1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    bijna 300 gram eiwitten woehoe dat is een hoop

2. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Als je creatine wilt gebruiken zou ik dat gewoon doen hoor. Het is niet nodig nee, maar het kan je wel helpen. Het geeft je meer energie, maar het is niet zo dat je er opeens zieke gains van gaat maken.

En als je tegen eje plateau aanloopt dan ga je niet aan de creatine maar aan de AAS...

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Hoe groot zijn jouw shakes? Want shakes van 35gram eiwit zijn geen 35 gram eiwit he ;) Vaak zitten eiwitshakes ergens tussen de 70 en 80% en sommige smaakloze op 90%

verhoudingen slaan bijna nergens op. Je hebt behoefte aan gezonde vetten en eiwitten. De rest vul je aan zodat je op het gewenste aantal kcal komt. Niet te moeilijk over doen

67 kg en dan bijna 300 gram eiwitten vind jij niet veel?! 8)

@ Pine: gaat totaal niet op voor beginnende krachtsporters. 1e jaar kan je echt supersnel groeien als je het goed aanpakt dat kan bijna niet sneller. Dat beetje extra van creatine kan je goed na dat jaar proberen net zoals andere sups overigens.

Heb ik onderhand de luitjes hier al aan de beta-alanine? O-)

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Teamgenoot van me zweert erbij!
    Alleen als hij het neemt dan krijgt ie ogen alsof ie aan de X gezeten heeft en hij slaapt er niet van.
    Maargoed, hij slaapt ook niet als ie om 's avonds om 9 uur gaat trainen en daar een half uur vooraf een shake met één schep Noxi pro of Hemorage neemt dus hij is er gewoon heel gevoelig voor.

Ben bijna door m'n pot Jack3d heen, ga dan even 2 weken 'clean' trainen en daarna óf de noxi pro, of aan de beta.

In veel PWO's zit al beta though alleen zal wel niet in giga hoeveelheden zijn.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    je vergelijkt een pwo met een totaal ander product ;)

check dit artikel (en elke andere fanatiekeling hier ook)

http://krachttraining.net/index.php/beta-alanine.html

artikel is zonder de nodige marketingbullshit en inclusief wetenschappelijk bewijs

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik had 72 gram Whey Isolaat per dag staan (2 scoops van 36g) en daar zit dan 68g eiwit in. In Body & Fitshop Isolaat Perfection Naturel zit per 100g poeder 94g eiwit.

Maar dan ga ik dus gewoon voor de macro's en niet voor de verhoudingen.

Nope, geen idee wat het is.

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dan heeft die maat van me het verkeerd uitgelegd en gebruikt:+

Had me er zelf nog niet in verdiept maar dit is een goed interessant stuk!
    En denk dat ik maar eens wat beta ga halen dan. Kijken wat het voor mij doet.

Edit
    Holy shit... Body en fitshop hebben weer wat nieuwe smaken whey perfection.
    Cool cassis milkshake, frambozen, granny Apple pie, Lemon ice milkshake, nutellato name à few8)

Laatst bewerkt: 24 apr 2012
  8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    zie link hierboven? ;)

@ Flix: het kost ook nog eens geen drol. Bij B&F

http://bodyenfitshop.nl/spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/beta-alanine-pure

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja precies. Staat al in m'n winkelmandje:+
    Staat alleen niets van max periode van gebruik anders haal ik 2 potten.

Scheelt dat ik op 25 min rijden van doe shop woon en er regelmatig m'n gezicht laat zien.
    Krijg altijd een bulk gratis vitamines, PWO testers, visolie, shakebekers en de hele flikkerse bende.
    Geeft ook maar weer aan wat de winst marge op dat spul is, en zijn is ie nog goedkoop ook.

Dit is ook wel een mooi pakketje.
    http://www.bodyenfitshop.nl/combi-voordeel/body-fit-sportsnutrition/power-muscle-stack

Laatst bewerkt: 24 apr 2012
  10. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Euh juist wel :p

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    waarvoor wil je de wms? En is er nog een reden om voor een creatine esther te gaan? Er staat me bij dat de gewone monohydraat juist de meest effectieve was en dat de rest er juist is bijgekomen vanwege marketing. Maar misschien zit ik er naast

@ Jepzel: dacht dat je ironisch was :+

12. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja als ik het zo terug lees snap ik dat je het zo op zou kunnen vatten.

13. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het nu over supplementen gaat, hier een bullshit loze website erover:
    http://examine.com/supplements/Beta-Alanine/
    (Tingling (paresthesia) may occur when an acute dose of beta-alanine is higher than the body is used to. Many people find this tingling odd and may think it dangerous, however it has not been linked to any side-effects or toxicities.)
    Dat deed me een beetje schrikken dus ik neem het voorlopig niet
    http://examine.com/supplements/Creatine/

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    je neemt het niet omdat je er een tintelend gevoel van krijgt? Dat is een vreemde redenering imo..... Koffie kan je ook voelen, veel pwo's ook etc daarnaast is er nog nooit iets gemeld over toxiciteit van beta-alanine ;)

Daarnaast doet niacin/B3 het ook.

Ik heb die tintels ook btw, vooral als ik het neem zonder maaltijd. Vaag gevoel, net kleine speldeprikjes. Gemakkelijke oplossing is de inname te verdelen over twee porties

15. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    M'n gezicht jeukt altijd als de tyfus :p

Kan je niet ff een keertje wat voor mij meenemen en dat je t op school geeft? :p

Ben nu met nieuw schema begonnen
    Borst - triceps
    Rug - biceps
    Benen - schouders
    FB
    4 sets met 12, 10, 8 en 6 hh, tot nu toe gaat het lekker. Merk datik veel aan 5x5 heb gehad, heb daar nu wel profijt van. Gaat tot nu toe wel lekker, deadliften en t bar rows zijn echt lekker om te doen.

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik slaap al niet van de hemo als ik hem om 17u neem. Laatst nog: 16.30 gepakt en om 2u lag ik nog wakker (23u de lamp uitgedaan). Moet wel zeggen dat dat niet altijd zo geweest is.

17. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    God ik kan niet wachten tot ik tegen wat plateau's aan zit en ook aan bij hemo kan gaan, ik ben echt totaal immuun voor koffie en energy drinks tegenwoordig dus ben benieuwd of iets als dat nog wel door m'n systeem heen komt beuken.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    combi van creatine en beta-alanine proberen :)

persoonlijk breek ik geen pr's met pwo's. Het is meer dat ik lekkerder en harder train (kan langer door), maar echt sterker word ik er niet van.

19. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    God wat is benen trainen toch lekker

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik heb trouwens bij side lateral raises dat mijn linkerschouder bij elke beweging omhoog even 'knakt'. Het doet niet pijn en het remt me ook niet, maar voelt toch niet helemaal goed. Qua techniek doe ik 'm gewoon goed, dus waar kan het aan liggen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina