Ja ok, zo ver was ik ook wel. Blijf het ook fascinerend vinden hoe Christian Bale in een jaar tijd van muscled (Equilibrium) naar insane eng skinny (The Machinist) naar weer muscled ging (Batman Begins). Daarna weer skinnier in Termination Salvation en The Fighter en daarna weer muscled voor The Dark Knight. Bizar gewoon. Chris Hemsworth is ook ziek idd. Maar idd, geen anabolen oid?
Hangt er vanaf wat jouw definitie van anabole is. Zitten vaak heus wel een middeltje of wat in, maar geen hardcore steroïde.
Ik ga na de vakantie op kamers. Kan ik eindelijk een keertje door blijven trainen en mn eigen voeding bepalen/inkopen. En dan hoop ik wat echte vooruitgang te zien. Nu naast dat ene schema van plan om veel sprints en plyometrie te doen. Trappen lopen, kikkersprongen, maar ook karren duwen en shit. Hoop nu ook dat het weer dat toe laat want vandaag is drie keer niks. Gezien ik altijd buiten train.
Algemeen bekend dat Bale zeker wel steroiden gebruikt heeft. Hemsworth zeer waarschijnlijk ook. Maar als je baan is om er goed uit te zien, en je krijgt er miljoenen voor en bent omringd door de beste medische professionals kan er weinig fout gaan met steroiden en groeihormonen.
Wat is dat voor broscience? Alleen omdat hij een team om zich heen heeft van 'medische professionals' zou het verantwoord zijn?
Ach wat een BS. Natuurlijk kunnen die je beter monitoren maar dat wil niet zeggen dat het verantwoord is om AAS te nemen en dat er niks fout kan gaan.
Je realiseert je dat dit juist letterlijk EXACT het tegenovergestelde is? Artsen weten in tegenstelling tot 99% van internet fora juist wél wat steroiden en groeihormonen doen. Als je de beste kwaliteit steroiden/groeihormonen gebruikt terwijl artsen alles in de gaten houden kan er weinig misgaan. edit: laat ik wel vooropstelling dat ik nooit van mn leven steroiden zou gebruiken en ik ook niet pretendeer een expert op het gebied te zijn.
Welk hardloopschema is dat? StrongLifts ga ik niet aan beginnen, ben 15 dus moet nog oppassen omdat ik in de groei ben maar een beetje gespierder kan geen kwaad denk ik, sport ook meestal alleen. Heb ook al een powerball voor mn armen dus het gaat puur om mn buik en rugspieren en een beetje mn beenspieren. E: En trouwens, welke apparaten kan ik nog meer gebruiken voor conditie training? Vind af en toe wat afwisseling wel leuk.
Cross trainer lijkt mij. Hoeveel herhalingen doen jullie bij het deadliften? Ik volg nu een tijdje Starting Strength van Rippetoe en zie eigenlijk nu pas dat bij deadliften 1x5 staat. Tot nu toe heb ik het 3x5 gedaan, net als de rest van de oefeningen. Je overbelast zeker snel met deadliften omdat het zo'n zware oefening is?
Gewoon buiten gaan hardlopen, dat is het beste joh. Krachttraining beinvloed je groei niet, mits je techniek goed is. Je kan dus best SS doen. Ja volgens mij wel, maar ik pak DL ook gewoon 3/5x5. 1x5 vind ik maar niks. Geef me aub een bron dat roids op de lange termijn niet schadelijk is.
Ja ga ik ook doen, waarschijnlijk 1x p/w buiten hardlopen en 1x p/w naar de sportschool voor de crosstrainer (dee ik een paar jaar terug ook toen ik nog bij een andere sportschool zat) en krachttraining.
Ga nu niet random dingen roepen. Krachttraining beïnvloed juist wel je groei. Technisch goed trainen of niet. V/a 16 jaar kan je prima beginnen met wat kracht training, je moet alleen nog niet vollop gaan beesten. Maat van mij is vanaf zijn 11e vollop aan sprint trainingen gaan doen. Hij is ook NL sprint kampioen <16 geweest. Hij is nu 1.72m laag. Echter als ik naast hem op de bank zit, is zijn bovenlichaam even lang als die van mij. Zijn benen zijn gewoon ontzettend kort. Hij heeft dit ook laten onderzoeken en hij heeft dus groei schijven in zijn schenen. Dit is dus door zijn trainingen gekomen. Heb half jaar geleden ofzo hier nog een artikel over gelezen. Zal kijken of ik dit nog kan terug toveren. Kom dan eens met een bron waarin staat wat de daadwerkelijke langterm effects zijn. En niet al die urban mythes/ vooroordelen die iedereen over AAS heeft?
Je denkt er iets teveel over na denk ik . Je verdiepen in trainen is alleen maar goed, maar als je zoveel gaat twijfelen dat je uberhaupt niet gaat trainen doe je toch iets fout. Ik ben zelf, als beginner, erg enthousiast over 5 x 5 stronglifts. Je hoeft maar 3 keer per week te gaan en het zijn niet hele lange trainingen (en leuke oefeningen). Of je wilt cutten of bulken moet je gewoon zelf besluiten, maar zou er ook niet te moeilijk over doen. Eetschema moet je ook gewoon zelf in elkaar zetten, want er moeten wel dingen opstaan die jij lekker vindt om te eten wil je het een beetje vol kunnen houden.
Klopt dat ik er teveel over nadenk, vertrouw nooit op mezelf of ik het wel goed doe of wat dan ook. Cutten of bulken kan ik in principe nog niet van spreken, bedoel ben nog een newbie? Eetschema word gemaakt omdat je elke dag E/K/V bij gaan houden etc.