1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    die sportschool is het eigenlijk niet gewoon. Geen begeleiding en er lopen heel veel tjappies rond daar. Om het ff makkelijk te verwoorden: "Ze lachen je uit als je met 8kg dumbell curls staat te doen".

2. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Lekker boeien 8), je komt daar toch niet om aan die tjappies te showen hoe sterk je wel niet bent? Ik sta zelf ook altijd tussen gasten die qua gewicht 2x zo sterk zijn als ik.

3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Wel als ze er grappen over maken. Dan voel je je eigen toch niet zo als in een gym waarin iedereen elkaar respecteert en elkaar helpt bij oefeningen of tips geeft.

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Toen ik daar ff was kijken liepen er wel echt alleen maar van die anabole johnnies van 24 rond, in het krachthok. :+ Maar die sportschool heeft wel 2 grote voordelen ten opzichte van de sportschool waar ik eerst ging (en waar Gdzr nu gaat) en dat is dat ie lekker rustig is en dat ik dus gewoon kan gaan wanneer ik wil en niet bang hoef te zijn voor drukte op een maandagavond en het is echt 500 meter van mijn huis af, dus geen reistijd, in tegenstelling tot die andere sportschool, die een dorp verderop ligt.

Laatst bewerkt: 1 okt 2011
  5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Yo Gdzr heb je je Jack3d al geprobeerd?

6. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Yess. Gistr 2e training. Voelde hem wel. Zweette niet heel erg. Goede focus erdoor. Had bij Noxipro ook dat ik het pas na eem paar trainingen echt goed voelde. Dus over 2 weken zal ik mn ervaring delen. Weegschaal tikt nu op nuchtere maag 91kg aan :)

7. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Bij een lengte van?

8. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    1.93. Begon in juni op 84kg :)

9. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Je bent bijna 10 kilo aangekomen en je gaat je om dat soort gasten druk maken 8)?

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik zit bij een andere sportschool ;)

11. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stomme vraag,

Lees hier op het forum dat pindakaas erg goed is, maar ik krijg dat zo droog echt niet me strot door 8) Dus ik doe er wat hagelslag bij, hoe zit het hiermee? Zit daar veel troep in?

12. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Doe dan eerst wat boter op je brood.

13. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Pindakaas is droog dus doe je er maar wat hagelslag bij, ik snap de logica niet.

14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    the same here, word het alleen maar een plakkerigere boel van volgens mij. Boter + pindakaas = niet droog

15. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Met wat hagel wordt het iets zoeter en daardoor zal 'ie het waarschijnlijk beter naar binnen kunnen werken. Dat zal de achterliggende gedachte wel zijn.

Anyway, zoals al is gezegd: smeer eerst boter op je brood en daarna de pindakaas. Wordt de boel wat smeuiger van.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    pindakaas droog? Calve op brood is toch niet droog?

17. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Calvé Pindakaas met stukjes noot. DE SHIT.

Btw, ben er nog niet aan begonnen hoor, pas over een paar maanden, maar is het erg als je wel honger hebt tijdens cutten?

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    waarom zou dat erg zijn? Gewoon iets hoger in je eiwitten gaan zitten, evt bcaa's erbij nemen

maandag getraind en 120kg schuin gebankdrukt zonder enige hulp. Ga weer een beetje richting oude niveau :)

19. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Zo bedoelde ik het ja ;)

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Weet iemand toevallig waar je "ALRI WTF Pump'd" kan kopen? Ik lees er goeie dingen over op DBBforum, maar nergens een link waar je het kan kopen. Of kan ik net zo goed Unleash! v3 kopen? Zo ja, kan ik dan beter de XXL Training Stack kopen, ipv het lijstje hieronder? Misschien moet daar nog wel de whey bij, die zit niet in dat pakket. Is dat dan nog nodig?

Ik zit er aan te denken om het volgende aan te schaffen:

Volgens mij is dit wel een goeie combo om snel te groeien, niet? :)

Ik ben trouwens vandaag begonnen met Stronglifts 5x5.

Laatst bewerkt: 5 okt 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina