Ik wil, ondanks ik het in het verleden al 10x heb gevraagd, toch nogmaals om jullie opinie vragen. Laatste keer.
Ik wil voornamelijk in spiermassa groeien, echter wil ik vooral mijn buikje wegkrijgen en abs vormen. Nu train in 3x per week. De maandag train ik mijn borst en benen. Woensdag schouders, rug en triceps. Vijrdag dan weer borst en benen.
Qua voeding eet ik als ontbijt (rond 8 a 9u ’s ochtends) 4 bruine volkorenbroodjes met kipfilet en komkommer en 2 sneetjes ontbijtkoek. Daarna neem ik een shake (deze:
http://www.mdyshop.nl/product/105/protein-85-750-gram-whey-eiwitten), met gewoon halfvolle melk en 2 maatschepjes (25gram).
In de middag (zo rond 13-14) eet ik weer 4 broodjes kipfilet, of 2 broodjes kipfilet en 2 broodjes gebakken ei.
Tussen het avond- en middageten vaak een appel. Avond dan gewoon meestal wat de pot schaft, meestal 1,5 bord pasta. Dan 2 uur later fitnessen (hiervoor neem ik nog een banaan), direct na de fitness als ik thuiskom neem ik weer een shake, en voor het slapen gaan eet ik 500gram kwark met fruitmuesli. Drink verder de hele dag door alleen water.
Nu vraag ik wederom om tips oid of wat ik evt anders zou moeten doen. Reacties van pff alweer of lees even de stickies blabla wil ik liever vermijden. Ik lees de stickies en ik spit heel dutchbodybuil.com af maar iedereen heeft zo zijn eigen/andere opinie over het wanneer innemen van shakes e.d. dat ik er ook niet meer uitkom. Graag lees ik van iemand gewoon een duidelijk antwoord. Alvast bedankt.
Klik om te vergroten...