1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    True, alleen niet de stiff legged, mag niet te veel spanning zetten op de hams....:)

2. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Had maandag Noxipro genomen samen met een maat van mij. De rush viel wel mee, merkte wel dat ik een beetje sneller ging praten en wat meer energie had. Tijdens de training viel het wel mee wat ik er van voelde, alleen wat meer zweten en iets meer kracht. Daarna crash gehad, ging ef liggen tijdens de wedstrijd Engeland Frankrijk en was zo in slaap gevallen.

Vanochtend 1 pil Dexaprine genomen, kon denk ik beter een halve nemen. Tril een beetje en heb zieke energie boost. Straks maar eens gaan trainen en kijken hoe het bevalt. Volgende keer beginnen met een halve.

3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Er staat ook duidelijk op de verpakking dat je met een halve moet beginnen! Hoop niet dat je je straks net zo voeld als ik dat ik me toen voelde, was niet echt fijn.

4. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Naja het valt nu opzich wel mee. Voel me al meer richting '' normaal ''. Heb nog wel veel energie en vertrek zo naar de sportschool, Rug en Bicep dag.

5. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me leuk om te zien hoe men presteert. Wel ben ik benieuwd naar het aantal jaren trainen en leeftijd. Maakt het weer wat makkelijker vergelijken. Ben zelf niet heel actief, maar lees regelmatig mee! Ben deze week begonnen met Jim Wendler 5/3/1 en gaat lekker. Heb momenteel de volgende prs bereikt:
    Deadlift: 11x137,5kg (volgens formule is mijn 1RM dan 190kg)
    Military press 12x42,5kg (volgens formule is mijn 1RM dan 61kg)

Leeftijd: 22 jaar
    Lengte: 181cm
    Gewicht: 90kg
    Ervaring: 2 jaar

Laatst bewerkt: 13 jun 2012
  6. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je voordat je noxi nam anderhalf uur niet gegeten en het een half uur voorje training genomen?

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Anderhalf uur niet eten neemt het alles wat je bijwint door de Noxi pro weer weg lijkt me. Als je goed eet heb je minstens zoveel energie.

8. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Gaat meer om hoe noxi dan werkt. PWO's werken sneller op een legere maag. De versnelde hartslag e.d. wat je van pwos krijgt dat krijg je niet van goed eten.

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Alle drugs werken sterker op een lege maag. :+

Maarja, je moet je afvragen wat beter werkt, een versnelde hartslag (wat op zichzelf nergens goed voor is voor een pwo, eerder voor een fatburner) of meer energie. :) (Meer energie dus)

10. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    I don't do drugs, they are bad m'kay?

Als je gewoon goed hebt gegeten denk ik dat een pwo misschien wel beter is dan een goede maaltijd.

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Pardon, lees ik nu goed dat je denkt dat een versnelde hartslag niet goed is voor tijdens het trainen?!?!

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Waar is dat goed voor dan?

13. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Meer calorieen verbranden lijkt me het eerste?

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wauw...
    Dit is niet alleen sport 101 maar ook autonomie 101

Wat doe je hart?
    Bloed rondpompen.
    Wat zit er in bloed?
    Zuurstof.
    Wat hebben je spieren nodig tijdens intensief gebruik(i.e krachtsport)
    Zuurstof en dus bloed.

Daarom gaat tijdens het sporten je hartslag ook omhoog, omdat je hart dan sneller bloed naar je spieren pompt waardoor deze meer zuurstof hebben waardoor deze kunnen presteren.

Je hebt NO sups, zoals Nitrix, welke je bloedvaten 'open zetten' waardoor er meer bloed doorheen kan.

15. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Over drugs nog, Pwo's bevatten dmaa, verwant aan mdma, wat in xtc pillen zit. :+

Laatst bewerkt: 14 jun 2012
  16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dmaa zit toch niet in alles? En in Amerika al verboden? Ff geen tijd om te googlen :+

17. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja klopt, is door de FDA verboden. Staat ook op de dopinglijst.

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Daarom zei ik: dat is eerder gewenst bij een fatburner.

Goede post! Daar had ik idd nog niet aan gedacht.

Nee niet in alles. In Hemo Rage iig niet geloof ik (die heb ik). Wel in Noxi Pro. En ook in Dexaprine.

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Daarom staat er op potjes als Noxipro en Jack3d zo'n warning label van PAS OP!! als je regelmatig dopingtests ondergaat kan dit leiden tot een positieve test.

Nou heb ik er onlangs één gehad voor het NL team terwijl ik ook gewoon aan de jack3d zat en er was niets aan het handje.

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Thanks. Ja snap ik, maar ik was nogal skinny dus vind dit al redelijk. Een pectus valt idd meer op dan maar pomp gewoon door. Het is alleen kut dat je buik meer opvalt bij een pectus omdat je gewoon een deuk hebt..ben sinds september vorig jr zo'n 10kg aangekomen. Woog eerst 70. 8)

Rampage Jackson heeft geen pectus. Er staan ook topics vol op Bodybuilding.com forum over mensen die twijfelen of ze een pectus hebben. Je hebt pas een pectus als je rechtertiet gewoon normaal is en je linker niet (heb ik iig). De onderkant daarvan deukt in. Is hier goed te zien:

Rampage heeft helemaal niks man. En Dusky, je pic doet het niet. Kan je 'm nogmaals showen?

Laatst bewerkt: 14 jun 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina