1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    het hele artikel op:
    http://www.livestrong.com/article/90894-fat-burning-vs.-cardio-heart/

ik vind de hele wetenschap eromheen te vaag en zoals het artikel hierboven zegt verschilt het ook nog eens per persoon. Wil je vet verbranden en snel klaar zijn ==> intervaltraining/hiit

Goed eten, keihard trainen en niet te druk maken om die percentages :)

2. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=133634471&page=1

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/macros-past-275698/

Laatst bewerkt: 22 apr 2012
  3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Dit weekend tocolien / tijgerbalsem op mijn nek gesmeert. Heeft helaas geen effect gehad ik blijf er last van houden. Iemand nog een ander idee wat ik kan doen?

4. Seh

Seh Guest

Naar de dokter?

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  6. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is zeker bevestigend

7. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben sinds kort ook weer begonnen met wat krachttraining.
    Mijn doel is om aan te komen en dan vooral in spiermassa.
    Let altijd al wel op mijn voeding maar sinds ik voor mezelf als doelstelling gesteld heb aan te komen let ik er ook op dat ik veel eet.
    Ik kom alleen niet ideaal uit qua etenstijden etc vanwege stage wat wel jammer is.
    Wat me opvalt is dat ik deze keer enorm stijg in aantal kilo's dat ik kan tillen en herhalingen daarin :)

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    voor het eerst in lange lange lange tijd weer met een partner getraind. Dat heb ik echt gemist. Doel was een FB training maar benen hebben we moeten skippen, we konden echt niet meer. Heerlijk hoe een trainingspartner je kan helpen die paar procent extra te geven :)

Nu maar hopen dat deze het wel langer dan een half jaartje vol houdt

9. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is logisch, aangezien je veel eet heb je ook meer energie om te trainen. Hoezo kan je niet op bepaalde tijden eten? Ik doe het ook niet strikt, alleen de grote maaltijden eet ik rond dezelfde tijden.

10. Hemelsmandaat

Hemelsmandaat Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hee boys,

Ik wil vanaf volgende week beginnen met fitness. Mijn doel: er goed uit zien. Meer specifiek, meer biceps, six pack, full body gespierder. Ik ben niet zo groot, 1.75, weeg 63 kilo, vet percentage ligt rond de 10%. Duidelijk is dus dat ik niet hoef af te vallen maar eerder meer moet gaan eten om meer spiermassa te kweken. Ik wil 3x per week trainen, startend vanaf volgende week. Ik ben al vaker begonnen met fitness maar steeds niet genoeg discipline. Dit kwam vooral door cardio, ik heb een hekel aan cardio in de sportschool. Ik wil nu alleen maar krachttraining gaan doen (en 10 minuten cross, warming-up). Daarnaast loop ik 2x per week hard (zit op het niveau van 10 km in 43 minuten) en zwem ik 1x per week.

Ik ga een trainer op de sportschool is goed om advies vragen qua oefeningen. Maar ik vraag me af of jullie mij wat handige tips kunnen geven betreft voeding en supplementen. Wat is aan te raden om te gebruiken? Wat gebruiken jullie en hoe bevalt dat? Zijn die supplementen wel gezond? Als ik enkele eetschema's op de vorige pagina's bekijk valt mij één ding op. Vrij ongezond qua vitamines. Weinig fruit, hoogstens één appel. Weinig focus op groente in de avondmaaltijd e.d. Waarom is dit zo?

11. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat haat ik mezelf soms, vandaag begonnen aan split schema en weer helemaal gemotiveerd en alles. Vanochtend Chest + Triceps, hele dag goed gegeten en vanavond toch weer die pizza op met vrienden...

Wat doen jullie hier meestal aan als je toch echt honger hebt en je wilt iets eten en je bent met maten?

12. Seh

Seh Guest

Gewoon eten. :emo: De meeste mensen die hier posten zijn volgens mij heel fanatiek, maar ik doe dit fitnessen meer om bezig te zijn dan om een x aantal kilo te kunnen bench pressen oid.

13. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ieder zo zijn eigen ding en waarom hij het doet. Ik doe het meer omdat ik een beter fysiek wil krijgen, niet alleen voor het uiterlijk maar ook voor mijn andere sport, basketbal.

14. Seh

Seh Guest

Aye, maar een pizza kan toch wel, mits niet structureel elke week. En anders moet je gewoon zelf wat shit mee nemen, noten ofzo. :+ Ga je dat toch knagen terwijl zij de pizza eten?

15. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nah gebeurt ook niet elke week, maar vanaf Donderdag tm Zondag ook slecht gegegeten / gedronken vanwege laatste lesdag etc. Is best kut, haalt je uit je ritme..

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Gast niet janken om een pizza.....

Ga je niet slechter van trainen.

17. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zou wel kunnen, heb alleen niet echt het idee dat ik meer energie heb ofzo.
    Ik ben stagiair fysiotherapie (bijna afgestudeerd jee) en we hebben om het half uur nieuwe patiënten en niet echt vaste pauzes ofzo dus het kan zomaar zijn dat je van 8 tot 1 in één keer doorgaat zonder een pauze om even wat eten te pakken. Zelfde in de middag.
    Voordeel is wel dat je door de dag heen je eigen oefeningen kan pakken in de oefenzaal. Zo ben ik eigenlijk geen extra tijd kwijt en heb ik toch kunnen trainen.
    En je kan echt het maximale uit je setje halen omdat je toch een aantal uur rust kunt pakken voor de volgende oefening :9

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    gisteravond het filmpje uit die post bekeken. Wat mij betreft mag deze met extra groot lettertype in de OP en verder als default antwoord worden gegeven op elke reply waarin het woord 'voeding' voorkomt icm een vraagteken. Als je je aan dit principe houdt heb je het meeste aan voeding wel gedekt. Sure het kan nog veel stricter, maar als je groter, sterker, slanker wilt worden met krachttraining is dit precies het principe wat ik mensen vaak probeer uit te leggen

edit: en nog een verhelderend artikel over clean/dirty eten

http://www.wannabebig.com/diet-and-nutrition/the-dirt-on-clean-eating/

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik eet gewoon 2 stuks fruit per dag (bij maaltijd 1 en 2 een appel of een peer) en bij het avondeten minimaal 200g groenten. :)

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.017
    Ik vind Brinta met (warme) melk, met wat er dan ook erin nog steeds niet te behappen. Ik gooi nu 3 flinke maatschepjes Brinta nu in mn proteineshake. Kan ook toch?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina