1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Enige qua vis wat ik lus is tonijn salade.... tonijn zelf lus ik ook niet, panga filet is ook echt smerig...

Ik ga ff kijken waarmee ik alles nog op kan schroeven, zal sowieso ongezouten noten gaan halen bij de Aldi en verder nog even kijken wat ik erbij kan pakken

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Je eet idd veel te weinig. Ontbijt is wel prima, als het veel is iig en geen klein schaaltje en glas. Tussendoortje 1 is veel te weinig. Eet daar een boterham (2 sneeën dus) met pindakaas ofzo bij. Lunch is wel ok denk ik, als je er veel kip op doet en niet 2 plakjes en als 3 boterhammen 6 sneeën betekent. Tussendoortje 2 is ook weer veel te weinig, ik zo iig echt sterven als ik zo weinig at op dat tijdstip. Misschien kun je hier een boterham en wat nootjes toevoegen. Na de training kun je misschien ook wat dextrose nemen. En maak 's avonds van die 250g kwark 500g. Dan ben je denk ik al wel een eind op weg naar een fatsoenlijk voedingsschema.

Ik hou ook niet zo van vis, maar je kunt het wel lekker maken hoor. Als je tonijn uit blik koopt, koop dan de John West Tonijn in Olijfolie, die is het lekkerst vind ik. Als je die in water koopt dan zit er zo'n vieze bedorven havenlucht aan. Als je het dan op geroosterd brood met wat mayo, ketchup, zout en peper eet is het best lekker hoor. En als je een pangasius of tilapiafilet goed bakt (zodat ie een lekker knapperig randje krijgt) in de pan met wat boter of olie is het ook wel lekker hoor. Beetje citroensap en peper erover.

Als je supplementen wil pakken, dan kun je creatine, vitamine D3 en dextrose kopen. Dat zijn de enige sups die ik nu gebruik iig. Kosten alle drie ook geen drol op bodyenfitshop.nl.

Creatine verhoogt je krachttoename.

Vitamine D3 bevordert de natuurlijke testosteron (en dus spiermassa, als je traint iig) aanmaak.

Dextrose bevordert het herstel, door snel opneembare suikers.

Whey is niet nodig als je al voldoende eiwitten binnen krijgt. Maar dat moet je ff uitrekenen, daar zijn genoeg excel sheets voor te vinden.

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik vond dat ik al veel at haha. Ik at voor dat ik begon met trainen alleen om 10 en 12 wat en dan avond eten... En 500g magere kwark krijg ik momenteel nog niet weg.. ik doe mijn best maar het is echt te veel haha.

Maar ik ga sowieso proberen steeds wat meer te eten maar denk dat ik dit wel moet opbouwen, ik zal niet van de een op andere dag zoveel weg krijgen.

Thanks voor de info! ik ga de supps nog even uitstellen =)

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Je moet gewoon veel gaan eten. Het zal idd niet van de ene op de andere dag makkelijk gaan. Maar je moet op het begin gewoon dooreten, ook al zit je echt al bomvol. Dat doe ik ook. Je kunt het ook verspreiden over meerder maaltijden. Volgens mij maakt het niet zoveel uit hoeveel maaltijden je eet, als je maar gewoon de goede macro's binnen krijgt.

Ik vond het na het cutten ook lastig om zoveel te eten als tijdens het bulken, maar nu ik een tijdje bezig ben met mijn huidige voedingsschema heb ik ongeveer alweer de hele dag honger. Een uur nadat ik gegeten heb heb ik gewoon alweer dikke trek. Het went gewoon. Ik denk dat je stofwisseling versnelt of zo.

Wat je kunt doen is hier de sticky's doorlezen:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/

Dan weet je al meteen een stuk meer over de juiste voeding. En je kunt ook naar wat bulkschema's kijken die de mensen daar posten, als voorbeeld.

Laatst bewerkt: 19 sep 2012
  5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    of gewoon het filmpje even checken wat ik echt een paar replies hierboven heb gepost 8)

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja dat was toch nog niet gepost toen ik begon met typen. :+

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Inderdaad goed filmpje, heb hem even gekeken. ga er vanavond thuis mee aan de slag! thnx voor de reacties.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat verklaart wat :+

filmpje is echt super en met myfitnesspal kan je echt de wereld aan voeding bijhouden. Zelfs de AH producten staan er in :)

9. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Klopt, je kan echt door knallen tot boven wat je lichaam eigenlijk aan kan, dat vind ik ook het lekkerst. Ik heb soms wel een beetje last van duizeligheid, maar wel op een lekkere manier, last van slaap gebrek heb ik nooit.

Klopt, dat heb ik ook wel, gelukkig heb ik genoeg discipline om me daar overheen te zetten en dat spul gewoon in te nemen.

@Dagger: Het beste advies wat ik je kan geven is door gewoon zelf wat onderzoek te gaan doen. Ja het is handig om hier te vragen, zeker weten, en je hebt nu aardig wat redelijk bruikbare tips, maar door zelf onderzoek te gaan doen kan je straks je zelf redden. Dan weet je ook beter van welke dingen die je kan eten voor welke doelen, en dat met de dingen die je lekker vind.

Ga maar eens uitzoeken wat voor effecten bepaald voedsel op je lichaam kan hebben, en simpele dingetjes, wat zijn calorieën, koolhydraten, vetten en eiwitten nou bijv. precies.

Ook is het handig een energiebehoefte berekening te maken, zo kan je precies uitstippelen wat je allemaal nodig hebt. Als je wil kan ik je daar wel een blad met voorbeeld voor opsturen.

Succes!

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    er hangt een rekensheetje aan deze post :)

Bijgevoegde bestanden:

11. Kleenex

Kleenex Zakdoek van het jaar

Leuk Bevonden:
    1
    Tonijn kan je best veel mee. Maak er zelf altijd een salade van door een appel, rode ui en rucola toe te voegen. Dat op een broodje is jumjum.

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Alright thnx allen. Zal het bestandje straks even downloaden als ik thuis ben!

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kan je tilapia niet lusten?
    Smakeloze troep:+

14. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Noxipro update: Vandaag nieuw potje en nieuwe smaak (dit keer fruitpunch) binnen gekregen, en het is al zoals ik vermoedde, bij de vorige smaak (oranje papaya) ging ik al redelijk over m'n nek toen ik de lucht rook, vind de fruitpunch nu in ieder geval heerlijk ruiken, en heb nergens last van. Morgen even de eerste test. :D

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    .... Fruit punch is juist de smaak waar iedereen helemaal bad op gaan, met welke sup dan ook8)

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Klopt, behalve bij Dextro :p

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb nu fruit punch van Jack3D en die valt op zich nog wel mee. Maar ik had ook pas 1 schepje gebruikt. En er wordt 1 tot 3 scheppen aangeraden. Dus 3 scheppen op dezelfde hoeveelheid water zal wel niet zo fijn meer smaken.

Van Hemo Rage BUC had ik geloof ik Bruisin' Berry, maar die was echt ultra ranzig. Echt de vieste die ik tot nu toe geproefd heb. Maar die was wel het meest effectief bij mij.

Laatst bewerkt: 21 sep 2012
  18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Panga/tilapia is anders idioot goed om je buikvet weg te krijgen chef. ;)

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik eet het ook veel!

Was meer dat ik niet snap hoe iemand iets niet lust wat helemaal geen smaak heeft:+
    Flikker er altijd een butload aan kruiden op om het beetje smaak te geven.

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Beetje peper idd, prima te doen inderdaad

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina