1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    CalorieTeller, echt een handige.

2. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Kan m op de android market niet vinden. Heb je m voor je iphone?

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ben ook weer begonnen met kracht training sinds vorige week. Vorige week ook 3 keer geweest en deze week weer 3 keer. Wil eigenlijk 4 keer of elke dag gaan alleen komen er nu hele tijd afspraken tussendoor om te kijken naar huisjes etc. ( wil een huis gaan kopen met mijn vriendin ) maar heb mezelf voor genomen minimaal 3 keer per week.

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja is voor iPhone.

Wat ook gewoon werkt is een excel bestandje maken met wat je ongeveer op een dag binnen moet krijgen.
    Zet er gewoon 4 maaltijden op en 2 keer een tussendoortje.
    Hang dit op je kamer deur oid.

Je moet dan zorgen dat je ongeveer zoiets binnen krijgt. Dus zet er als maaltijd tonijn en noten op en maak dan zo'n maaltijd wat op de vorige pagina beschreven is.

5. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Good for you!
    Dan nog wel tijd voor al je mmo's? :p

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Is Brinta qua havermout ook goed? Ik vind het echt niet te pruimen jongens..ik kokhals gewoon van die shit. Enige tips om t chiller te maken? Cacaopoeder ofzo? Appel erdoorheen?

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Brinta is ook erg goed maar smaakt niet heel veel beter haha.
    Alsof je op karton zit te kauwen.
    Heb ook die Brinta drink geprobeerd maar was ook niet veel beter. Gooide er maar een beetje limonadesiroop doorheen om het een beetje naar aardbei te laten smaken.

Wat ik nu als ontbijt heb is 2-4 volkoren crackers met beetje jam ofzo.
    Daarbij een banaan.
    Is niet echt een voldoende ontbijt voor mij, maar meer krijg ik niet weg dus zorg ik dat ik 2 uur later weer aan het eten ben.

Laatst bewerkt: 16 apr 2012
  8. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Kaneel of whey maakt het wat meer te eten.

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    @ Dagger:

Het is inderdaad voor iPhone. Tijdens m'n bulk periode nam ik het niet zo nauw met wat ik in nam, dus gebruikte ik dat en hield ik het alleen bij wat ik at, maar nu ben ik aan het cutten en nu plan ik het. En dan is een excel werkblad wel handiger. In mijn signature zie je een link naar mijn DBB log, daar vind je ook mijn voedingsschema (pagina 6, het is inmiddels niet meer de ultra laatst geupdate versie, maar komt ongeveer overeen met wat ik nu eet, maar het gaat toch om de excel, dus dat haal je toch weg). Daar staan ook al van bijna 1000 voedingsmiddelen de kcal en aantal grammen eiwit/koolhydraten/vetten ingevuld, dus dan hoef je bij je maaltijden alleen nog maar het nummer te kiezen.

Alleen dat nummer onderaan op het eerste werkblad, met het aantal kcal wat je dagelijks binnen moet krijgen (2770 bij mij) heb ik zelf berekend via een andere site, dus die verandert niet automatisch meer, dus dat zul je zelf even moeten berekenen.

@ Flix:

Crackers zijn echt lekker idd. :p En met Slankie Smeerkaas (17.7g eiwit, 1g koolhydraat, en maar 6.5g vet per 100g!) nog best gezond ook. Denk ik. Niet ongezond lijkte me iig. Als ik af en toe ff wil snaaien pak ik dat iig. :p

Cacoa helpt idd. Maar zoetstof is dan wel van belang. De verhouding is ook belangrijk, heb ik gemerkt. Te dik is niet lekker. En te dun ook niet echt, bovendien krijg je dan bijna niets binnen. Hoe ik het doe:

50g Quaker Havermout
    275g (niet ml, ik weeg het af op de keukenweegschaal) 0% vet melk

2 minuten in de magnatron

36g (1 bolle maatschep) Whey Isolaat (wel ff goed mengen met een lepel, want anders heb je veel whey klontjes en dat is niet lekker)

En dan nog wat kaneel erdoor en een heel klein beetje Stevia (zoetstof).

Dan is het best lekker. :) Ik had hetzelfde probleem als jij op het begin.

10. Kleenex

Kleenex Zakdoek van het jaar

Leuk Bevonden:
    1
    Warme havermout vind ik niet te eten, maar koud daarentegen hap ik het zo weg. Soms doe ik er nog wat rozijnen bij.

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Wel eerste verwarmt?

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2

Zo, weer even voor 600 euro aan supps weggehaald bij Body&Fitstore.
    Zaten ook nog 4 potten whey bij.

Lig alleen al 3 dagen zo ziek als een hond op bed, vanmiddag er dus even paar uur uit geweest en al wel wat opgeknapt.
    Vanavond wel maar even trainen, kijken of ik het eruit kan zweten want van dat stilzitten/liggen wordt ik gek van!
    Zal wel voor geen meter gaan maargoed.

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
  14. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kerstboom staat er nog? :+

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wist dat die opmerking ging komen.
    Maar is niet bij mij thuis en de reden dat ie er nog staat is dat het anders een kaal saai hoekje is en hij is te lomp om echte planten te hebben dus is dit een goed alternatief volgens hem:+

16. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zijn er even heen gereden en is voor 4 man ongeveer.

Wat ik zelf neem is whey, PWO, vitamines en visolie.
    Die laatste 2 krijgen we er altijd gratis bij omdat we haast maandelijks voor minimaal 400 euro afnemen.

Weightgainer heb ik zelf nooit nodig en vind ik altijd een laatste hulpmiddel als je echt zoveel eet dat je het niet meer weg krijgt en alsnog niet genoeg kcal binnen krijgt.

Ps. Links kan ik niet openen.

18. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dacht al, dat gebruik je toch niet in je eentje. Weight gainer is voor mij ook m'n hulpmiddel als ik niet genoeg eet, dat komt in het weekend wel is voor vanwege uitslapen.

Speel je trouwens ook wel is wedstrijden in de buurt van Utrecht? Lijkt me wel een keer vet om te kijken bij een wedstrijd.

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zitten dit jaar niet bij Utrecht in de pool dus zullen niet tegen ze spelen maar Hilversum ligt op 15 km van Utrecht dus thuiswedstrijden zijn het dichtste in de buurt van Utrecht waar we komen.
    Komende zondag spelen we in Almere.

20. Kleenex

Kleenex Zakdoek van het jaar

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, ik warm het helemaal niet op. Gewoon zo uit het pak en melk erbij.
    Papsmurrie ga ik van kokhalzen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina