1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Beetje tegenstrijdig of niet? 8)

2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik train zelf ook gewoon hoor. ;) Maarja vetpercentage maak ik me nu niet druk om, gaat wel omlaag voor de zomer.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gemakkelijk zou ik niet zeggen. Je hebt een behoorlijk gedisciplineerd dieet nodig en kennis van zaken om zo droog te komen te staan. Helemaal wij Europeanen :+
    Qua spiermassa is dit voor iedereen erg goed mogelijk om te halen :)

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Is het ook! =(

Ik wil het al langer, maar zeker nu heb ik er (weer) geen tijd voor. Ik studeer in Mestreech en woon en voetbal nog in Eindhoven. Allemaal niet zo handig.

Is het ook, maar het kan wel. Ik wil het graag, maar eerst moet ik er de tijd voor kunnen vrijmaken en dan nog de knoop doorhakken. Want als ik eenmaal begin, wil ik het wel goed doen. :)

5. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Zichtbaar vet kwijtgeraakt en nog steeds even zwaar (licht). Chill gevoel jongen! :)

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hoezo? Wat is er dan met ons Europeanen, dat we moeilijker droog komen te staan?

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.017
    We vreten teveel.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat is eigenlijk voor vrouwen het makkelijkst om af te vallen? Ik gok een combi van Cardio en kracht, maar wat voor krachtoefeningen dan (Squats en meer?)?

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ja, laat ze iig niet meer een half uur de abductoren en adductoren trainen :+

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    West Europeanen hebben gemiddeld meer (buik)vet, lang geleden eens een stuk over gelezen.
    Verder maak ik het ook in de praktijk vaak mee. Wij hebben op de sportschool Antillianen, mensen uit de mediterraanse gebieden, Afrika etc. Stuk voor stuk droger met heel wat minder discipline qua dieet :)

11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Dus vandaag pan met zilvervliesrijst, kip en broccoli gemaakt. Het is wel erg droog om te eten zo zeg. Meeste sausjes die ik normaal er door heen doe zijn niet echt goed. Wat doen jullie er doorheen?

12. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Slechte sausjes :cool:

13. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik marineer mijn kip met marinade van conimex of inproba, anders is het inderdaad veel en veel te droog. Daarnaast kan je iets van ketjap gebruiken door de rijst. De combinatie rijst, kip en brocoli door elkaar vind ik zelf niet lekker, dan zou ik als ik jou was de broccoli er naast eten. Je kan trouwens ook nog cashewnoten er door heen gooien.

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Kip kun je marineren idd. Maar daar heb ik meestal geen zin in. :+ Ketjap door de rijst.

Gisteren trouwens lekker getrained! Incline bench press en incline dumbell press gaan echt vooruit.

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Was laatst bij een crossfit evenement en werd daar vol uitgescholden en uitgelachen door de gasten daar omdat ik ook met m'n zaalvoetbal schoenen kwam aanzetten.
    zijn dus verschrikkelijk slecht voor je knieen en andere gewrichten omdat ze dus zo weinig demping geven.

Aanbevolen gekregen om echte sportschoenen met goede demping aan te schaffen. Voor zowel kracht(gewicht) als looptraining.
    Eet het regelmatig gewoon zo droog, soms flikker ik er wat sauzen van conimex etc doorheen. Wel klein beetje op de waardes van die saus letten dat het geen te vette troep gaat worden.
    Laatst bv. ook gewoon burrito kruidenmix van Texmex ofzo erdoorheen gegooid, puur voor wat smaak.
    Je kan ook een hele hoop met kruiden bereiken. Kerry/cayenne/peper/zout/kaneel/etc/etc/etc poeder, knoflook, basilicum etc geeft allemaal wat meer smaak aan je voer.

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Jij hebt het over Crossfit, wat veel meer is dan gewichtheffen.

Als ik Squat of deadlift, wil ik dat echt niet doen op mijn hardloopschoenen.

Ik ga er ook van uit dat je met je Crossfit niet je max deadlift of squat?

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ketjap en ketchup (niet curry) zit niet zoveel in. Verder kruiden(zakjes). En anders gewoon wat minder saus, klein beetje is al direct 10x zoveel smaak

Bovenstaande lijkt zo tegenstrijdig als het maar kan. Ik kan me niet voorstellen dat zaalvoetbalschoenen slechte demping hebben, constant sprintjes trekken en draaien lijkt me erg zwaar voor je knieën. Het advies is trouwens ook erg kort door de bocht. Voor wods zonder hardlopen wordt vaak zat een harde schoen gebruikt :)

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Mwa Kevf, veel zaalvoetbalschoenen hebben echt amper demping hoor. Ik heb deze voor de zaalvoetbal:

Dun zooltje, maar voetbalt verder prima.

19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Meisjes zijn hier makkelijker :+

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nou als ik die Amerikaanse meiden zie op Spring Break.. Dat gaat wel een tikkeltje verder dan een Chersonissos :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina