Begin met een zware interval training om te zorgen dat mijn hartslag op 90/95% komt te zitten. Zodra je dan begint met je 'echte' training zakt je hartslag een beetje waardoor ie precies in het juiste ritme valt waardoor vetverbranding gestimuleerd word.
Wat het pezen verhaal.
Hij heeft dus even gekeken hoe ik mijn oefeningen deed. In princiep goed alleen kleine details kon ik verbeteren waardoor ik veel effectiefer train.
Het is een 3/4 maanden plan als het ware. Nu eerst 4 weken een 'herstel' schema doen om de pezen sterker te maken en de spieren wat langer.
Als je spieren langer zijn, krijgen ze meer oppervlak waardoor je er meer kracht en massa in kan stoppen.
Het is ook een gedeelte om mijn schouder een sterker te maken. Deze is 4/5 weken geleden uit de kom gegaan waardoor ik niet heel goed meer borst kan trainen omdat het nog pijnlijk is.
Dit is wat er van het verhaal is bij gebleven. Misschien heb ik het één en ander verkeerd begrepen maar ik geloof dat ik wel goed zit.
Daarnaast heb ik alle vertrouwen in hem. Hij is zelf 1.68m ofzo met 75kg en 8%. Bankt ook gewoon 140kg
Is daarnaast Nederlands jeugd kampioen 100m sprint geweest en toen ie nog <60kg en 16 was zat ie te kijken om mee te doen voor het NL kampioenschap bankdrukken. Was telaat met inschrijven maar als ie mee gedaan zou hebben, was ie NL kampioen geweest omdat ie meer drukte als diegene die toen kampioen is geworden.
Best ziek allemaal.
Klik om te vergroten...