1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb wel een foto van een paar weken geleden, maar dat was hele slechte belichting. Ik moet eigenlijk ff iets fixen dat ik fatsoenlijke foto's kan nemen.

Ik heb trouwens net een pot Dexaprine (60 tabletten) besteld.

Laatst bewerkt: 26 jan 2012
  2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    /dubbelpost

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Leuk en aardig dat je aan al die sups zit, maar hoe zit het met je voeding?

Heb zojuist een keer op 100% intensiviteit getrained.
    Met die maat die personal trainer is, hebben we de training van vandaag(bicep+tricep, zie vorig pagina) gedaan. Echt op het gewicht pakken dat je maar max 6 keer kan, dat je na 5 echt al geholpen moet worden.
    Nu dacht ik dat ik dat altijd al deed, maar kennelijk kan het dus nog veel meer.
    Hij zag al na 2 reps aan je of je gewicht te licht was of niet. Dan moest je het direct laten vallen, dan ging de volgende even en dan pakte je 'm direct daarna zwaarder.

We waren met z'n 3e en gingen om en om zodat je wel rust krijgt maar ook niet teveel.
    Echt gigantisch vol zaten m'n armen op het einde!

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Goed.

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Slecht dus.

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nee. Goed. Kun je niet lezen ofzo? Alleen probeer ik in het vervolg zo kortaf mogelijk te reageren op jou, omdat ik de vorige keer daarvoor 3 maanden gebanned was. ;)

7. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zie dat jij begon met lege barbell, ben ik echt heel benieuwd hoe het mij afgaat.Aangezien die van jou echt supernetjes zijn. Deze stats heb ik aangenomen (enkele uitschieters gelaten voor wat ze zijn):
    SQ= 6x 90
    BP= 6x 85
    Press= 8x 40
    BOR= 6x 50
    DL= 5x 115

Weeg 71 kilo bij 1,68. Bleef tijdje steken op 70, maar voedingsschema iets aangepast en hoop nu nog even wat te bulkem. Ik gok op een vp van ronde 14%. Volgens het voedingscentrum heb ik nu al een te hoog bmi. Weet niet hoeveel het zegt natuurlijk, maar ljkt mij dat ik dan wel op de goeie weg ben.

8. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Astma medicijnen? :confused:

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Bam! Theorie zit er op, nog 3 weekjes tot presentatie en dan afstuderen.

Betekent dus dat ik over 3 weken loads of time over heb op dinsdag en donderdag.

Eindelijk weer eens knallen en goed aan de bak :D

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Hoe kom je daar bij? Het is een fatburner

11. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
  12. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik heb een vraagje over squaten. Ben nu met wat zwaardere gewichten aan het squaten en twijfel of ik nog wel de goede techniek heb. Ik kom namelijk niet meer zo diep als in het begin (90 graden), maar ongeveer een hoek van 100 graden. Heb een instructeur laten kijken en die zei dat ik het prima deed, maar twijfel toch nog, wat denken jullie?

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  14. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
  15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Waar kan ik mijn calorie behoefte berekenen? Ik wil een voedings schema maken, twijfel of ik nog creatine erbij moet voegen voor optimale resultaat.
    Iemand die mij op weg wilt helpen? Het is overigens een schema voor het aankomen van massa.

16. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Hier kan je een excel sheet downloaden om je behoefte te berekenen. Die geeft ook meteen aan hoe de verdeling ongeveer moet zijn qua eiwitten, koolhydraten en vet.

17. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Nee hoor, helemaal niet raar. Om bij de sportschool te werken moet je een certificaat halen dat niks voorstelt.

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb op youtube nu een abonnement op The Hodgetwins. Maar eigenlijk alleen zodat ik aan het eind van elke video hoor "do whatever the FUCK you wanna do!" :+

19. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ik ben nu 2 weken serieus bezig met krachttraining. Ik doe een fullbody schema om eerst spierconditie te kweken zeg maar.

Voeding ben ik nu nog niet over uit. Sinds ik sport heb ik wel veel meer behoefte om te eten en eet ook eigenlijk alleen maar goede dingen (volgens bodynet/dutchbodybuilding).

Ik vraag me nu alleen het volgende af. Ik wil meer massa, alleen is mijn vetpercentage nu ook rond de 13,5% wat ik dus naar beneden wil halen. Die twee dingen kruisen elkaar een beetje. Meer massa > bulken / vetpercentage naar benden > cutten. Welke volgorde is het beste? Eerst cutten om vervolgens te bulken? of is de middenweg, precies op de behoefte eten, dan de juiste manier?

20. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien je net begint zul je met een beetje geluk massa aan kunnen komen en vet kunnen verliezen, maar dit stopt wel op een gegeven moment. Wat ik veel zie en wat ik ook doe is eerst bulken en daarna cutten. Een vetpercentage van 13,5% is in mijn ogen niet te hoog om eerst te moeten cutten. Laag zat om meteen wat te kunnen bulken. Maar ik ben ook ngo een relatieve beginner, dus kan zijn dat ik iets heel verkeerds zeg nu. En met precies op behoefte eten zul je dus niet aankomen en niet afvallen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina