1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Misschien kan je niet hotlinken van DBB. Kijk daar maar ff dan. Link staat in m'n sig.

2. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, hardlopen en KT begint nu echt elkaar te beinvloeden. Vrijdag zou ik 137,5 moeten squatten, maar had totaal geen power meer + al verzuurde spieren. Faalde al op rep 1. Zat gewoon niks meer in. Ben ook al overgestapt op 3x5 met squats.
    Zo'n dude vroeg me nogal retorisch of ik 'nog 30 wilde worden'. Ik zei maar voor het gemak dat ik het al eerder gedaan had (had geen zin om hem het 5x5 principe uit te gaan leggen) en dat er met de juiste techniek niks ernstigs gebeurd. Hij dacht echter dat het veel te zwaar was. Ik ging ook gewoon met volgens mij redelijke techniek naar beneden. Had ook totaal geen last van mijn onderrug ofzo. Toch grappig dat redelijke buffe gasten niet helemaal weten hoe het werkt. Later kwam er een echte bb'er binnenlopen en die motiveerde juist ipv te zeggen dat ik niet helemaal goed wijs Leuk om te zien dat steeds vaker mensen opkijken als we 'zwaar' squatten of deadliften. Terwijl het eigenlijk dus helemaal niet zo veel voorstelt.

Ben van plan om na mijn tentamens of na de meest zware te beginnen met intermittent fasting. Wil vervolgens deze setup volgen:
    12-1 PM or around lunch/noon: Pre-workout meal. Approximately 20-25% of daily total calorie intake.
    3-4 PM: Training should happen a few hours after the pre-workout meal.
    4-5 PM: Post-workout meal (largest meal).
    8-9 PM: Last meal before the fast.
    Ik las vorige zomer dat iemand hier dat ook deed. Dus misschien dat er wat handige tips gegeven kunnen worden? Zo zegt die kerel van Leangains dat ik fruit niet moet inruilen voor noten, wat ik eigenlijk wel gedaan heb. Carbs ingeruild voor goeie vetten en beetje eiwitten. En kan ik daarnaast gewoon mijn huidige voedingschema aanhouden? Dus gewoon zelfde eten maar op andere tijdstippen en van 2 maaltijden 1 maken.

3. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
  4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Heb er ff doorheen gescanned en het klinkt wel goed. Ik heb alleen geen zin (en tijd) om 5 keer per week te trainen. Ik vind 3 keer wel mooi.

Ik kwam trouwens vanmiddag mijn nieuwe streeffysiek tegen op Simplyshredded:

(duurt nog wel ff though :+)

Laatst bewerkt: 18 jun 2012
  5. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Mag je toch wel beginnen met roids voor zo'n fysiek.

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Als ik dat binnen 2 jaar wil wel ja. :p

7. Seh

Seh Guest

Vind je dat serieus mooi?

8. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zonder drugs niet haalbaar hoor, zoveel massa niet en dan al helemaal niet zo droog.

9. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    lol hoofd lijkt er wel opgeplakt (ik snap dat dat niet zo is :+), veel te smal en "netjes" voor zo'n fysiek. Meestal zit daar zo'n moeilijk uit de ogen kijken agressief hoofd op. Succes met het behalen van dit fysiek :+, zeg maar doei tegen je leuke leventje voor de komende paar jaar :p

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Niet zo snel dope roepen he ;) , op het Open NK van Rotterdam (waar een jongen van GoT aan meedeed) liep genoeg rond die clean op 3% zaten en deze massa hadden.

Dat ze een achterlijk regime en schema hebben is een ander verhaal (zoutloos en KH-loos dieet voor een week, helemaal losgaan op de broccoli en bleekselderij :x ).

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nope echt niet. De geposte fysiek haal je niet zonder AS :) Ik zie al bijna 10 jaar wel en niet naturel bb-ers langs komen die meedoen aan wedstrijden en dit is niet haalbaar zonder AAS.

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Zeker?

Als ik die pics zie van de heren die Sibil begeleid (die jongen van GoT post ze wel eens) dan zitten er daar toch zeker een paar tussen die toch wel minimaal in de buurt komen. Maar goed, ik ken ze niet persoonlijk, dus het is hear say dat ze naturel zijn. :)

13. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dan denk ik dat je beter dit kan nastreven (derde en vierde foto ofcourse :+)

Gisteren 4x125 gesquat, yeah buddy! Nu nog ff 4 weken goed bulken, op vakantie gaan en dan lekker uitrusten en dan knallen met voetballen.

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Deze gast is anders ook natural:

Dus dat moet in principe haalbaar zijn.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Jongen van GoT?

maar doe eens een paar piccies dan? Daarnaast blijft het altijd maar lastig, tis niet dat je het zo maar even met 100% kan zeggen of het wel/niet naturel is.

Er zijn bij ons op de gym ook wel flinke kuurders die echt niet zo heel erg groot zijn.

16. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Je moet ook rekening houden met belichting etc. waardoor ze extra groot lijken.

17. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als je echt een strikt dieet volgt en er niet vanaf wijkt moet het idd wel haalbaar zijn. Probleem zal wel de laatste procentjes worden, aangezien je daar heel veel moet voor werken.

Overigens vind ik de spiegel nog wel het beste meetpunt ;)

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Tom Barten alless

19. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Die jongens zijn niet "clean" als ze deze massa hebben en zo droog, bestaat gewoon niet.

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ach, je moet niet zo snel "JUICE!" roepen vind ik. Met dit soort beweringen kun je beter meteen stoppen met BB of een set spuiten bestellen.

Er wordt hier net gedaan alsof je geen fatsoenlijk fysiek kan bouwen zonder AAS. Natuurlijk gaat het met AAS veel sneller en kom je veel verder, dat zul je mij niet horen betwijfelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina