1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Zoals Kevf en Flix al zeggen, je gaat niet meer Kcal verbranden door hogere rep range te doen, maar ene hogere intensiteit.

Wil zo'n dieet gaan doen, moet me er alleen nog over inlezen. Is dat dieet van dat boek?

Laatst bewerkt: 19 apr 2012
  2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    tof. Ik zou willen dat ik een trainingspartner kon vinden die er zo voor zou gaan.

@pine: weet het zo goed als zeker. Heb je dat boek? Anders kan ik hem je mailen

3. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wel respect zo voor sporten te leven!
    Werk zelf 40 uren vind 2x per week in de sportschool dan ook wel genoeg en vrijdag voor plezier even zaalvoetballen.

4. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook bezig met cutten en heb dit als volt aangepakt:
    Maandag: Kracht
    Dinsdag: Crossfit (conditie)
    Woensdag: niets
    Donderdag: Kracht
    Vrijdag: Crossfit (conditie)
    Zaterdag: Kracht
    Zondag: niets

Ik ben 1,80 + 90kg. Calorieën die ik eet zit boven de 3000. Wat vinden jullie?

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Mieters, als ik kijk naar mijn schema van 1x in de twee weken zwemmen doen jullie wel wat meer 8) Waar haal je de motivatie toch vandaan...

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik ga elke avond fitnisse, behalve als ik bijvoorbeeld in de avond een afspraak oid heb staan. Ik doe elke week elke spiergroep. 4 oefeningen van 3 sets. Maar ik heb niet echt een heel schema, let ook niet echt op wat ik eet etc maar word wel gewoon snel breed, word sterker etc. Dus kan iemand mij uitleggen waarom jullie er zoveel moeite voor doen? Met schema's, voeidingspatronen etc etc. heeft dat met afvallen etc erbij te maken of?

7. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25

I know what you mean.... ik vind het al lastig 2x per week te gaan... vaak ga ik toch 1x van deze keer zeer met tegenzin! Kijk dan 1 a 1,5 uur uit naar de sauna na de tijd! Ik zet wel door maar vindt er vrij weinig aan!

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hier ook 40 uur in de week en alleenstaande vader 3,5 dag per week, alles kan. Aan de andere kant moet het wel een gezonde balans blijven

@Dagger: ik weet redelijk zeker dat je nog niet zo lang traint. Als je net bent begonnen maakt het een stuk minder uit wat je aanpak is (al zou het nog veel sneller kunnen met een 'echte' aanpak). Die moeite doe je voor het moment nadat je over die eerste spurt heen bent.

Daarnaast is elke avond veel en veel te veel :b:

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Kunt eigenlijk weinig zeggen zonder pics.

10. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Omdat ik geen goddelijke genen heb om aan te komen.

11. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Haha, ik ben nu wel benieuwd naar foto's :+

12. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Het kan wel om geen schema te hebben, dan wissel je wss vaak af wat je spieren beter aanspreekt. Maar a.d.h.v. bepaalde schema's is wel beter. Tuurlijk heb je dan nog variatie in je oefeningen, maar je traint wel volgens een methode.

Voedingsschema geeft je een overzicht van wat je allemaal binnen moet krijgen. Zoals je wel weet hebben mensen niet door hoeveel ze moeten eten. Plus je kan precies zien wat je moet eten om goed te groeien. Verder is het noodzalijk als je goed wilt cutten.

Reken je onderhoudsniveau uit, ga 500kcal eronder zitten en maak een dieet.

Als je wat meer info geeft kunnen we je beter helpen. Post bv. je voedingsschema.

@ Kefv, nee dat boek heb ik niet. Ik dacht dat hier ook een link naar dat boek was gepost? Zonee zou het wel fijn zijn als je het kan mailen.

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat hoeft niet. Persoonlijk werkt dat niet voor mij. Je kunt ook op onderhoud eten en je kcal tekort creëren met cardio. Als je minder gaat eten gaat je metabolisme achteruit (bij mij was dat zo iig, waardoor ik juist in vet was gestegen) en dat is dus juist wat je niet wilt in een cut. Het motortje moet blijven draaien.

Ik doe nu zo (in een ideale week):

Maandag: Borst + triceps + buik + cardio
    Dinsdag: Mountainbiken / hometrainer
    Woensdag: Borst + biceps + buik + cardio
    Donderdag: Schouders + benen + buik + cardio
    Vrijdag: niets
    Zaterdag/zondag: Langer mountainbiken

Laatst bewerkt: 19 apr 2012
  14. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    In de beginpost staan veel boeken, maar helaas zijn de meeste links uit de lucht merkte ik van de week toen ik zin had om m'n kennis wat op te vijzelen.

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    We zijn ooit eens begonnen met het updaten v/d startpost maar dat is beetje gestagneerd:+

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik wil het boek best in de op neerzetten maar wat is een handige site om hem neer te zetten?

17. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Mail hem naar mij, dan kan ik hem wel Hosten! Mail staat in een pm

18. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Nog een tip voor mensen die (net zoals ik) moeite hebben met het wegkrijgen van magere naturel kwark: Gooi er een beetje 0% vet vanille yoghurt door van Albert Heijn! Geen vet, geen toegevoegde suikers.. 36 kcal per 100 ml. Maakt het super lekker! Eet het nu met plezier. :)

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Of je gooit er gewoon wat ranja door. Ik heb ranja met maar 3.5g koolhydraten per 100g (in tegenstelling tot de 76g van Carvan Cevitam), dus per portie is dat al helemaal niets.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    of met kaneel (verlaagt oestrogeen een beetje) en rozijnen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina