1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.017
    Kevf, bedankt voor de link! Je smile laat ik maar even achterwege.

3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Een beetje zelf-research kan geen kwaad, want alles wat je nu vraagt is al 100x voorbij gekomen. Volgens mij heb je de laatste vraag zelf ook al 10x gesteld hier. Lees eerst wat dingen uit de OP, kan je het dan niet vinden, vraag het dan. :b:

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik zeg twee posts boven je: praktisch elke (basis)vraag over voeding kan met de volgende link beantwoord worden. Direct daaronder stel jij een vraag over voeding zonder de link te bekijken. Dat resulteert in die smiley (die trouwens nog geeneens zo heel negatief is)

Doe vooral jezelf een plezier en check de link inclusief het filmpje. Binnen een uurtje weet je eindeloos meer dan je nu weet.

Overigens zou ik voor crono-meter gaan ipv fitday :)

5. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben nog steeds on track met het fitnessen!

Ben afgelopen twee weken zelfs drie keer per week geweest. Abonnement dus even bijstellen van twee keer in de week naar onbeperkt.

Gisteravond voor het eerst bodypump gedaan. Ik ben momenteel datende met een gast die dat sinds september drie keer in de week doet en hij is echt super breed geworden sindsdien. Past geen normale broeken meer. 8) Nu is dit niet helemaal mijn doel, maar ik denk dat ik het één keer in de week blijf doen naast twee keer fitnessen. Benen branden nog steeds!

Eten gaat ook nog steeds goed, alhoewel ik denk ik te weinig eet. Heb inmiddels mijn portie kwark van 500 gram naar 750 verhoogd. Té verslavend met wat vanille yoghurt erdoorheen! Maar tussen de middag eet ik nog steeds maar twee boterhammen... Denk dat ik dat wat moet verhogen, maar ben door mijn 'verleden' (20 kilo zwaarder) een beetje bang voor koolhydraten. Ik eet niet met plezier brood.. en aardappelen sla ik met het avondeten ook liever over.

Hebben jullie misschien tips wat ik met m'n koolhydraten-'fobie' aan moet?

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Vraagje, Maat van mij pakt Creatine. Ik heb dit even opgezocht en het komt erop neer dat je meer creatine in je lichaam komt en je hierdoor meer aankunt. langere Sets, zwaardere gewichten etc.

nu wil ik dit ook gaan proberen, iemand advies hierover? Er staat, 3 keer per dag 1 theelepel, in de ochtend, middag en avond. ook op niet trainingsdagen, klopt dit? En moet ik nog ergens anders rekening mee houden?

ook staat er dat je dat het beste 4 weken kan doen en dan weer even niet omdat je lichaam anders gewend is om zelf niks meer aan te maken, maar hoelang zou die pauze dan moeten zijn?

7. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    :emo: Je bent nog niet eens een maand bezig en wil al met creatine beginnen?

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Maakt het iets uit wanneer je hier mee begint? En in totaal heb ik al langer getrained. Ben alleen lange tijd gestopt geweest :emo:

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ja, zorg eerst eens dat je gewoon een normaal voedingspatroon gaat gebruiken, zodra je dan niet meer vooruit gaat kan je sups gaan gebruiken.

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Alright, vandaar dat ik het ook even navraag. Zal wel is gewoon normaal blijven trainen en dan zie ik wel. Thnx voor de info.

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Volgens mij gaat dat toch niet helemaal op. Wel voor proteïne, maar niet voor creatine. Creatine zit wel in voedsel, maar slechts in hele kleine hoeveelheden. En voor 1 scoop creatine van 5 gram moet je echt kilo's kip (oid) per dag eten, dat is bijna niet haalbaar met gewone voeding iig. Volgens mij kun je het gewoon wel gebruiken als je begint, al is het niet echt nodig misschien. Je zult misschien wel wat sneller groeien dan anders, hoewel je op het begin toch al wel goeie gains hebt meestal. Je moet het trouwens wel alleen gebruiken als je bulkt, niet als je cut. Dat heeft te maken met het feit dat creatine opgenomen wordt met koolhydraten en die zijn niet gewenst in de cut, dus pis je zo de creatine weer uit (of iets dergelijks).

Laatst bewerkt: 24 apr 2012
  12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lekker vaag verhaal weer...

Komt erop neer, creatine heb je helemaal nog niet nodig.
    Ga eerst lekker een periode goed eten en trainen, dan zul je al gigantische gains maken in het begin. Op een gegeven moment zul je op een plateau aanlopen waar je maar niet over lijkt te kunnen gaan. Dat is het moment dat je evt. aan de creatine zou kunnen gaan.

13. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Precies wat ik zei dus :)

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Oke duidelijk, thanks gasten. Ik wacht er nog even mee totdat ik het gevoel heb dat ik vrijwel niet meer vooruit ga. Ik ben tot nu toe 2.5 Kilo aan gekomen.

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
  16. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat de fuck, chick staat wel ziek droog.

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik lach me stuk, hoe ze al heigen en kreunen bij lunges en squats zonder gewicht 8)

Dit is puur voor de rukkers, niet voor de trainers :+

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Net een man joh.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wat ben ik blij met deze link

nog een x :cool:

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=133634471&page=1

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik vraag me nu nog steeds af wat ik moet doen. Of zoals in die link die jij beschreef, of een bepaalde verhouding aanhouden van e/k/v. Ik zit nu op ongeveer 42/38/20, volgens m'n voedingsschema. Alleen ik wil eigenlijk voorlopig geen eiwitshakes meer nemen, om uit te proberen of ik dan minder puistjes heb. Maar volgens dat schema van mij (en dat heb ik gebaseerd op reacties van DBB) moet ik dan op een of andere manier meer eiwitten in nemen uit gewone voeding. Alleen is dat wel moeilijk, dan krijg ik echt een raar dieet, heel anders dan normaal iig, en dat is gewoon moeilijk vol te houden. Ik zit nu zelfs boven de 4g eiwit per kg lean body mass. Mijn LBM is 67kg en ik krijg 286g eiwit per dag binnen nu. Maar dat is dus met behulp van 2 eiwitshakes. Als ik die weg zou laten zou er al 70g wegvallen, maar dat is nog steeds ruim voldoende voor 3g eiwit per kg lbm. Ik denk dat ik dat maar eens ga proberen dan. Dan ga ik gewoon 500kcal onder m'n onderhoud eten op rustdagen en op trainingsdagen op onderhoud, alleen dan train ik het eraf met cardio. Vet krijg ik precies genoeg binnen: 61g (0,9 x 67 = 60,:cool:.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina