Ik vraag me nu nog steeds af wat ik moet doen. Of zoals in die link die jij beschreef, of een bepaalde verhouding aanhouden van e/k/v. Ik zit nu op ongeveer 42/38/20, volgens m'n voedingsschema. Alleen ik wil eigenlijk voorlopig geen eiwitshakes meer nemen, om uit te proberen of ik dan minder puistjes heb. Maar volgens dat schema van mij (en dat heb ik gebaseerd op reacties van DBB) moet ik dan op een of andere manier meer eiwitten in nemen uit gewone voeding. Alleen is dat wel moeilijk, dan krijg ik echt een raar dieet, heel anders dan normaal iig, en dat is gewoon moeilijk vol te houden. Ik zit nu zelfs boven de 4g eiwit per kg lean body mass. Mijn LBM is 67kg en ik krijg 286g eiwit per dag binnen nu. Maar dat is dus met behulp van 2 eiwitshakes. Als ik die weg zou laten zou er al 70g wegvallen, maar dat is nog steeds ruim voldoende voor 3g eiwit per kg lbm. Ik denk dat ik dat maar eens ga proberen dan. Dan ga ik gewoon 500kcal onder m'n onderhoud eten op rustdagen en op trainingsdagen op onderhoud, alleen dan train ik het eraf met cardio. Vet krijg ik precies genoeg binnen: 61g (0,9 x 67 = 60,.
Laatst bewerkt: 24 apr 2012