2 uur is wel veel als je alleen krachttraining gaat doen. 1,5 uur is eigenlijk wel the max dacht ik zo, is mij verteld, behalve dan als je ook nog cardio etc doet, dan kan et wel.
Ga zelf 3x 1,5 uur per week, en dan ben ik echt uitgeput. Krachttraining, met korte rusten, minder dan een minuut vaak. Blijft het bloed zitten waar je het wil hebben zodat de doorbloeding goed is, voel je het ook sneller.
Ben nu meer dan 2 jaar bezig, en ga altijd heen, je ziet mensen vaak afhaken na een tijdje... gewoon doorzetten en altijd gaan, zodra je keren gaat missen is het einde in zicht. Resultaat komt vanzelf, gewoon doorzetten en niet verwachten dat je Arnold Schwarzenegger bent in een jaar want dat gaat je niet lukken
Maar voor voetbal zou ik zeggen dat je veel cardio training gaat doen, voor je conditie?
Lol, je bent niet de enige met dat voornemen Probeer al 2,5 jaar aan te komen, ben al 2,5 kilo opgeschoten in 2,5 jaar Te snelle stofwisseling, ik vreet me te pleure, mensen vragen me hoe ik zoveel kan eten zonder aan te komen, niks helpt.
Tips die echt werken zijn welkom.
Laatst bewerkt: 4 feb 2006