachelijk te maken haha? Je brengt mij echt aan het denken dat jij een persoon bent die geen vrienden heeft, al zal jij dat ontkennen natuurlijk. Zulke mensen worden zelf afgekraakt op dingen, dus dan doen die het ook maar... Achja ik maak me er niet druk om.

Ik snap het... jij hebt natuurlijk door al dat werk wat jij doet een doel, namelijk ons belachelijk maken... Beetje sneu!

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Bend over rows gaan bij mij nog best crap :'-(. Telkens na de 3de keer ongeveer, ga ik met me rug bol staan. Ik leer het vanzelf wel af, hoop ik.

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Als het goed is, is het dan al een hoopje pudding, aangezien hij nu 38 is.. :+

10. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Misschien met minder gewicht doen totdat de techniek goed is. Je kan het ook met DBs doen, dan doe je 1 arm tegelijk. Als het blijft doe je gewoon een andere oefening.

Lol @ die dakoota. Heb echt het gevoel dat het een dikke pad is die vroeger veel gepest is en zichzelf maar heeft geaccepteerd zoals hij is omdat hij niet de wilskracht heeft om het te veranderen.

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Precies, gewoon minder gewicht, goede form > weight. Heeft gewoon tijd nodig.

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik blijf nu wel bij hetzelfde gewicht tot dat ik de techniek goed heb. Thanks voor de tip.

13. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wat eten jullie als tussendoortjes naast fruit? Ik heb in de bus altijd wel honger maar ik ben brood ketbkipfilet na mn lunch wel zat.

14. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Geen idee, hij heet gewoon iFitness en staat in de app nergens van wie die is. Icoontje heeft een zwart mannetje in een wit hempje met twee dumbels erop.

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Geen idee. Vandaag voor de tweede keer in 2 jaar tijd weer durven te deadliften.
    Vandaag begonnen met 12x 90kg. Ging alsof het niets was.
    Toen 40kg erbij, 130kg lukte probleemloos 10x
    Toen de 150kg gedaan. Die lukte 6x. Enige probleem dat ik had was dat ik licht in m'n kop werd. Voor m'n gevoel had ik nog wel 20kg zwaarder kunnen gaan en er nog wel 4reps uit kunnen krijgen.
    Voor iemand die een nieuwe kruisband en pezen heeft wel;p
    De DL is ontzettend belastend voor de knie. Heb 'm rond 2e gedaan en ik voel het nu nog behoorlijk in m'n knie.
    Kracht in de benen/rug is er absoluut wel alleen ik moet ontzettend oppassen met m'n knie.

En dat verhaal van Dakoota, ik wil er niet veel over kwijt maar WIE DE FACK BEN JIJ om ons te vertellen waar het leven over gaat/wat belangrijk is?!

16. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Ik ben 1,83, weeg 68kg en ben ook alles behalve dun, heb best wel wat vetjes maar ben ook sterker dan de gem. 17 jarige.

Dus het valt best wel mee hoor. ;)

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Echt? Want ik weeg nu 78 kg, maar zat tijd terug idd ook altijd rond de 68 kg, maar toen was ik echt wel dun (nu nog steeds beetje). Maakt verder ook niet uit, want volgens mij is het de ideale uitgangspositie qua fitness.

Kan me alleen niet voorstellen dat iemand die 70 kg weegt wil afvallen. Denk zelfs dat afvallen op dat punt ongezond is omdat je dan gewoon te weinig weegt.

18. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Ik weet het ook niet.. Ik ben altijd vrij stevig qua vet en spiermassa geweest.. Dus waarom ik zo weinig weeg weet ik niet eigenlijk. Ik val nu heeeeel geleidelijk af en maak ook wel spiermassa aan, dus er komt ook wel verandering in.

Maar ik heb nog wel de bouw van een jongen, ipv van een volwassen man natuurlijk. Dus ja inderdaad, als een volwassen man van mijn lengte zo weinig woog, dan had het wel raar geweest.

19. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Soms heb ik daar ook last van tijdens het deadliften. Enig idee hoe dat komt?

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vergt heeel veel energie.
    Daarnaast had ik niet heel veel gegeten voor de training.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina