1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Pff.. Ben laatste weken weer flink aan de gym.
    Ontbijt tegenwoordig ook redelijk en eet me de hele dag scheel.

Maar ik heb één probleem. Avond eten is hier vaak rond 7e. Dan naar de gym(vaak van half 9-10) en direct na de training m'n protein shake.
    Vervolgens heb ik om 11 uur weer honger, dan ram ik er een bak kwark in.
    Lig meestal om 12 uur in m'n nest en kijk dan tot ik in slaap val(vaak tot half 2) beetje tv.
    Echter krijg ik dan vaak suuuper veel honger rond 12e al. Zelfs zo erg dat ik gewoon niet kan slapen omdat m'n maag begint te knorren:confused:

Hoe dit het best te oplossen?
    Wat ik nu doe is pakje droge crackers eten. Stilt niet echt de honger maar iets anders lijkt me niet goed om op dat moment te eten?

2. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Gaan slapen ipv tot half 2 wakker liggen. Slaap heb je ook nodig hé...

Plus in je slaap gebruik je geloof ik ook minder energie, en je merkt je honger natuurlijk niet als je slaapt.

Laatst bewerkt: 24 nov 2011
  3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Makkelijker gezegd dan gedaan , ik val ook nooit voor 1en in slaap.

4. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Ja dat is je ritme. Daar moet je dan aan werken. Ik heb het ook een tijd gehad, maar toen ging ik lezen ipv tv kijken. Nu kan ik elke dag om half 12 in slaap vallen.

Plus je hebt pilletjes om je slaapritme te veranderen. Ik heb ze ook gebruikt, die moet je 3 uur innemen voor het gewenste moment dat je wilt slapen. Werkt super goed.

5. FreeDollas

FreeDollas Designer

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt dit http://www.runinfo.nl/energieverbruik.htm ? Als ik een half uur fiets (20km/u) verbrand ik 320 kcal?

Weet iemand of dit werkt? http://findarticles.com/p/articles/mi_m1608/is_1_19/ai_95632130/?tag=content;col1

Ik ben 15 (bijna 16). Ik zat vroeger bij een sportschool maar om financiële redenen wil ik dat thuis doen :p

Zoja, zou iemand misschien deze twee oefeningen kunnen uitleggen?

6. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vetpercentage bleek 12.5 procent te zijn. Ik wil eigenlijk langzaam naar 11%.

Gister hebben we in de sportschool eindelijk het squatrek opgezet en heb meteen een PR'tje gezet. (1x120 kg/90graden). Ik squate eerst altijd in een smith.
    Ook heb ik een PR'tje neergezet met de legpress; 1x340 kg. Ik had m'n benen hiervoor al gepakt dus 350 moet te doen zijn.

7. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Ligt er aan wat je wilt doen. Gespierd worden of afvallen?

Ik zie dat je let op calorie verbanding en ook push ups wilt doen. Een van de twee mee stoppen.

En kijk eens op andere sites, of google het eens, daar vind je er zo plaatjes bij.

Probeer die inverted push ups tijdens een handstand tegen de muur. Dat werkt beter.

8. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Waarom 1 van de 2 mee stoppen? Beetje raar..

Als je thuis een dumbell set hebt kun je prima thuis beginnen. Er zijn veel oefeningen die je thuis uit kan voeren. Kijk eens op http://fitness-island.com

9. FreeDollas

FreeDollas Designer

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt ik ga eens kijken!
    Mijn doel is voornamelijk om af te vallen, maar ik dacht beide zo te combineren :)

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    @Ananas; Als je ergens geen verstand van hebt, zeg dan niets.
    Doe je meer kwaad als goed.

11. Koningin

Koningin _______________

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste post in dit topic maar bij deze alvast wat stats, ik fitness al aardig lang en ik was vroeger gewoon een dikzak.

Toen ik begon (15 jaar, 178cm) had ik me gewogen en was ik 92 kilo met 33% vet percentage en het grappige is dat ik me zojuist heb gewogen op de sportschool en ik nu ook 92 kilo (18 jaar, 180cm) ben maar dan met 12% vet percentage.

Mijn benen lopen achter omdat ik vroeger altijd dacht dat die niet belangrijk waren maar het valt nu veel minder op dan toen ik net begon.

De gedeeltes waar ik trots op ben is toch mijn rug, schouders en trapezius.

Nu even een vraagje, ik heb enorm veel striemen op de bovenkant van mijn borst naar mijn arm toe aan beide kanten, kan ik deze verminderen of helemaal verwijderen?

12. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Je hebt volgensmij crèmes voor striae, dat zal het verminderen. Of het helemaal weg gaat weet ik niet.

Btw heb je pics? Aan je stats te zien ben je een beest.

13. Koningin

Koningin _______________

Leuk Bevonden:
    0

Oud fotootje, ik maak binnenkort nog wel een nieuwe foto, ik wil trouwens niet mijn hoofd vertonen op een forum dus heb ik even weggehaald.

14. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Hoezo? Waarom zou je cardio willen gaan doen en krachttraining tegelijk? Schiet je toch helemaal niks mee op?

Een jaar geleden zei ik hetzelfde, ging iedereen hier; MWUARRR je kan niet afvallen en spier bouwen tegelijk.

Dan raad ik het hem toch gewoon af..?

15. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    In het begin nog wel.. Echt cardio om dikke conditie op te bouwen, en af te vallen gaan niet perfect samen met kracht training. Maar je kan wel afvallen via krachttraining, daarnaast pak je dan ook meteen je spieren aan.

16. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Ja daarom zou ik zeggen, doe alleen krachttraining en val daarmee af. Bouw wat spier op, en ga daarna afvallen als het nog nodig is.

17. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Wrong. Gewoon beide doen. Dan gaat het afvallen sneller. Met te veel vet beginnen is niet chill.

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hij doet thuis een paar pushups. Zou ik niet echt spieropbouw willen noemen...
    En ookal doet ie er een beetje dumbells bij. Spiergroei is dan zo minimaal dat het verbranden geen effect heeft.

19. FreeDollas

FreeDollas Designer

Leuk Bevonden:
    0
    Dus, wat ik hieruit begrijp, is dat ik die oefeningen net zo goed kan laten?
    Sorry als ik veel vraag, ik heb niet zo veel verstand hiervan maar wil me lichaam veranderen :p

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat zeg ik niet.

Elk beetje beweging is goed.
    Verwacht echter niet dat je een giga borstkas of armen krijgt van een beetje opdrukken, of een 6pack van wat situps.
    Je zult wel wat sterker worden in de zin van je zult steeds meer pushups kunnen doen.
    Maar nogmaals, je zult hier verder niet heel veel van werken.

Wil je vet verbranden? Ga joggen, zwemmen etc

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina