1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Beetje veel buik imo.

2. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Train je 3 dagen achter elkaar? Als er een dag tussen zit kan je wel gewoon dit schema aanhouden. Als je 3 dagen achter elkaar traint zou ik niet benen en rug na elkaar doen.

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Pfff 40 min...mocht ze willen!

Net met beta getrained. Merkte weinig tot niets van de tintelingen waar je de meeste over hoorde alleen was wel ontzettend druk en barste van de energie.
    Heerlijke training gehad al met al.

Laatst bewerkt: 4 mei 2012
  4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    2 oefeningen per training?

Ik train wanneer het uit komt. Meestal zit er wel een dag tussen.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Meer dat je elke dag je buik pakt.

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Laatst bewerkt: 4 mei 2012
  7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik train 1x per week m'n buik, meer dan genoeg.

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Er zijn al 55 stemmen in mijn poll op DBB.

Hoeveel keer per week train jij je buikspieren met isolatieoefeningen? (compounds als squat en deadlift rekenen we hier niet mee)

0 keer: 21 stemmen
    1 keer: 16 stemmen
    2 keer: 9 stemmen
    3 keer: 6 stemmen
    Meer dan 3 keer: 3 stemmen

Dat had ik toch niet verwacht eerlijk gezegd. Ik vraag me dan wel af wat de reden hiervoor is.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Aangezien je met compoundoefeningen je buikspieren al pakt , vind ik andere buikspieroefeningen een beetje overbodig. Als je droog staat en goed gedeadlift/gesquat hebt heb je toch wel een goede 6pack. Zou het imo alleen meer trainen als ze echt duidelijk achterlopen.

10. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    3x per week, als een soort van routine eigenlijk. Voel ze altijd behoorlijk na zo'n sessie.

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik denk dat ik ze toch gewoon 2 of 3 keer per week ga trainen, net als ik nu doe. In ieder geval totdat ze beter zichtbaar zijn. Ik weet dat het met voeding te maken heeft, daar ben ik volop mee bezig, maar alle beetjes helpen, als ze groter zijn zie je ze ook sneller.

12. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Ik train ze ook eigenlijk nooit specifiek. Squat 3x per week.
    Enige wat ik doe is op maandag dragon flags. Of eigenlijk meer een stapje ervoor, maar over een tijdje moeten ze wel helemaal lukken. Die oefening is echt deadly as fuck

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    waarom train je je biceps dan ook niet drie keer per week en je triceps en je .... ;)

meer is niet altijd beter.

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Misschien niet nee. Ik heb er ook aan gedacht om het om de training te doen. Ik heb 4 oefeningen: Hanging Leg Raise & Rope Crunch [noparse](A)[/noparse], Cross Body Crunch & Cable Side Bend [noparse](B)[/noparse]. Dan doe ik gewoon op dag 1 in week 1 A, op dag 3 in week 1 B op dag 2 in week 2 A en dan de volgende 2 weken andersom.

EDIT: Zo, heb nieuwe supps besteld. Een potje CreaPure Creatine en een potje BCAA caps.

Laatst bewerkt: 5 mei 2012
  15. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even vraagje over creatine, had zon gratis proefzakje van 30 gram meegekregen bij mijn whey bestelling, is creatine alleen nuttig als je het als een kuurtje gebruikt (dat je het dus moet blijven gebruiken) of kan ik ook gewoon 5 gram gebruiken voor ik ga trainen en dat ik dan het effect al merk?

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ga je niks van merken, of zo goed als niks. Vaag proefzakje

17. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien voor de smaak ofzo. Had ook een pwo gekregen, was best lekker maar merkte er niks van.

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Creatine zit voor zover ik weet geen smaak aan. 6 dagen 5 gram merk je ook niets van. Beetje vreemd dus idd.

Het cutten gaat wel lekker op het moment trouwens. Definitie in m'n buik begint steeds meer te komen. Denk dat ik eind mei wel beginnende blokjes heb. Ik kan ook niet wachten om in augustus te beginnen een clean bulk. Tot en met juni hou ik de cut vol, juli ben ik op vakantie, dus let ik niet op m'n voeding. En die cleanbulk ga ik dan denk ik volhouden tot eind november, dan weer een maandje cutten, dan weer tot april cleanbulken. Denk dat dit mijn jaarlijkse ritme wordt als het bevalt. :+

Laatst bewerkt: 6 mei 2012
  19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.018
    Mja weetje, tof dat je je schema post, heb ik ook gedaan, en advies kan nooit kwaad natuurlijk, maar uiteindelijk komt het er toch op iedereens persoonlijke ervaring en meningen neer. Iedereen zegt elke keer wat anders en je kan er letterlijk boeken mee volschrijven wat men nou precies het beste vindt. Je kan op een gegeven moment gewoon door de bomen het bos niet meer zien met al die shit. Neemt verder niet weg dat adviezen gewoon handig zijn natuurlijk, maar wilde dit er even tussendoor kwijt.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    basisoefeningen, elke week zwaarder pakken, weekje rust en weer opnieuw (eventueel met andere oefeningen). Dat zou altijd de basis moeten zijn

Gister de documentaire: Bigger, Faster, Stronger
    gezien. Interessante docu over het anabolen/middelen gebruik in de USA :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina