1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Form.

2. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ook wat ik zei. Maar hij zei dat het bij een x aantal kilo's gewoon te zwaar wordt voor je onderrug en je deze dus teveel belast.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    zit wel een kern van waarheid in. Ik begin het echt te merken. Ik kan niet meer in 1 training deadliften, squatten en staande mp voluit doen. Krijg steeds meer last van pijntjes ed.

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ouwe lul :+

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    yup, train nu 11 jaar hard, waarvan de laatste 6 erg hard. 31 jaar is natuurlijk nog relatief lang, maar zoals ik al eerder zei: mijn lijf kan gewoon niet zoveel load handelen

6. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Maar ik denk dat jij ook flink wat meer gewicht squat dan de meeste hier :+ . Dus Nino, ik zou me daar niet druk over maken. Let gewoon goed op je techniek en begin niet te zwaar.

7. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je pijn hebt doe je gewoon wat verkeerd of/en ga je te zwaar.

8. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je toch last hebt van je rug dan kan je toch gewoon de hack squat/Leg press doen?

9. ill nino

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ik ook van plan ja! Zit toch nog lang niet op een gewicht waarvan ik me zorgen moet maken dat deze mijn rug verneukt.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en toch vind ik dat meevallen. Ik ben geëindigd op 160kg, netjes maar het kan echt veel zwaarder

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  12. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    160kg zie ik misschien 2 mensen bij ons op de sportschool halen op de squat, en dat zijn nog powerlifters ook.

Niet om je tegen het hoofd te stoten maar heb je wel eens een kuur overwogen tijdens al die trainingsjaren? Ik kan mij niet herinneren of je dit al eerder beantwoord had.

Laatst bewerkt: 14 sep 2011
  13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    natuurlijk wel eens overwogen :) Ik ben verder ook helemaal niet anti of wat dan ook, het kan best met beleid.

Echter het probleem is dat ik iemand ben die grenzen opzoekt en dat gaat dan inhouden dat in met die middelen grenzen ga opzoeken. Dat wil ik niet :)

Verder ben ik van mening dat je het in perspectief moet houden.

Toen ik mijn vriendin laatst vroeg om de eerste keer te omschrijven toen we elkaar ontmoetten gaf ze aan dat het eerste wat ze dacht was: wow wat heeft die kerel bizar grote armen

en dat was verder geeneens positief (ook niet negatief overigens) bedoeld.

In de sportschool krijg je al snel oogkleppen (je ziet niet meer hoe groot je eigenlijk bent), maar ik hoef qua lichaam echt niet als freak rond te lopen tov de rest. Gewoon die 'vet gespierde kerel' is voor mij genoeg

Daarnaast nu al gewrichtsklachten, dat gaat met een kuur echt niet beter worden :b: (lees: veel minder)

nadeel: qua kracht is het nu echt wel end of the road voor mij, vind ik wel eens lastig <_<

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zit er stiekem ook wel een klein beetje aan te denken om het over een paar jaar wel eens te gaan proberen.
    Maatje van me doet het ook. Die is niet achterlijk groot maar wel heel groot(maar hij is dan ook wel 1.97m lang dus dan ben je al snel groot). Vind 't bij hem nog wel mooi en hij is echt achterlijk sterk geworden en heeft 't vast weten te houden.

Ik heb altijd al problemen gehad om m'n vet% lager te krijgen. Ik train ontzettend veel, m'n voeding is oké. Niet optimaal maar ook niet slecht, maar ik blijf rond de 20% hangen.
    Dat maatje heeft heel veel verstand van dat soort spul en heeft ook iets wat me zou helpen die laatste 5% die ik nog kwijt wil eraf te rammen.

Zie mezelf het niet al binnen 4 jaar proberen maar daarna, als alles een beetje stagneert...
    Who knows.
    Ben wel erg benieuwd hoeveel mij dat zal gaan helpen, ook wat kracht toename betreft. GEwoon kijken hoever ik kan gaan.

15. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Niet disrespectvol bedoelt, ik merk dat je er al serieus mee bezig bent, maar naar de 15% geraken is kinderspel zelf al ben je de grootste endo allertijden.

Hoe ziet je voeding er nu uit?

Denk dat je wel serieus kracht gaat inleveren mocht je een serieuze cut willen uitvoeren....iig wel als je het naturel wilt gaan doen.

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
  17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben opzich wel redelijk endo ja, maar niet helemaal gezien ik wel gewoon lange armen heb:+
    Vind die 'hokjes' trouwens wel echt belachelijk.

Sowieso is een echt cut geen optie voor mij.
    Moet m'n kracht en gewicht behouden ivm Football.

Heb jaar geleden ofzo wel een echte cut gedaan voor 3 maanden maar kwam niet lager als de 19%.

Heb momenteel niet een strikt voedingsschema maar ik weet in de loop der jaren en na heel wat schema's gehad te hebben wel zo'n beetje hoeveel en wat ik moet eten op een dag. Als ik het allemaal op zou gaan schrijven zou ik zo'n beetje komen op 800-500kcal lager uit als m'n verbranding dus dat zit wel goed.

Heb vaak 3-5 maaltijden per dag. Tussendoor niets slechts en veel water en weinig frisdrank. nauwelijks koffie en eens in de 2 weken wat alcohol.
    In de avond probeer ik vaak nog wel kwark weg te werken.

Laatst bewerkt: 14 sep 2011
  18. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook wat graag eens gaan beginnen sporten. Ben vroeger nogal een zwaar gewicht meer geweest. Nu ben ik rond de 81 kilo. Begin dit jaar was ik nog 93 kilo. Nu merk ik wel om nog verder wat af te vallen dat het moeilijk en zelfs niet lukt.

Maar ik zou ook gewoon want meer spieren willen. Nu fitness zie ik alleen niet echt zitten. Normaal ging ik en een maat dat doen. Maar daar komt niets van. En alleen daar zitten vind ik niet echt iets.

Ook mijn vriendin zie ik niet een eindje mee lopen ofzo. Mijn grootste fout ik ook wel dat ik gewend ben van weinig te eten. Dus als ik wat meer eet kom ik iets meer bij. Natuurlijk ben ik van plan om dat aan te pakken. Meer eten, wel zien wat en terwijl toch meer dan opgenome calorieen verbranden.

19. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Thuis doen is lastig. Dat vergt ook veel discipline.

Ga op een sport? Als je sterk wilt worden kan je bijvoorbeeld gaan roeien. Er zijn ook veel studenten roei teams. Vriend van me is daar in een heel korte tijd erg sterk in zn armen en benen door geworden.

20. ill nino

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste 'bulk'weekje er biijna opzitten. Holy fuck, he tkost soms gewoon moeite voedsel naar binnen te krijgen, terwijl ik van mezelf zou zeggen dat ik al snel 'honger' heb. Nu helemaal geen last meer van. Het voelt bijna ethisch onverantwoord tov de arme kindertjes n afrika8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina