1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    crossfit + groningen en je bent er al :+

Crossfit Noord. Komende woensdag om 19.00

http://www.crossfitnoord.nl/index.php/crossfit/

Het is een vrij nieuwe 'sport' trouwens met de eerste wedstrijden in 2007

http://en.wikipedia.org/wiki/CrossFit

Het is natuurlijk een combi van oefeningen die al veel ouder zijn. Maar vooral het teamverband en het competitieve element spreken mij aan. Daarnaast zien de meeste van deze dudes er erg goed uit.
    Verder zijn het voornamelijk functionele bewegingen die mij een stuk leuker lijken om te doen.

Wat ik heb begrepen is de teamspirit ook echt groot. Elkaar helpen, samen diëten opstellen etc

Ik vraag mij echter wel af hoe het zit met de blessuregevoeligheid van dit hele gebeuren

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Als ik m'n doel behaald heb / mezelf breed/gespierd genoeg vind dan wil ik denk ik ook crossfit gaan doen. Daar heb je denk ik voor de toekomst best veel profijt van.

3. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ziet er goed uit! Alleen het is meestal s'avonds, kan je er ook gewoon even trainen zonder aan het programma mee te doen? Ik ga sowieso wel een keer een proeflesje volgen, ben er benieuwd.

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik hoef niet huge te worden. Weer wat aan kracht winnen en gewoon lekker fit zijn is het doel. Gewoon te lang geleden dat ik me echt superfit voelde en dat bereik ik niet met alleen fitness dus dacht dat dit wel een gezonde combinatie was. Wist/weet alleen niet zeker of dit genoeg was voor mijn bovenbenen en of de combinatie prima was of te weinig fitness had oid.

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Leg een tweede dumbell kruislings op de zwaarste. Zo moet ik ook m'n db rows doen. Momenteel met 48 kg8)
    Shrugs doe ik sowieso met olympic bar. Zit nu op 3x8 150kg
    cossfit is best vet ja, maar super pittig!
    M'n trainingspartner gaat eind deze maand meedoen met fitste man van de Benelux!
    Dus veel van onze trainingen zijn op cossfit gebaseerd.
    Elke keer echt stuk gaan!
    Amarp gaat me nog wel af, maar afap is echt afzien!

6. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ik gooi er ff wat uit, en dan ben ik benieuwd wat anderen er van vinden.
    Heb wel een eigen mening na veel onderzoek, maar ben toch benieuwd.

Noxipro, wie kent het, en als je het kent, wat vind je er van?

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind het niets. Ik heb het 3 keer geprobeerd en voel er niets van. Echt helemaal geen voordeel. Het enige wat ik misschien voelde is intense lamheid toen ik thuis was. Maar dat had ik anders misschien ook wel.

Ik heb zelf nu een potje Jack3D besteld op XXL Nutrition, nu het nog kan met 1.3 DMAA.

8. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Heb je het wel goed gebruikt? Dus ff half uurtje 3 kwartier van voor je training innemen en dan knallen.

Gebruik het nu een tijdje, als ik er mee train dan blijf ik maar door gaan, zover dat ik m'n glas drinken na de tijd niet eens meer fatsoenlijk kan optillen.

Die lamheid na de tijd heb ik ook, maar juist op een zeer relaxte manier.

Maar goed, door m'n onderzoek ben ik er ook achter gekomen dat het effect op iedereen weer anders is, zal bij jou dus totaal anders kunnen zijn dan bij mij.

Volgens mij is 1.3DMAA al verboden, kon mijn NP iig niet meer bij body en fit bestellen, ze hadden het daar laatst ook afgeprijsd, misschien dat de voorraad ook wel op is hoor, zal wel snel gegaan zijn zodra het bekend werd.

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Noxi werkt bij mij ook niet meer.
    Ik word zelfs misselijk v/d smaak welke ik heb, zelfs nu ik aan de smaak denk krijg ik weer zo'n nare vieze rilling door m'n lichaam.
    Ook krijg ik van Noxi een kneiter harde crash na 3-4 uurtjes. Soms zelfs zo erg dat ik echt koppijn krijg!

Ik ga denk ik maar weer terug naar Jack3d.

10. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ja dat vervelende van de smaak heb ik ook, maar ik werk die dik halve liter er in een paar tellen doorheen, glas water erachteraan en heb er geen last meer van. Heb vaak ook een vervelende gedachte, zelfs bij het ruiken in de fles nadat ik die afgespoeld heb, soms zelfs zo erg dat ik er van ga kokhalzen. Maar daar zet ik me doorheen, heb nu sowieso een andere smaak besteld, dus hopelijk werkt dat wat beter. :)

Heb van die crash nooit last, voel me er zelfs altijd zo lekker door dat ik echt super goed kan relaxen, denken en later als ik naar bed ga ook beter kan slapen. Krijg soms ineens wel eens zin in huiswerk maken enzo... 8)

Enige nadeel is misschien dat ik geen vaste vriendin heb, want word soms ook wel...... :+

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik heb hetgebruikt en bij mij werkte het ook super goed. Beetje tunnelvisiw en kei hard knallen en zweten. Wel een crash van duizeligheid en soms niet slapen.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Bij mij werkt NP super. Maar net als met elke pwo treedt er heel snel resistentie op en kan ik na een tijdje de geur en smaak niet meer aan :+

Apart dat pwo's bij mensen soms wel/niet werken, terwijl er grofweg gezegd hetzelfde inzit.

Als het eerst wel werkt en na een tijdje niet meer dan kan een stop van een week of twee erg goed helpen.

@Flix: am...eeeeeh wut?

13. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik wil binnenkort ook met supps beginnen. Train nu bijna een half jaar. Heb er express voor gekozen pas naar een tijdje mee te beginnen. 2 vraagjes.

Is het niet te vroeg om ermee te beginnen? wellicht nog even wachten?
    En welke supp kan ik het beste gebruiken om kracht + gains te verhogen?

14. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Post je voedingsschema is, daar zal vast nog wel verbetering inzitten zonder dat je supps hoeft te gebruiken.

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Een dicipline binnen heb crossfit;)
    As Many Reps As Possible: dus bepaald gewicht, geen tijd, max 3 sec rust tussen de reps door, kijk maar hoeveel je doet
    As Fast As Possible: Bepaald gewicht, met tijd, zoveel mogelijk reps binnen die tijd.
    En dan heb je ook nog wie het zwaarste kan.

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Voedingsschema:

08:00: Schaal brinta + glas melk
    10:00: Banaan + Appel
    12:30: 3 Boterhammen met kipfilet + ei + 2 glazen melk
    15:00: Appel
    18:00: Gewoon eten wat de pot schaft, altijd gekookte aardappelen + groenten + vlees.
    rond 19:30 banaan naar het trainen
    21:00 / 22:00 250/300g magere kwark met siroop (0%vet + 0% callorieen voor smaak )

Soms af en toe wel koek oid ertussen aangezien mijn BF gewoon goed is. Weekenden let ik wel wat op mijn eten maar pak ik ook wel eens een frietje etc. Alcohol pak ik eigenlijk zeer zelden.

17. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Gewoon meer eten, volumes omhoog gooien dan ga je vanzelf wel groeien. Je zou whey kunnen kopen ivm het gemak, overige is niet odig. Je lunch is imo heel weinig, eet vis en noten.

Laatst bewerkt: 19 sep 2012
  18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Vis krijg ik helaas echt niet weg... is te smerig. Noten kan ik wel gaan halen, gewoon ongezouten? en dan hoeveel g per dag erbij ongeveer? want dat is iets wat ik gewoon heelde dag door kan eten.

19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Lol? Panga filet is zonder moeite weg te krijgen, tonijn kan ik nog wel begrijpen....

Punt is en blijft dat je veel te weinig eet. Dit kun je opvullen door rijst, kip, vis en noten. Hoeveel en wanneer je dat moet nemen is iets wat voor jezelf moet uitvinden.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    [yt]GbRYDXnL__0[/yt]

gewoon zo, 6 minuten en je hebt alle info die je nodig hebt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina