1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Haha ok :9

Was het maar zo 8)

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Natuurlijk niet hetzelfde, maar als je al een tijdje bezig bent zal je wel in de richting van gaan...

Zo, Nu even half uurtje eten laten zakken en zo weer deadliften! Ga voor de 6x150 vandaag en volgens mij zal de 160 ook nog wel gaan!

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zo, dat was me weer een uurtje.
    Begon met 100kg. Die deed ik 12x om op te warmen
    Toen 140 lukte 8x. Was niet heel erg zwaar
    Toen de 160, die viel wel zwaar tegen. 3 reps. Toen even paar sec moeten laten liggen, toen nog een rep, weer even laten liggen en toen er nog ééntje uit kunnen persen.

Daarna nog de legpress gedaan. Begon op 150, kijken wat het juiste gewicht zou zijn.
    Was wel heel erg licht. Toen direct naar de 210 gegaan. Ook licht; 12 reps
    Toen tot de max van dat ding 250kg, 8 reps.
    Toen met één been 2x 8 de 120kg gepakt.

Nu in het offseason, sinds 26-6 ben ik 4kg zwaarder, best wel sterker en ook %of 1/2kwijt(op zicht gebaseerd, zondag begin van het seizoen gaan we weer meten).

Krijgen trouwens iets moois in de gym.
    één of andere water met smaak dispenser ofzo.
    Voor €4 p/m kan je om het kwartier gratis je fles bijvullen met water/sportdrank ofzo.

Laatst bewerkt: 17 aug 2011
  4. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Dat drinken heet zeker Jango of iets?
    Op mijn sportschool is de (gratis) kraan vervangen door zo'n apparaat met water en sportdrank. Nu zou je dus ook voor het water moeten betalen (of je kan in de wcs vullen maar die zijn lekker onlogisch en ver weg geplaatst). Neem altijd gewoon een grote fles water mee van thuis dan maar en van te voren vullen. Goed zat =)

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Geen idee hoe het heet.

Haha benen waren behoorlijk op. Liep de trap af en opeens wist ik niet meer hoe ik moest lopen.
    Flikkerde de laatste 4 tredes van de trap af8)

6. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Had ik eerlijk gezegd ook hoor.

Hoe lang ben je? Ik ben 183 en weeg ook 70 en ben een stuk minder gespierd..

Dus dan moet je echt wel wat kleiner zijn.

7. Remco

Remco Guest

Waar is je navel?

8. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Heb je een foto op dit forum gepost ofzo?

Stats klinken wel goed, dus ik ben wel benieuwd eigenlijk.

9. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ben ongv. 1,78. Ik sta wss ook iets droger ;)

Zie je hem echt niet?

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ergens rond pagina 75-80.

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Alleen doen ze het niet meer ;)

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ah.
    Nu Ff trainen, Miss dat ik zo wel Ff nieuwe schiet en upload.

13. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Gvd, training net moeten staken door pijn in mijn onderrug. Gister nog nergens last van, terwijl ik dinsdag rug getraind heb. Had geen goeie warming-up gedaan voor het deadliften, maar dan denk ik dat ik gister ook wel iets gevoeld zou hebben. hopen dat ik verkeerd gelegen heb gister avond/nacht. Kan ik nu trouwens nog wel hardlopen of kan ik beter even helemaal rust pakken?

14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Beter even helemaal rust pakken. Want met hardlopen krijg je hele tijd klappej op je benen en rug.

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag Ff gekeken, het is idd dat yango gebeuren. Is het wat of nog nooit geprobeerd?

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    sooo, werd net ineens licht in m'n hoofd joh. Dit is nu de 2e week dat ik train met noxipro, en deze voel ik wel goed werken. Zweet veel, en krijg er heel veel meer focus door. Laatst zat er iemand tegen me te praten, maar had het niet eens in de gaten.

Triceps waren goed dood aan het eind. Kreeg zelfs een beetje kots neigingen. Maar gelukkig niet gehoeven, want dat is echt super slecht. Wel goed to the max gegaan vandaag

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Oh ik ga regelmatig zo tot het laatste gaatje dat je tegen kotsen aan zit en heb zelfs al een keer of 2 gekotst door een workout.
    Op het veld of in het bos/heuvel staan er regelmatig een aantal voorover en ikzelf ook wel een aantal keer.

Werd door een teamgenoot gebelt vanavond of ik mee ging trainen dus ik ben vandaag 2x geweest.
    Vanmiddag rug/benen. Vanavond borst,tricep en cardio gedaan.

18. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Echt kotsen is slecht voor je lichaam! Addict to the max! :p ik ga zelden 2x naar de gym.

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mwa, kotsen zelf niet. Wat je met je lichaam doet wat het kotsen triggert meer. Is een natuurlijke manier van je lichaam om enough is enough aan te geven.

En 2x heeft meestal niet zo heel veel nut.
    Doe het wel eens maar ook niet al te vaak.

Merkte net ook gewoon dat m'n lichaam nog aan het bijkomen was van de middag sessie.
    Ben van 14:30-16:00 en 20:15-22:00 geweest.

20. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Heb niet zo'n code voor dat apparaat maar heb het wel eens gedronken. Je kunt in ieder geval uit verschillende smaken kiezen en daarvan de sterkte bepalen (weinig, normaal, veel). Het goede van deze drank is dacht ik dat het weinig tot geen suikers en kcal bevat. Heb zoals gezegt zelf geen code voor dat apparaat en heb het maar twee keer gedronken. Het is niet speciaal ofzo. Ziet er helder en giftig/kustmatig uit.

Ik kan wel aanvragen om het een maand gratis te gebruiken dus dat ga ik nog wel doen. Misschien dat dat op jouw sportschool ook mogelijk is?

Hier is de promotiesite, voor als je nog wat propaganda wilt lezen ;) : http://www.yango.eu/yango/

Laatst bewerkt: 19 aug 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina