1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag met de Schmidt machine gesquat omdat de barbell bezet was. Bevalt me echt niet. Het squat gewoon niet prettig. Wel jammer dat er nog geen squatrekken zijn, want met zwaardere gewichten zou ik uiteindelijk wel de schmidt moeten gebruiken.

2. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Geen squatrek in de gym? :eek:

Vandaag maar even kijken hoe mijn benen het gaan trekken na m'n eerste basketbaltraining..

3. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Zonder squatrek lijkt me wel klote squatten, zeker als je boven je eigenlijk lichaam gaat squatten.

Verder wil ik wel bij dat docs bestandje, heb redelijk veel boeken op mijn pc staan. Rond de 150, waaronder echt topboeken, ook wel wet troep natuurlijk.

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ze zeggen dat de squatrek er in ongeveer 3 maanden is. Wel jammer, maar het kan niet anders.

5. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Squat rek hebben wij ook niet... wel jammer moet ik zeggen :mad:.

Laatst bewerkt: 12 aug 2011
  6. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat lijkt me echt zwaar kut, dan kan je echt mar tot een bepaald gewicht pakken lijkt mij.

Gebruiken jullie whey voor of na de training?

7. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Na de training en s'ochtends als ik wakker word.

8. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Wij hebben wel een squat rek. Sta er zelf altijd voor though :p.

Zal vanavond beginnen aan docje.

Whey doe ik na trainen. En dan sochtends all day protein shake.

9. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Wat is die all day protein shake? Is dat anders dan de whey die je na het trainen neemt? Welk verschil vooral?

Zelf gebruik ik gewoon dezelfde whey.

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Er bestaan snelle en langzame eiwitten. Whey zijn snelle eiwitten. De proteinen van ADP zijn langzaam.

11. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Zit er merkbaar verschil in? Lijkt me niet echt eigenlijk.

12. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Merk jij wel dt je whey in neemt? Het is gewoon hoe je lichaam het opneemt. Daar voel je verder weinig van. Dit gaf de instructeur bij mn sportschool als advies. En die heeft een voedingstudie gedaan.

13. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Bij mij in de gym is ook geen squatrek. Dus ik zet gewoon twee bankjes rechtop naast elkaar en leg daar me BB op, home made squatrek :9 Squat trouwens ook meer dan mijn lichaamsgewicht en heb er geen problemen mee.

14. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ik heb het soms met enkelen in mijn sportschool over de combinatie van fitness met alcohol. Ik zit te denken om iets te minderen met alcohol als het enorm invloed heeft op je spieren en conditie. Daarnaast vroeg ik me af of jullie ook rekening houden met de hoeveelheid alcohol die jullie naar binnen werken? Puur uit nieuwsgierigheid :).

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wou net zeggen. Eigen lichaamsgewicht squashen is toch niet zo bijzonder?
    Ik warm ermee op(100kg)
    Ik drink gewoon.
    2/3 keer per maand veel, daarnaast hier en daar gewoon een paar glazen.
    Heeft wel wat op het lichaam. Zo droog je ervan uit dus als je vochtvasthoudende middelen(creatine bv.) is het erg zonde.

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Heb een keer een week aan de creatine gezeten (wilde het gewoon even proberen), en ben toen in die week uitgeweest, en had de dag erna de grootste. Kater. OOIT. Echt, niet, niet normaal meer. Dus met creatine is het sowieso echt af te raden.
    Verder wil je echt snel en goed gainen lijkt me dat je gewoon echt moet minderen..ik fitness nu 5 weken niet meer, waarin elke week minimaal heel veel alcohol, daarnaast vaak nog een dag redelijk wat, en op vakantie elke dag veel. En heb amper spieren meer, alles is nog wel strak op mn buik na. :p Sowieso elke keer als je wat opbouwt in de week en je gaat dan in het weekend zuipen is het er in de dag erna allemaal gone. Zo voelt het bij mij iig dan.

17. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ik drink geen alcohol van Ma t/m Do, tenzij er iets speciaals is. Drink veel op vrij (als ik op vrij uitga) en za.

Te veel alcohol vertraagt je eiwitsynthese met iets van 60%. Een paar glazen doen niet veel kwaad though.

18. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heel weinig tot geen alcohol voor mij :) hou niet van bier, glas wijn/cocktails drink ik heeeel af en toe.

Net klaar met trainen, voelde m'n benen behoorlijk bij het squaten ook al deed ik niet super zwaar. Komende weken maar flink opbouwen met het squaten :) doen jullie trouwens veel aan oefeningen voor je onderarm?

19. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik doe soms tussendoor wel is zon gewicht omhoog draaien. Zit een ijzer blok met een touwtje vast aan een stokje. Kan je zo omhoog draaien en laten zakken. Na 2-3 keer lukt het niet meer. Onderarm gebruik ik bij honkbal al veel.

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat heeft dus niets met de creatine te maken..
    Zeker niet als je het pas een week gebruikt. Dan heeft het nog helemaal geen effect.
    doe aan het eind an m'n bicep oefeningen altijd onderarmen.
    Op de (football) club doen we ook aan onderarmen.
    Hebben we een grote ton met daarin hele grote zand korrels.
    Daarcligt een 2kg dumbell in. Dat en grijp bewegingen erin voel je behoorlijk!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina