1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ga eerst maar eens beginnen met trainen en goed eten voordat je je geld weg gaat gooien aan al dat soort dingen.

2. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Veel vrienden van me willen nu ook opeens aan de Whey omdat ze hebben gehoord dat ik het ook neem. Zeg dan altijd maar dat ze eerst maar eens een fatsoenlijk voedingsschema moeten maken, anders is het gewoon puur weggegooid geld.

Beetje kortzichtig als mensen denken dat je van supplementen binnen no-time 5x zo sterk wordt:emo:

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Zo'n reactie had ik wel verwacht, maar ik zal er toch maar op in gaan: Ik wil ook niet meteen beginnen met supplementen, dat heeft nu totaal geen zin. Zonder tunnelvisie kan ik ook wel een Olympic Bar met 10 kilo eraan optillen. Maar over een aantal weken wordt het een stuk zwaarder en dan is het misschien wel fijn. Het is wel veel geld idd.

En nog iets daarover: ik heb eerder getrained, zoals je misschien weet, maar anyway, toen at ik ook veel voor mijn doen, hield ik me redelijk strak aan een voedingsschema en ik kwam echt heel moeilijk aan. En ik heb echt geen zin om zoveel te eten dat ik moet kotsen of zo, het moet wel leuk blijven. Dan drink ik liever een weight gainer.

En vanwege fuck laatste posts van de pagina, hier nog maar een keer:

4. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een aantal weken, logisch toch? je word toch ook sterker.
    De enige supplement die je zou kunnen gebruiken zijn eiwitten maar dat is alleen als je niet aan je dagelijkse eiwitten komt. (lees: maak eerst een fatsoenlijk voedingsschema)

5. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Zoals eerder gezegd Dusky, zou daar me geld niet aan uitgeven. Het heet supplementen omdat het een aanvulling kan zijn, maar is helemaal niet zo nodig. Weight gainer is helemaal zonde van je geld. Post eerst anders eens je eetschema, want als beginner is het echt niet zo moeilijk om veel te eten.

Woog zelf 65 kg en was ook totaal niet gewend om veel te eten, maar dat went vrij snel. Wat jij post is volgens mij ook best wel een overkill aan sups

6. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Als je vetpercentage relatief weinig gestegen is (waar ik wel een beetje vanuit ga, gezien je positieve reactie) is dit fucking nice man. Ben nu ook bezig met aankomen. Eet me voor me gevoel een slag in de rondte, dus hopelijk zal ik het resultaat ook gaan zien.

@Kevf
    Nog bedankt voor het aanraden van het periodiseren van mijn training. Ten eerste heb ik nu elke training echt een doel, waardoor je jezelf een beetje aan het uitdagen bent. Ik kan soms niet wachten weer naar de sportschool te gaan om de strijd met mezelf aan te gaan zeg maar:p. ITen tweede merk ik dat het opbouwen van het gewicht goed werkt. Gister 3x10 deadlift met 80kg, terwijl dit eerst met veel moeite 6x10 lukte. Volgende week voor de 90kg gaan. 2 maand terug nog op 50 ofzo, voelt echt super lekker.

7. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ben niet gestegen nee! Misschien zelfs een beetje eraf! Dus is zeker een zeer goed begin.

8. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Wow das wel nice dan, vindt nu dat mijn vetpercentage wel wat aan de hoge kant is, maar om nu in de winter en met mijn krachtstats (lees bench) te gaan cutten vind ik ook weer wat onnodig. En als ik dan op dutchbodybuilding ook iemand van 16 zie die 175kg deadlift en 120 bencht heb ik al helemaal geen zin meer om te cutten eigenlijk :+

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Lol wut?? Daar wil ik dan wel een filmpje can zien inc echte ID kaart.

10. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gewoon echt insane.8)

11. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
  12. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik geloof het echt niet.. Dat kan toch nooit iemand van 16 zijn.

13. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Vriend van me was achttien en woog toen al tegen de 120kg aan.

Hij was wel vrij stevig maar van nature al ziekelijk sterk. Fitnesste ook bijna nooit.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    op internet is iedereen ook zo sterk altijd :+ een gast in de replies beweert dat 130kg benchen ook wel lukt met gasten zonder training

jaaaaaa hoor

15. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Sowieso is dutchbodybuilding.com wel extreem in dat soort reacties

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat heet obesitas.

17. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Nee ik lieg niet. Al z'n broertjes zijn ook sterk.

Hij rugbyt wel veel. Maar toch. Ik geloofde het eerst ook niet hoor. :)

18. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je rugbyt doe je ook krachttraining lijkt me toch?

19. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik vind 120kg wegen geen bijzondere prestatie ofzo. Tuurlijk ben je dan sterk als je zoveel massa hebt.

20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Die gast heeft wss niet zoveel massa, en heeft 25% vet percentage fzo

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina