1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Focusgroup: OV

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kortestier, 23 sep 2012.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    De Arriva incheck palen zijn irritant! Bij de NS palen kan je gewoon de OV Chipkaart in je portomonnee laten zitten, alleen zijn die palen van Arriva zo zinnig dat je ze er uit moet halen om ervoor te zorgen dat het goed lukt, dit leidt weer tot kapotte kaarten :+

Bovendien vind ik het totaal niet zinnig om in te checken terwijl je gewoon een Studenten week(end) kaart hebt, dit hoefde eerst ook niet, waarom nu dan wel? Conducteurs zien wel of je een abonnement hebt of niet, al een paar keer de trein gemist door deze fratsen :emo:

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Doe ik het zo goed Short? :eek:

1. Wat zijn punten van ongemak tijdens jouw reis naar je bestemming. (trein, bus, tram, overig OV)

Route Driewegen (Biervliet) - Breskens, Veolia bus: er staat geen bushokje wanneer ik op weg ga en nog alle haltes te gaan heb, maar wel op de plek waar ik op de terugreis arriveer, met nog maximaal één halte in de route. Fucking dom!

OV-chipkaartpoortjes bij de ferry Breskens-Vlissingen (Veolia) zijn fucking traag. En niemand snapt het, omdat je er ook nog een normaal kaartje kan gebruiken. Tevens moet je uitchecken bij één paal, terwijl er twee poortjes zijn. Opstopping...

2. Wat zou jij verbeterd willen zien?

De bussen van Veolia mogen schoner. Het is daar altijd een rotzooi. Echt vies! En de chauffeurs zijn voor een groot deel eikels.

3.Wanneer/waarom kies ik niet voor het OV?

Als ik naar mijn werk moet, kies ik er voor om met de auto te gaan. Door wisselende eindtijden kan ik niet vertrouwen op het OV/bus. In de winter kies ik soms om met de auto van Zeeuws-Vlaanderen naar 'de overkant' te rijden, omdat er maar één boot per uur vaart. De bus (Connexxion) door de tunnel doet er lang over.

3. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Helemaal top Willem! Nu wilde ik een opmerking over Biervliet maken maar dat zal ik maar achterwege laten :+

4. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ik heb de posts opgenomen in ons onderzoeksdocument. We gaan nu op basis hiervan en andere input een adviesrapport opstellen voor Designthinkers. Thanks voor de feedback guys! Discussieer gerust voort. Er is natuurlijk genoeg om over te klagen hehe.

5. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Er valt niks meer te melden? Nu al niet meer? Ik heb namelijk anders nog wel wat puntjes van aandacht!

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Brand los

Deel Deze Pagina