1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Lars, 7 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik het goed begrijp betaal je voor een lidmaatschap, dat je toegang geeft tot de fitness ruimte, je kan alle toestellen gebruiken, en is er dan een instucteur die er rond loopt, of is het persoons gebonden.
     
  2. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    instructeur die soms rondloopt
    er is niet altijd iemand natuurlijk


    en als je persoons gebonden wilt moet je een personal trainer huren natuurlijk..maar das wat overdreven :)
     
  3. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ik fitnis als het mogelijk is 4x in de week zo'n 1,5 uur. en dan vooral het boven lichaam. eerst een 20 minuten hardlopen (om warm te worden) en daarna de borst, schouders biceps en triceps, buikspieren.. de ene dag meer van het een en de andere dag wat meer van het ander (duidelijk he ;)) ben nu zo'n 4 maanden bezig.
     
  4. nycity

    nycity OPTIMUS

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Eyy...!! Een fitness Topic.. M'n favo sport..! Of tenminste; 1 van m'n meerder favo sports..!!

    Ik sport redelijk vaak i/d sportschool. Meestal zo'n drie x in de week als het uitkomt met m'n studie. Deze week toevallig kan ik maar 1 x. Het zy zo..!

    Ik train bijna een jaar nu en in het begin maakte ik goede progressie. (Spiermassa kweken) Nu echter is het wat minder geworden want op een gegeven moment kom je op een dood punt, zo is me verteld. Hier kom je heel lasig over heen en vergt veel zelfdisipline. Je moet blijven gaan en goed blijven eten wil je dit 'overwinnen. Zelf ben ik een aantal weken gestart met de inname van Creatine *in poedervorm) 8 v.d 10 mensen die serieus fitnessen gebruiken dit 'voedingssuplement'. Ik heb de kleinste bus gekocht om het te proberen. Het is me absoluut niet bevallen. Ik nam 5 gram per dag over een periode van ongeveer 3 weken. In deze periode had ik s'nachts het gevoel dat ik thuis kwam van een feestje waar ik te diep in't glasje had gekeken. Me hoofd spinde en ik had een heel 'licht' gevoel in m'n kop. Ik ben de dosering gaan verminderen naar ongeveer 2 á 3 gram maar het bleef. Nu ben ik er mee gestopt om er zeker van te zijn dat het aan het gebruik van Creatine ligt. Mocht het niet zo zijn dan moe'k maar ff naar de Doc denk.

    Zijn er hier mensen die gebruik maken van Creatine?

    PS: ik lees dat mensen hierzo vooral de borst spieren kweken; okay, die zyn natuurlijk het belangrijkste wil je in de zomer tjikkas regelen..! Maar let op: Train je je Pectorales Major en de onderliggende spieren (borstspier) dan is het trainen van de bovenste RUG spier net zo belangrijk!!!! Anders krijg je dat je 'krom' gaat lopen en je borstspieren aan je schouders gaan trekken. K neem aan dat niemand eruit wilt zien als Quasimodo i/d zomer..!!
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2004
  5. Luigi

    Luigi Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook op fitness, maar lig meer onder de zonnebank en in het zwembad/sauna/turks stoombad dan dat ik hard train ;)

    Doet iemand van jullie ook aan spinning? Heftig!
     
  6. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    vergeet niet je benen
    je moet zowiezo alles trainen, dat stimuleert zelfs de groei op plekken die je niet traint
    zo blijft je lichaam in evenwicht
    je kan zowiezo niet 3x per week je borst trainen...waarom niet? vraag maar bij je fitness center..

    k was eerst ook van plan crea te gebruiken maar...toch maar niet gedaan, zeggen dat als je stopt je je spiermassa zo 123 weer kwijtraak, weet niet meer wat ik moet geloven.

    @nycity
    hoe nam je het in? het is beter met vruchtensap (appel, sinaas, multivitamine (multivitamine is het best)) in te nemen
     
  7. 100%Jean

    100%Jean Guest

    Hey NYcity, ik heb dat spul ook een keer gebruikt maar het er totaal geen problemen mee. Je merkt in ieder geval wel dat je opeens veel meer "power" hebt! Ik had toen wel een goede pot, ook vrij prijzig volgens mij. Kijk maar eens hier www.chemicalnutrition.com.

    Misschien dat je gewoon verkeerd spul had? Creatine kan immers geen kwaad het zit ook in vlees en andere voeding!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 feb 2004
  8. nycity

    nycity OPTIMUS

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik nam het in met druivensap. Creatine wordt beter 'getransporteerd' naar je spieren door middel van een grote hoeveelheid suikers in je bloed. Druivensap heeft super veel suiker (18 grm)

    Kweet ff het merk niet dat ik heb (kzal vanavond ff kyken) ik weet iig wel dat het van DSM afkomstig is.. En ik weet dat het geen kwaad kan.. (tenminste op kortetermijn niet) lange-termijn effecten zijn nog onbekend.

    edit:

    Merk --> M for you (zoiets)
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2004
  9. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou, ik ga vanavond voor de eerste keer naar fitness en ben echt super benieuwd, volgens mij moet ik morgen in een rolstoel naar school van de spierpijn maar ok... :+
     
  10. Zuka_'Zamamee

    Zuka_'Zamamee Ready when you are

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    1
    nycity heeft zeker gelijk! Het is erg belangrijk dat je bij fitness/krachttraining er altijd op let dat je links en rechts, voor en achter, boven en onder traint. Symmetrie is belangrijker dan je denkt, je wordt anders niet alleen krom, je hebt ook meer kans op blessures!
     
  11. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm kom net terug van de 2e keer fitnessen en ik moet zeggen, je voelt je er zeker wel beter door, je hebt echt het gevoel dat je wat gedaan heb. Morgen ga ik een abbo nemen zodat ik onbeperkt kan en dan ga ik serieus trainen, ik zoek eigenlijk een trainings schema, dus op de ene dag triceps, borst ofzo, andere dag biceps, borst blabla maar bij die sportschool geven ze dat niet, die man vertelde me dat je het zelf moet aanvoelen en dat ieder lichaam anders is... Je moet dus zeg maar je eigen schema maken hmmz...
     
  12. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hier klik een site waar je schema's kan downloaden voor verschillende doeleinden en voor de verschillende keren dat je kan trainen in de week...
     
  13. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    wat kost dat nou, zo'n abbo?
     
  14. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    abbo voor onbeperkt 3 maanden kost bij mijn school 100 euro's

    maar k denk dat ik net ff teveel betaal
     
  15. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik betaal nu 30 euro per maand, dan kan je onbeperkt fitnessen/aerobics/cardio whatever en verder gebruik maken van de douches, helaas hebben we geen sauna of iets dergelijks maar ik kom er toch alleen om te fitnessen... Bedankt voor het schema trouwens XquistX :)
     
  16. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Owww, die prijzen vallen heel erg mee, ga er denk ik ook maar eens mee beginnen!
     
  17. Schranseman

    Schranseman Heeft altijd honger

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik betaal 40 euro per maand onbeperkt.
    Ik ga meestal een x of 4,5 pet week.
    Het is inderdaad erg belangrijk om alle spiergroepen mee te nemen. Alleen je borst trainen gaat echt niet werken, alleen je armen trouwens ook niet.
    verder is het erg belangrijk dat je goed eet, wat er vooral op neer komt om voldoende proteine tot je te nemen en weinig vet te eten.
    Om aan genoeg proteine te komen kun je een shake nemen die ze in alle sportscholen verkopen. Ook het eten van mager vlees kan helpen. Bijvoorbeeld biefstuk.
    Creatine werkt(e) voor mij erg goed, en ik kan het dan ook aanraden. Niet echt duur en toch snel resultaat. Wel braaf elke dag op dezelfde tijd blijven innemen.
     
  18. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    en als je dan stopt met trainen na gebruik van creatine.. zijn er dan bijwerkingen.. zoals het pap worden van je spieren ofzo..???
     
  19. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik fitness 3 á 4 keer per week... de leukste oefeningen vind ik toch wel voor me borstspieren vooral bankdrukken, en gewoon met losse dumbells liggend op een bankie boven je borst wegdrukken...
     
  20. Zuka_'Zamamee

    Zuka_'Zamamee Ready when you are

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    1
    Bankdrukken is zeker een fijne oefening, maar ik vroeg me af met hoeveel kilo je dat moet doen en hoeveel herhaling/series? Doe je dat eigenlijk nooit met een stang/halter, das toch handiger dan die dumbells?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina