1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brutal1tYz

Brutal1tYz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke gruwlijk fysiek man!:thumbs:

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dus jij bent tot de 90 gekomen zonder je benen getrained te hebben?
    En hoe deed je je rug(vleugels bv) met alleen db's?

3. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ok nice, jammer dat je je benen niet traint.

Haha kan wel eens kloppen :D Is alweer een tijd geleden. Vond je AK idd irritant :9

4. Brutal1tYz

Brutal1tYz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt 89kg, Ik deed bor (2 manieren met bankje voor general back) en optrekken voor latissimus Dorsi/vleugels. (wide grip en close grip etc )

5. Brutal1tYz

Brutal1tYz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja lange tijd geleden :p Je kent me dus wel :p Ik had nooit verwacht dat je het tot top NL op cod zou schoppen, goed man

6. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal mn Dumbell Shoulder press nooit zwaarder dan 26kg kunnen uitoefenen omdat bij ons de dumbells niet zwaarder gaan dan 26 kg.:F:

Gister sinds 5-6 weken weer eens gefitnessed. Ging prima, minder kracht verloren dan ik dacht al sta ik er fysiek wel minder voor, met name mn rug en die liep al achter:'-(.

Als het goed is krijg ik vandaag ook mn potje jack3d binnen al denk ik dat nog niet nodig te hebben na gisteren.

Vanaf volgende week start ik ook met mn nieuwe eet en fitness schema al loop ik nog wat te kutten met wat oefeningen.

7. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ga ergens anders trainen dan waar je wel fatsoenlijke dumbells hebt:p Bij ons gaan ze tot de 60kg:+

even offtopic vraagje: Weet iemand of OV studentenkaart vandaag weer geldig is, op de site staat tot 16 augustus 4:00 uur niet geldig nu bedoelen ze daar dus toch gewoon sochtends mee neem ik aan? ik moet zo namelijk naar eindhoven reizen:p

8. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    @ Szigy: Weet niet of je er nog wat aan hebt, maar 16-08-2011 4:00 is vier uur 's ochtends, je kan al vrij reizen.

Heeft er hier iemand ervaring met plyometrie training??

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat soort oefeningen doen wij altijd op het veld om het voetenwerk, balans, conditie en coordinatie te verbeteren
    Word je niet zo zeer sterker/groter van maar wel goed voor conditie.

In de states deden we ook dit soort oefeningen met een weight vest aan.
    [yt]vRZ6Xp9MIVk[/yt]

V.a 1:35 geloof ik.
    Die gast is trouwens ~135kg en springt ff een kleine meter de lucht in met 40kg extra om z'n torso8)

Laatst bewerkt: 16 aug 2011
  10. Remco

Remco Guest

Holy shit, dat is trouwens ook wel meer dan een meter hoor! 8)

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hij is zelf 1.93m.

12. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Sick jump!

Dus voor sprongkracht gewoon squatten, jumping squats en alle andere been oefeningen?

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja en explosief trainen.

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. Niet zo heel veel zin om te trainen maar ga nu toch maar even.
    Ga wel een fout middagje doen; Schouders, Biceps en Triceps en beetje buik erbij:+

20min geleden Jack3d genomen en ik voel al dat ik onrustig en hyper word haha.

15. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Doen jullie dat niet op de training dan?

Heb vroeger bij PSV gespeeld, sommige dudes gingen bv die dingen doen met extra been gewichten om.

Explosief traplopen springen etc.

Zelf nooit gedaan dus weet niet echt of het resultaat had. Ikzelf was nog te jong om dat te doen.

16. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Bedoel je met voetbal of basketball? Ik weet niet of dat gedaan wordt met trainingen, ik heb nog geen team :+

@Flix: hoeveel jack3D neem je voordat je gaat trainen? Ik word er ook altijd vrolijk van haha :p

17. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Is niet in de buurt waar ze zwaardere dumbells hebben, is dik 40 minuten fietsen en de auto heb ik niet altijd tot mijn beschikking.

18. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Basketball. Maar heb het maar een paar jaar gedaan dus weet er niet veel vanaf.

Oh, ja stomme aanname maar ik dacht meteen dat je speelde door die vraag en je nba avatar.

19. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Speel je niet meer dan?

Nee helaas speel ik nog niet, wou dat ik het een paar jaar eerder had ontdekt, vind het veel leuker om te doen dan voetbal.

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Begon met 1 schepje, toen ander half en nu zit ik op 2.

Hoooly shit. Partij schouders en biceps getraind damn!
    Ging de DB press weer doen. Begon met 26, ging heel makkelijk. Toen de 30 ging ook redelijk makkelijk 8x. Hoger durfde ik alleen niet te gaan omdat ik alleen was.
    Toen ben ik maar naar de machine gegaan om het af te maken en daar zetten ik het gewicht op het maximale(102kg) en die drukte ik 8x.

Deze is het:
    dus er is geen spraken van katrol effect.

Daarna nog even wat shruggs gedaan en daarna armen.
    Sta partij strak nu zeg damn!

Trouwens wel al een dag of 3 nu last van een op hol geslagen pees/spiertje bij m'n elleboog.
    Twitched te hele tijd...

Laatst bewerkt: 16 aug 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina