1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zo de knetter...

Momenteel neem ik naast m'n whey ook beta analine in de ochtend em voor trainen.
    Probleem is alleen als je t op lege maag neemt, dan krijg ik flink wat tintelingen van die beta.
    Had dr vanochtend best last van, toen ben ik gaan douchen.
    Dat is toch Ff arelaxed zeg!
    Bij elke druppel Kreeg ik zon tinteling!

2. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wat doet beta alanine? Ik had daar met jack 3d last van, dan kreeg je van die tintelingen in je gezicht :9

3. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat word dus flink Noxipro en Jack3d inslaan:+

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Was te verwachten. Ik vind het niet erg. Volgens mij is dat echt slechte shit.

6. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Even een update!

Ik ben al een paar maanden flink aan het trainen. Heb nu echt de smaak te pakken. Voeding gaat goed (soms wel een guilty pleasure momentje, maar ach) en train ongeveer 4 keer per week.

Hier een kleine vergelijkingsfoto:

Eerste foto is héél oud. 2008.. Maar dan heb je een idee hoe ik ooit was. Foto twee is genomen op 1 juni en de derde vandaag, 25 augustus.

Verschil van afgelopen twee maanden is niet zo schokkend als het verschil met de eerste. Maar toch merk ik verschil. Rug wordt breder, armen groter (shirtjes zitten strak!) en m'n buik platter. Alhoewel mijn buik denk ik altijd een 'probleem' blijft. Voor mijn gevoel krijg ik dat laatste vet daar nooit weg... en dan is er ook nog de hoge ribbenkast die het er dan awkward uit laat zien. Maarja, ik ga gewoon maar door en zie wel hoe het wordt. :)

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon lekker door blijven trainen. Zodra je abbs meer massa gaan krijgen trekt het wel strakker.

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Het is nog niet denderend natuurlijk, maar je ziet al best veel verschil. Veel meer vorm heb je nu. Obliques zijn ook al zichtbaar, plattere buik. En met dat laatste vet heeft iedereen veel moeite, dat ligt niet aan jou. Als je onder de 14% vet zit wordt het gewoon al moeilijk om af te vallen en helemaal als je richting of onder de 10 zit. Dan wordt het echt hardcore. Lats beginnen ook te komen zo te zien, iets meer V vorm heb je nu.

Mijn rug gaat ook lekker vooruit op het moment, heb ik het idee. De V vorm begint er in te komen.

Laatst bewerkt: 25 aug 2012
  9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zo, zit eindelijk weer eens lekker in een eetpatroon/schema.

Nu bezig met een semi keto. Geen Karbs, hoger in vet en eiwitten.
    Echter heb ik wel wat karbs erin zitten. Voornamelijk omdat ik niet aan spierverlies wil leiden. Ook zijn koolhydraten de enige stof die je hersens kunnen verbranden. Met vetten en eiwitten kunnen ze niets dus dat vind ik niet zo ideaal. Wat kcal zit ik 200 onder onderhoud.

Nu maandje bezig en sinds deze week heb ik het ritme te pakken. Heb voor het eerst met een schema dat ik gewoon echt om de 2/2.5 uur moet eten, anders krijg ik 't licht in m'n hoofd. Komt natuurlijk door het lage insuline gehalte dat je creëert.

10. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wat voor dingen eet je dan?

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Voorbeeld
    Maaltijd 1(08:00-10:00)

Scrambled eggs
    Coolbest mango sap
    Whey
    beta alanine

maaltijd 2(11:00-12:00)

Tonijn
    Mayo

Maaltijd 3(13:00-14:00)
    optie 1
    Ceasar salade:
    Kipfilet
    Sla met dressing
    Komkommer

Optie 2
    Tortilla wrap
    Kipfilet
    burrito seasoning mix
    kaas

maaltijd 4(16:00)

Cashew noten (mix)

Maaltijd 5(19:00)

wat pot schaft
    vlees, groente, 1 aardappel, mayo

maaltijd 6(20:00)
    pre workout
    Appel
    beta alanine

maaltijd 6
    post workout

Whey
    kwark

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    No Offence Felix, maar das nog steeds best veel carbs 8)

Verder mis ik je groene groente, dit is....150 gr per dag? :)

Wat is je doel? 200 kcal onder onderhoud dus vetverlies? Hence de semi-keto?

Laatst bewerkt: 26 aug 2012
  13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    waarom zou je uberhaupt 'semi-keto' willen doen? Zover ik weet bestaat dat ook niet. De crux van een keto-dieet is dat je lijf zo weinig carbs binnen krijgt dat je lever ketonen aan begint te maken. Door die ketonen is je lichaam in staat om energie uit vet te halen. Je bent dan in ketose. Dit kan je met zo'n uitstrijkje geloof ik vrij gemakkelijk meten.

Wat flix nu doet is een dieet waarbij hij relatief weinig koolhydraten binnen krijgt, maar heeft niks met keto te maken.

@Furries: best al wat verschil :) Je oogt een stuk sportiever/gespierder dan op de eerste pic. Gewoon lekker doorgaan, druk maken om je buik zou ik nog niet doen. En vet verliezen en gespierder worden is een slecht te behalen combi. Gewoon eerst nog lekker even zo doorgaan

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dan is hier weinig keto aan, in elke (!) maaltijd heb je carbs zitten Felix...;)

@Kevf: Let jij ook op de hoeveelheid zout die je binnen krijgt? Weet dat jij bijvoorbeeld ook heel erg op de E-nummers lette, kan mij voorstellen dat je je zoutinname ook erg goed in de gaten houdt op die manier? :)

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb speciale Karl vrije tortilla's gekregen van die maat. Zit op ongeveer 40 Gr. Karbs. Vind ik best laag.

Verder een ik bij t avond eten de groentes. Vaak gooi ik er in de middag wat sperziebonen, als w eet hebben liggen, doorheen.
    Ongeveer 150-200gr per dag dus.
    En doel is om ongeveer 4% lager te gaan, naar de buurt van 15%.
    Doe dit icm hitt warming up en een uptempo kt schema.
    In 20/30 min doe ik 6 oefeningen in 2 spiergroepen en dit doe ik door elkaar.
    Dus een bench icm een Curl. In de rust periode pak ik de andere spiergroep waardoor ik continu bezig blijf en hoge hartslag hou.

Dit doe ik om kracht verlies tot een minimum te beperkten. Nu in 3 weken tijd 2kg kwijt dus t werkt wel.
    Ja heeft idd niet heel veel meer met het keto effect te maken.
    Hier heb ik bewust voor gekozen omdat ik geen kracht wil verliezen wat met het keto gaat gebeuren.
    Dit werd mij ook afgeraden door die maat van me.
    Hij stelde dit voor. Om de basis van het keto te pakken, maar hier en daar wel wat karbs binnen te krijgen.
    Dus voorde training een appel en bij het ontbijt een beetje.

Kijk dit nu even 2/3 maanden aan.
    Dit is wel het eerste dieet dat ik gemakkelijk kan volgen.

16. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Flix, jack3d is nu 20 euro bij xxl.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    alle pwo's met 1.3D zijn zwaar in de aanbieding omdat ze binnenkort verboden zijn.

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Laatste keer heeft jack3d niet geholpen voor me.

Maat van me heeft gister 3 potten jack3d, 4 noxi, 2 crack, 2 1mr en 4 potjes depraxine besteld8)
    Heb dus een supplier;p

Bij B&F shop is bijna alles ook uitverkocht. En werd ook vpvoor lage prijzen verkocht.

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.017
    Compliment :lol:

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Vandaag ff deze foto in de gym genomen:

in m'n dromen