1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja die zijn heerlijk! Zonder iets toe te voegen krijg ik het niet weg. Frambozensiroop van Roosvicee is echt koning er voor. En je betaald er nog geen euro voor volgens mij, het is iig hardstikke goedkoop.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    huidplooi is ook meuk imo. Laat je maar eens door twee verschillende personen meten of op een dag dat je de avond ervoor flink zout hebt gegeten.

Buikspieren checken in de spiegel is voor mij het meest betrouwbaar :)

3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Aders + definitie is the way to go

4. Seh

Seh Guest

Zonder iets krijg ik het ook wel weg, maar met iets er door is het gewoon lekker. Dus gooi er altijd een klein beetje zoetigs doorheen. :+

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    meesterlijke site ontdekt om je voeding bij te houden. Je kan er supergemakkelijk een schema neerzetten maar nog veel gemakkelijker de waardes aanpassen van je voeding dan wel hele nieuwe toevoegen. Enige nadeel is dat het werkt als een 'diary' iaw ik heb mijn schema gewoon op een bepaalde dag staan. Je krijgt onderstaand schema en daaronder nog een breakdown van de micro-nutrienten. Exportfunctie nog niet kunnen vinden.

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Je hebt ook een app voor de iPhone die precies dat kan. Er staan ook echt al 100.000 producten in van allerlei merken en gewoon generieke producten. 'CalorieTeller' heet ie.

7. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Welke site is het dan :+?

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    oeps

http://cronometer.com/

@ dusky: het zelf toevoegen/aanpassen tot op micronutrient niveau is iig super aan deze site. Moet er niet aan denken om dat op een tel te doen :)

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Twee weken geleden op wintersport geweest voor het eerst. Onwijs vaak op mijn armen gevallen (ouwe jiujitsu reflex) en merk veel stress op mijn ellebogen als ik het inspan, hou het dus nog even lekker rustig. Volgende week weer oppakken met een nieuw schema. Dat is wel heel chill, zit bij een kleine gym bij de HHS, maar ze zijn wel heel persoonlijk.

10. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Het is misschien nog een beetje vroeg om te vragen, maar wanneer begin je met de cut? Ik snap dat het afhangt van je vetpercentage. Maar omdat dit mijn eerste echt keer wordt Vorige jaar deed ik het ook wel, maar at ik veeeeeeels te weinig. Sinds de start van het collegejaar ben ik flink gaan eten en opzich werpt dat wel zijn vruchten af. Maar lang verhaal kort: ik heb dus geen idee hoeveel weken/maanden ik hier voor uit moet trekken.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    12 is de standaard :)

12. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    12 weken neem ik aan?:+

Aan de ene kant heb ik ook wel zin om gewoon door te bulken. Maar aan de andere kant wordt mijn vp nu wel steeds wat hoger en ben ik sinds de zomer zo ongeveer 9 kilo aangekomen. Dus denk dat ik nog even anderhalf maand flink door ga eten en dan in aptil beginnen. Zou ik in juli 'klaar' moeten zijn en dat valt precies met mijn laatste tentamenweek. Dat komt dus wel lekker uit.

13. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er zelf nu ook wel mee te klooien. Ben begonnen met bulken toen ik al wel redelijk hoog in VP zat 14-16 denk ik. Aardig wat aangekomen nu maar merk wel dat me VP redelijk hoog begint te worden, kleding zit strakker en dan niet alleen door Spier toename. Begin me er aan te ergeren.

Maar toch wil eigenlijk nog 1-2 maanden doorbulken want ik kom goed aan en zie toch duidelijk veel verschil. Denk ook dat ik eind april begin met cutten. Denk dan 2 maandjes. ik hoef niet op 8 procent te staan, rond de 10-12 vind ik goed.

14. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    En nu?

16. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden: