Ik heb ooit eens een stuk gelezen dat het oraal innemen van creatine monohydraat bij 1 op de 10 niet zou werken. Maar ik heb eigenlijk geen flauw idee meer waar ik dat vandaan heb
Mijn schema voor drie keer trainen (max een uur per keer)
ma: Borst (3x3= 3 oefeningen en 3 sets)
Schouders (3x2)
Triceps (3x2)
Kuiten
Woe: Benen (4x3 )
Buik
Vrij: rug (3/4 x 3 )
biceps (3x2)
kuiten
Dit schema wisselt nogal eens, maar dit is de basis. En hier ben ik toch echt wel een behoorlijk grote jongen mee geworden. Periodisering werkt echt heel erg goed, heb ik zelf ook vaak gedaan. De laatste tijd groei ik helaas ook niet meer zo heel erg veel. Eigenlijk heeft mijn schema ook een nieuwe impuls nodig, maar daar moet ik me eerst maar eens toe zetten :{
Way betreft het niet meer voelen van je training. Wisselen van schema is heel erg belangrijk. Hoe hoog de intensiteit ook is, als je week in week uit hetzelfde doet, dan prikkel je je lichaam niet meer.
Eiwitten is na vitaminen het meest essentieel voor een bodybuilder. 2 gr eiwit per vetvrij kilogram lichaamsgewicht is ideaal. Dit lijkt heel moeilijk, maar als je er eenmaal aan went stelt het weinig voor. Je avondeten varieren (kip/vis/rund) en overdag een bak kwark (50 gr) en twee shakes (50gr) en je bent al een heel eind.
Laatst bewerkt: 6 feb 2006