1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Lars, 7 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, dat vind ik overigens niet erg hoor.

2. Ashavan

Ashavan Guest

Als je lichaam meer gaat verbruiken is het niet vreemd dat je meer kalorien gaat eten. En je verbruik schiet omhoog als je dagelijks actief bent en getrainde spieren hebt.

Tja en dat mtv ding. Als ze alleen bepaalde spieren inspuiten en dat zwak voedsel eten van hen....die leven niet lang meer.

Laatst bewerkt door een moderator: 5 aug 2007
  3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    maar ik fitnis niet :p

4. Ashavan

Ashavan Guest

Je spieren kunnen ook op andere wijze actief zijn en groeien door dagelijkse inspanningen die je over het hoofd ziet. Of je hebt van nature een snel metabolisme.

5. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    mischien door het vakkevulle, soms best wel zware dozen

6. Ashavan

Ashavan Guest

Toen ik in het verdeeldepot van Bas vd Heijden werktte liep ik ook veel zware dozen op de kar te zetten, je loopt de hele dag op een rap tempo vanwege een gemiddelde dat gehaald moest worden, en dan moet je de kar varierend van 60-170kg op de baan zetten naar het perron. Op een gegeven moment deed ik 1 kar voorttrekken met 1 hand. en verloor daar aardig wat gewicht en kreeg aardig wat spiertjes. MAakte niet uit hoeveel ik snoepte in de pauzes.

Dus ja dat telt mee als oefening ;)

7. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    haha

8. fetEX

fetEX Guest

a) je zit in de groei
    b) misschien denk je dat je veel eet maar valt het eigenlijk wel mee.
    c) misschien heb je idd van nature een snel metabolisme
    d) je sport, werkt veel, dus verbrand ook veel

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Vincent,
    a)ik groei niet zoveel meer, 2 cm tops :p
    b) ik eet best wel veel
    c) wtf is metabolisme?
    d) dat klopt :)

10. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf wil is nou je punt of wil je nou eigenlijk weten?

Je kan toch je eigen conclusie trekken of ben ik nou gek? Er zijn mensen die heel veel kunnen eten, niet sporten, niet werken alleen maar met hun luie reet op de bank zitten en niet dik worden. Ook zijn er mensen die heel weinig eten, super veel sporten, werken, verbranden en nog steeds aankomen. In jouw geval eet je dus veel en beweeg je veel, nu mag je zelf de conclusie trekken waarom je niet dik wordt. Om het maar even compleet voor je voortekouwen (kennelijk wil je het zo?). Ik snap echt de totale bedoeling van je post niet. Wat wil je nou bewijzen/bereiken? Doe zelf moeite en zoek wat metabolisme is op google. Kom op zeg.

Laatst bewerkt: 6 aug 2007
  11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    lees wat meer, of er meer mensen hebben, dat je best veel eet, maar niet dik word, maar daar heb ik ondertussen al antwoord op gehad

12. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Wil jij zeggen dat je dus niet wist dat er mensen zijn die;

1. Veel eten, veel bewegen, niet dik worden.
    2. Veel eten, veel bewegen, wel dik worden.
    3. Veel eten, weinig bewegen, niet dik worden.
    4. Veel eten, weinig bewegen, wel dik worden.
    5. Weinig eten, veel bewegen, niet dik worden.
    6. Weinig eten, veel bewegen, wel dik worden.
    7. Weinig eten, weinig bewegen, niet dik worden.
    8. Weinig eten, weinig bewegen, wel dik worden.

Ik ging er toch wel vanuit dat je deze kennis inmiddels bevat aangezien je minimaal 15 jaar oud bent. Vandaar ook de aard van mijn reactie.

13. Gauner

Gauner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het met je eens dat hij zelf ook wel die logische conclusie kan trekken..

Op dit punt ben ik het niet met je eens, hier geloof ik niet in. Je kunt er een beetje aanleg voor hebben of niet maar als je echt je best doet om af te vallen dan zal dit echt wel gebeuren.. Maar doorzettingsvermogen is vaak het bekende euvel voor velen..

On topic; Ben nu ook sinds drie weken aan het fitnessen, drie keer per week en ik zie zeker
    al verschil met toen ik begon. Vooral mij bi- en triceps en mijn schouders veranderen opmerkelijk
    moet ik zeggen..

Laatst bewerkt: 7 aug 2007
  14. Ashavan

Ashavan Guest

Geloof er maar niet in, maar ik ben het bewijs dat het wel zo is. Ik beweeg veel, eet zo min mogelijk en als ik niet op let kom ik nog aan :confused:

15. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan zijn dat je het niet gelooft, maar deze mensen zijn er echt. En zo zeldzaam zijn ze niet. Iemand die ik ken doet echt alles om af te vallen, volgt een superstreng dieet en spant zich echt erg in, sport 5 dagen per week minimaal 1 uur. Hij is wel wat afgevallen hoor, maar hij is nu op punt gestuit waar hij gewoon niet meer afvalt en er ook niks meer bijkomt (zolang hij zijn dieet aanhoud en dezelfde hoeveelheid blijft sporten). Terwijl hij eigenlijk nog wat lichter wil worden. Gewicht is in zijn geval rond de 85 kilo. Niet size zero en 38 kilo.

Laatst bewerkt: 7 aug 2007
  16. Ashavan

Ashavan Guest

Hoe dichter je bij je ideaal gewicht komt hoe lastiger het is om af te vallen. Voor zo iemand als hem en mij is dat gewoon een martelgang omdat je dan misschien 0.5 kg in de maand verliest als je mazzel hebt.

Maar ik weet niet hoe hij eet en sport. Als je lichaam gewend is, omdat steeds hetzelfde gedaan wordt, is het tijd voor afwisseling. Eet na 2-3 maanden dieten weer 2-3 weken normaal in kleine porties. Je zakt dan weer iets qua gewicht en dan kun je weer verder met dieten.

Maar als hij veel sport moet hij wel aankomen aangezien hij spiermassa blijft vormen en dat weegt zwaarder dan vet. Misschien dat hij dus wel afvalt, maar het gewin aan spiermassa dat verlies op de weegschaal weer opheft. Daarom moet je niet op weegschalen en gewichten afgaan maar je centimetres opmeten en uitrekenen bij http://www.mybodycomp.com

Laatst bewerkt door een moderator: 7 aug 2007
  17. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Als je nou door al die reacties door de bomen het bos niet meer ziet, even mijn inbreng:

Ik denk dat jij een best mager mannetje bent, en waarschijnlijk ook best 'speedy'.
    Je schildklier werkt snel, en dus het verteringsproces.

En dat is het antwoord wat je zoekt lijkt me :)

Niks om je zorgen over te maken.

18. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha ja dat heb ik ook, me ouders en me maten ziten soms echt te kijken van: Wooow waar laat hij al zijn eten (wantk eet aardig veel). En dikker word ik er niet op, heb ook bijna nooit last gehad van puistjes. k vind t wel vet zo:thumbs: K hoop alleen niet dat alsk op de sportschool ga, me spieren ook wegblijven|:-

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  20. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    Vet, ik ben een ectomorf8) maar dun haar heb ik hellaas niet:9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina