1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat die opmerking op? :{
    Ik vraag hier gewoon serieus wat.

Laatst bewerkt: 11 aug 2011
  2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe snel wil je dat bereiken en ga je alleen voor je buik?

3. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Als je echt alleen een sixpack wilt moet je vooral veel vet verbranden. Maar in alle eerlijkheid is het best een stomme doelstelling.

Ga gewoon serieus trainen, verdiep je er een beetje in en zet een wat ambitieuzere doelstelling. Sowieso is het beter om gewoon alle spiergroepen te trainen en dan is de kans ook veel groter dat je het volhoud (en resultaat boekt).

Ik zou als beginner eens kijken naar 5 x 5. Ik ben er zelf net mee begonnen en vind het een erg leuk schema. Zorg wel dat er een instructeur is die het schema met je doorloopt zodat je de oefeningen goed uitvoert.

4. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Omdat we mensen uitlachen die alleen trainen om een 6pack te krijgen. Ben je dadelijk een botje met een 6pack. Ziet er a. Niet uit en b. Train gewoon heel je lichaam. Dan komt die 6pack er ook wel. Zoals rigest zegt: 5x5 schema doen. En dan kan je eventueel nog wat extra ab oefeningen doen.

5. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Hoef niet snel hoor.=(
    Niet perse, maar dat is wel wat ik wil bereiken.

5x5?
    Even opzoeken hoor :)

6. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Ok :)
    Daarom vraag ik ook hier wat mensen om informatie ;)

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt de OP toch gelezen?

8. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Zie edit.

9. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Kijk ook even naar wat je eet. Ik heb zelf een jaar lang aan zitten kloten in de sportschool met wat vrienden en totaal niks bereikt en dat is heel erg zonde :).

Je hoeft niet meteen op een streng dieet, maar het is goed om je in ieder geval bewust te worden van wat je eet. Belangrijkste is dat als je wilt afvallen je zo'n 250 kcall onder je onderhoud gaat en als je aan wilt komen zo'n 250 kcall boven je onderhoud (en n.a.v. je resultaten dit aanpassen). Zorg ook dat je ongeveer 2 x je lichaamsgewicht eet aan eiwitten in grammen.

Goed eten is echt zo belangrijk als je resultaten wilt boeken en de meeste besteden hier geen aandacht aan. Als je voor je serieus begint een paar uur de tijd neemt om je een beetje te verdiepen hierin voorkomt dit dat je maanden voor niks loopt te trainen.

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Stronglifts.com

11. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Om mijn gewicht gaat het in ieder geval niet.
    Ik ben 1,87 en weeg 70 kg.

Zal eens kijken, bedankt :thumbs:

12. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    * Sommige links van de OP werken niet meer*

13. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Is niet alleen gewicht, maar ook samenstelling van. Als je geen sixpack wilt komt het omdat je teveel lichaamsvet hebt. Maakt verder ook totaal niet uit wat je doelstelling is, goed eten is altijd belangrijk i.c.m. fitness als je vooruitgang wilt boeken.

Edit: Is misschien wel goed als iemand een nieuwe OP maakt zodat we deze discussie niet elke 4 pagina's hoeven te voeren. Dus iemand met een beetje verstand ervan (nofi Nerrion, maar copy pasten kan iedereen).

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zat ik net aan te denken.
    Kevf Ff vragen of hij ashavan voor een middag kan unblocken om ff een OP te komen maken!

15. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Of ff een google docs pagina maken. Waarin meerdere mensen kunnen komen. Zodat er genoeg info in komt te staan. Het is toch allang tijd voor een nieuw deeltje :p

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Goed idee ja. Weekje opbouwen en dan nieuwe op maken:)

Heb wel wat links/ebooks voor athleten

17. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Je hoeft alleen een link door te sturen toch? Of moet je mensen inviten, want dan krijg je mn mail adres

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Geen idee. Nog nooit met Google docs gewerkt:+

19. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Weet alleen niet of Ashavan er zin in heeft om een hele OP te maken op een forum waar hij geband is..

20. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    @ Pgrferrari

Ik geef de mensen hier wel gelijk. Je kan beter meteen alles trainen, anders is het echt geen gezicht als je een mooie strakke buik/six-pack hebt en de rest ligt er maar een beetje bij, tenzij je een goede basis hebt door een één of andere sport. Dan vind ik het anders, maar zo te horen is dat niet zo door je gewicht i.v.m. jouw lengte.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina