1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    clean/dirty is een fabeltje. Paar pagina's terug een stuk over gepost. Verder kan je met gezond eten net zoveel kcal binnen krijgen. Er kan weinig op tegen 100 gram noten om maar iets te noemen :)

edit: micronutrienten moet je wel echt uit gezond voedsel halen maar de macro's maken bar weinig uit.

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Van de Aldi, 200 gram 1.50 euro oid. :D
    Voedingswaarden 571 kcal, 11.8 g. eiwit per 100g.

3. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voor een cut heb ik dit uitgerekend vandaag. Alleen geen idee hoe ik dit ga toepassen, of beter gezegd : Hoe ik hieruit een voedingsschema ga maken.

Calorie Deficit 2236
    Proteïne = 198 x 1 = 198 gram
    Fat = 198 x ¼ = 49.5

Calories left.
    Elke gram Proteïne of Carbohydrate staat gelijk aan 4 calorieën.
    Elke gram Fat staat gelijk aan 9 calorieën.

Dus bij een calorie deficit van 2236

198 x 4 = 792
    49.5 x 9 = 445.5

792 + 445.5 = 1237.5
    2236 – 1237.5 = 998.5

Carb intake = 998.5 / 5 = 249.6

Diet totals

2236 Calories
    221 grams of Protein
    49.5 grams of fat
    249.6 grams of Carbs

Heeft iemand hier ooit supplementen gebruikt voor het cutten? Dus fatburner orso?

Laatst bewerkt: 8 mei 2012
  4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    gewoon beginnen met invullen in bijvoorbeeld cronometer en het komt wel goed. Beetje sleutelen hier en daar, zolang je maar een basis van vetten en proteine hebt.

2 aernhem: pinda's of echt noten?
    want pinda's zijn niet echt noten he ;)

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Que? Kan dat niet vinden hoor. Ben wel benieuwd though. En wat zijn miecronutrienten?

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik haal op woensdag en zaterdag op de markt 2 zakjes cashews, gezout en ongezout en flikker deze dan door elkaar.
    Betaal je iets meer voor, maar smaakt zoooo ontzettend veel beter als die troep uit zakjes.

@Kevf: terugkomend op wat je laatst over de beta zei, dat het net zoals creatine is, dat je het moet opbouwen en dus deel uit je systeem moet laten worden.
    Op de pot staat idd dat ik het ook 's ochtends moet nemen, alleen als ik kijk hoeveel tintelingen ik kreeg(van 2 scoops welliswaar) zit ik er niet echt op te wachten dit 's ochtends te nemen8)

Laatst bewerkt: 8 mei 2012
  7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik haal gewoon altijd doppinda's. Die zijn ongebrand en zijn het lekkerst. En dan heb je ook nog wat te doen. :+

8. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Trainen jullie trouwens gewoon door met een griepje? Ik heb er een beetje last van, maar voel me fit genoeg om te gaan trainen vanavond. Moet ik gewoon kijken hoe ik me tegen die tijd voel of ik mezelf beter in bescherming nemen?

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Macro: vet, eiwitten, koolhydraten
    Micro: vitamines, mineralen etc

ik kan de link niet meer vinden. Vorige thread denk ik. Sluit aan bij IIFYM

Cashew zijn wel noten. Voordeel: omega 3 (en 6), vitamines etc. Die zitten niet/veel minder in pinda's :)

@Kevf: terugkomend op wat je laatst over de beta zei, dat het net zoals creatine is, dat je het moet opbouwen en dus deel uit je systeem moet laten worden.
    Op de pot staat idd dat ik het ook 's ochtends moet nemen, alleen als ik kijk hoeveel tintelingen ik kreeg(van 2 scoops welliswaar) zit ik er niet echt op te wachten dit 's ochtends te nemen8)[/QUOTE]

Na een grote maaltijd zorgt er bij mij voor dat ik geen tintels neem. Zelf neem ik het voor het slapen, ik stoor mij er niet zo aan.

'Griepjes' bestaan niet echt. Dat zijn praktisch altijd (zware) verkoudheden. Met griep ben je echt twee weken ziek. Echter in de volksmond wordt al snel gesproken over een griepje.

Als ik een beetje verkouden ben train ik door. Maar dat moet je zelf een beetje aanvoelen. Als je echt voor een full pull FB training gaat dan gaat dat ongetwijfeld ten koste van de energie die je immuunsysteem hard nodig heeft.

10. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    @Kevf
    Thanks, weer wat geleerd. Heb gister ook al stil gezeten en moet tot zaterdag nog sporten. Maar ik ga gewoon op tijd naar bed dan denk ik, iets extra's eten en hopen dat het goed komt. Dat stil zitten word ik echt niet goed van:x

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    je zou extra C en E kunnen nemen, vooral C schijnt in hoge doseringen soms te kunnen helpen.

Ik maak voor mezelf een heel simpel onderscheid: veel zweten ==> door trainen. Dizzy, wattenhoofd ==> niet trainen, stoppen met trainen

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hoe kan dat dan? Want als je 60g vet op een dag eet, waarvan 55 (meervoudig) onverzadigd, is dat toch veel beter dan wanneer daarvan 40g verzadigd is? Hetzelfde voor carbs: Carbs uit waldkornbrood of havermout zijn toch veel beter dan die uit een Twix of Bros?

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=133634471&page=1

check die vid :)

14. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
  16. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Wil de komende tijd behoorlijk m'n conditie verbeteren met name door cardio.
    Kan je om de dag kracht/cardio trainen? Of heb je toch echt gehele rustdagen nodig voor beide..

17. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Kan wel, alleen na een benentraining zou ik het niet aanraden :D

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Soms ben ik heel vatbaar voor die troep, zo heb ik maandag op dinsdag maar een uurtje geslapen nadat ik 20:00 2 scheppen beta, 2 scheppen jack3d en een schep creatine nam.

Anyhow, kan m s ochtends bij t ontbijt door de whey en creatine shake gooien.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    maar dat ligt alleen aan de Jack3d, niet aan de creatine en beta ;)

laatst ook om 1900 een flinke portie Hard! (ook een pwo) genomen en lag om 0.00 alweer een uur wakker

Creatine en Beta neem ik altijd voor het slapen (nu op trouwens)

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik neem ook geen pre workouts meer na 16u. Dan weet ik gewoon dat ik 's avonds / 's nachts wakker lig, terwijl ik toch moe ben.

Anyway:

Dit had ik toch niet verwacht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina