1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kan ook, maar dit werkt nog net even sneller en is gewoon een tof kunstje om aan je vrienden te laten zien.:+

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik dit voor mijn vrienden doe rammen ze dat ei m'n strot in:+

3. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rare vrienden heb jij als ze graag iets in je strot rammen.:+

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat zijn gvd zieke stats voor 2 maanden train ervaring. 8)

5. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Lastige opgave. Fitnessabo is afgelopen, dus moet op zoek naar een andere. Probleem alleen is dat ik nu in Rotterdam op kamers zit, in de zomer waarschijnlijk 85% van de tijd in Zierikzee bij mijn ouders en ik na de zomer wil verhuizen. Weet dus niet echt waar ik naartoe moet.

Vrijdag een afspraak bij Health City Lijnbaan, kijken hoe flexibel ze zijn met bevriezen van abo's/switchen naar ander filliaal. En vooral naar de prijs.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    gewoon onderhandelen toch? Er is meestal meer mogelijk dan je denkt :)

7. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Health city heeft toch abbos die overal gelden?

@ei ding
    Ik rol mn ei altijd. Is de schil er sneller af dan bij hem

8. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat? het gewicht of wat bedoel je?

9. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Serieus? Ik dacht dat dat gewoon vaste prijzen zouden zijn. Ben studentje, dus onderhandelen zou wel heel fijn zijn. Kan niet echt de hoofdprijs betalen.

Op de site stond dat er geen prijzen gegeven konden worden omdat elke Healthcity uniek is ofzo. Maar ik zie het vrijdag wel.

Iemand trouwens ervaring met het concept van HealthCity? Iemand die weet welke prijzen in kan verwachten en hoe je in het algemeen geholpen wordt?

10. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja gewicht, pretty sick. Wel gewoon full roms, dus squat onder par enzo, geen halve reps?

Zijn er trouwens hier mensen die op explosiviteit trainen?

11. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Squat onder par > yes.

Train zelf ook op explosiviteit, voor mijn sprongkracht met baketbal. Doe plyometrics.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik heb er hier iig wat afgepraat (15 per maand zelfs, maar goed) en daarnaast geen opzegtermijn.

beetje denken in 'als ik nou..., kunnen jullie dan....'

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nee ik bedoel je lichaamsgewicht. Die kracht stats heb je wel in 3 maanden stronglifts.

Maar ik bedoel meer 2/3 maanden trainen en dan zo'n hoog lichaamsgewicht gezien je lengte met zo'n laag vetpercentage. Dat is zeer netjes. Maar je had al een goeie basis lijkt me dan? Als het klopt zal je wel mesomorph zijn verwacht ik.

14. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wat voor oefeningen doe je?

15. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vorige zomer was ik ook aan het fitnessen, alleen had ik toen hele andere stats. Ik was toen 192CM met een gewicht van 72.4KG ( ! ).
    Foto van toen (heb geen andere / betere foto's )

Laag vetpercentage valt toch wel mee? Mijn gewicht heb ik wel een beetje mee, ben een endomorph :)

Foto van 24 April

http://msuathletics.ru/books/bible/vert_jump_bible.pdf

Even doorscrollen naar het beginners plyometrics gedeelte.
    Strength doe ik dus gewoon Squats, Deadlifts en lunges.

16. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hoe pak je je kracht oefeningen, 5x5?

17. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Is dat 90kg bij 1.94 vind je hier behoorlijk dun lijken namelijk. Niet echt duidelijke foto maar dacht ook zelf dat het wel wat gespierder was ;) op die andere foto wel echt enorm mager dus wel mooie progressie.

18. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik maak meestal setjes van 3, dan 10 reps. Eigenlijk met elke been strength oefening.

Was het maar gespierder :) Probeer nu te cutten toch even voor de zomer. Daarna ga ik weer bulken.

Het rare is dat ik bij de 72.4KG begonnen was met fitness toen ik klaar was met school, en zodra school weer begon was ik gestopt, dat was in september. De -+ 20KG die er bij is gekomen is 0.0 spierweefsel. Vanaf September ben ik gaan eten, meer, maar dat was voornamelijk troep. Soms 3 pizza's en een kapsalon in 1 week, deed alleen nog basketbal maar geen kracht of wat dan ook. Ongeveer 20 KG aangekomen heeft me zat massa gegeven, alleen niet echt in enorme mate vet, zelf heb ik geen idee hoe het kan.

19. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Waarom cutten? Je zou zelfs kunnen dirty bulken. Weet niet wat je speelt, PF lijkt me met je lengte? Maar dan kan je wel wat body gebruiken. Waar speel je en welke klasse btw?

20. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Cutten puur voor de zomer, ga dus ook plyometrics doen om die sprongkracht bij elkaar te kunnen krijgen. Ik speel center. Speelde U18-1 Hoofdklasse bij Wyba, kampioen geworden dit jaar. Was bankspeler bij U20 Hoofdklasse, die ook toevallig kampioen zijn geworden. Ik heb aankomende vrijdag een selectietraining voor Magixx U20 Eredivisie, zal kijken hoe ver ik kom.

Na de zomer ga ik beginnen aan een bulk, clean of dirty ben ik nog niet uit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina