Vetpercentage geen idee. Maar zal ook aardig hoog liggen vanwege me buik en bovenbenen. Maar denk dat als je zegt dat er 18-23kg vet aan me lijf hangt aardig in de buurt zit en dat wil ik er af hebben. Niet vanwege gezondheidsredenen aangezien ik hartstikke gezond ben, maar het ziet er gewoon niet uit zo'n buik.
Daarom ben ik meer buikspier en been oefeningen gaan doen. Dan heb je de grootste spiergroepen in het lichaam te pakken. En hoe meer spieren je traint, hoe actiever ze zijn...hoe meer er verbrand wordt op den duur.
Maar goed wellicht naar me eetpatroon kijken om nog meer aanpassingen door te voeren. Magere kwark en wat fruit er doorheen in de blender flikkeren. Genoeg voor 2 shakes, 1 in de ochtend om 7 uur en 1 om 12 uur. Een bak met Tonijn en tomaat en ei maken welk verdeeld worden over 9 en 12 uur. Dan nog me reguliere brood erbij en een sultana rond 1500 met een half bord warm eind van de dag. Zou voldoende moeten zijn lijkt me dan. Moet morgen boodschappen doen dus zal eens kijken.
---
Heb even vlug een ideetje op papier gezet. Idee is zo min mogelijk massa bouwen en vetverbranden.
Eten:
Magere Kwark gemixt met kiwi’s of bananen. Maak hier dagelijks 2 milkshakes van. Eentje wordt gedronken om 07.00 uur. De ander 15.00, een uur voor inspanningen, op sportdagen. Shakes qua volume 1 drinkglas.
Om 09.00 uur 2 sneetjes bruin brood met regulier beleg. Dit betreft Snijworst of Achterham. Er zit nooit boter bij.
Om 12.00 uur een bak met tonijn, ei en tomaat.
Om 15.00 een sultana. Als er gesport wordt op de dag de tweede shake nemen.
Om 18.00 avondmaaltijd. Keuze is spaghetti/macaroni – rijst met chicken tonight - groenten met schnitzel
Sporten:
Legpress: 90kgx20, 90kgx20, 100kgx15
Leg extention: 25kgx15, 25kgx15, 30kgx15
Chest Press: 40kgx20, 40kgx20, 45kgx15
LAT-Machine: 45kgx20, 45kgx20, 50kgx15
Buikspierding: 35kgx20, 35kgx20, 40kgx15
Buiktotaal op paarse bal: 15x, 15x, zoveel als ik er nog uit kan persen
Crosstrainer: 30minuten op niveau 10 rotaties 130-135 met hartslag rond de 160-165.
Af en toe doe ik de LAT-machine en Chest Press weg en vervang ik met Tricep Extension met zo'n dunbell en Bicep Curl. Verder is dat het schema wat ik 2-3x per week doe om zo'n groot mogelijk deel van me lichaam te doen. Dat 3 dagen trainen en elke keer een ander deel van me lichaam zette ook geen zoden aan de dijk. Enige profijt daarvan was voor het toernooi dat ik specifieke spieren beter kon klaarstomen.
Laatst bewerkt door een moderator: 29 jul 2007