1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

folders/kranten rondbrengen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fruxxxano, 20 jun 2004.

1. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    True, ik ben nu 16, werk bij de c1000 en verdien maar €3,12 per uur, dus zo'n 33 euro per maand. Ik kan er makkelijk mee rondkomen, maar be echt hard op zoek naar beter betaald werk. Maar goed, dat is allemaal al bezet :mad:

2. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

lol ik werk ook bij c1000 ook 16 en het verdiend eigenlijk geen moer

3. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gooi voor Interlanden Spreigroep samen met een vriend. We verdienen altijd verschillend aangezien we de ene keer 5 folders hebben en de andere keer 13. Daarnaast zitten er 2 kranten bij: De Weekend Krant en de Huiskrant. Met 10 folders per keer verdienen we ongeveer 35 á 40 in 2 weken. Dus 70 á 80 per maand. Dit gedeeld door 2 is 35 á 40 de man. We zijn meestal een uur(soms iets meer) aan het vouwen en een uur aan het gooien. Dus 40:8=5 euro per uur. Het is niet super veel maar ik vind het genoeg en dan zie ik die vriend regematig aangezien we op andere scholen zitten.

Daarnaast werk ik ook in een restaurant. Daar moet ik nu ieder weekend, iedere avond werken omdat het nu voorseizoen is. In de seizoen moet ik denk ik 5 dagen per week werken ofzo. Ik verdien hier 3 euro per uur. En aangezien ik ieder weekend z'on 12 uur werk verdien ik 36 euro. Dit weekend heb ik in 2 dagen al 15 1/4 uur gewerkt. Dit kwam doordat mijn baas jarig was en er gister 2 barbeque's waren en een diner. Vanavond moet ik weer werken.

Ik ben trouwens 15 jaar oud:).

4. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    33 euro per maand? Werk je dus 10 uur per maand? Dat is wel erg weinig. En van 33 euro per maand rondkomen is ook weinig. Op mijn 16e verdiende ik 150-200 euro per maand en daar kon ik al nauwelijks van rondkomen. Mijn uurloon was toen 3,55 maar ik werk bijna alleen zondag dus dan werd het 7,10 euro. Echt een tip voor iedereen die 16 jaar of ouder is: Ga ergens werken waar je op zondag 200% betaald krijgt en waar het elke zondag geopend is. Dan wordt je slapend rijk *).

5. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Bedoel ongeveer 33 per week (werk 11 uur per week) :+
    Dus zo'n 132 euro per maand. (het is vroeg, sorry)

6. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Haha, stelletje losers :+) Ik werk op de golfbaan das pas geld verdienen 7 euro per uur!

3 x per week! En dan vakantie ook nog

Dagblad bezorgen
    Folderslopen
    Albert Hein

En dan hopen dat ik aan het eind een leuk bedragje heb opgebouwd!

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Idd, het goede werk is meestal bezet. Maar een tip: probeer in de horeca terecht te komen.. Het verdient erg goed, en als je het treft is het werk alleen maar super gezellig, en hoef je niet echt hard te werken :)

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als je een beetje door werkt en een leuke wijk te pakken hebt kan je relatief goed verdienen, voor de tijd die je er in steekt. Probleem is echter dat krantenwijken niet constructief genoeg zijn. Je bent maar een uurtje bezig bijvoorbeeld en dan kan een uurloon van 10 euro best leuk zijn, maar aan het einde van de maand ben je alsnog geen rijk man. Daarnaast ben je natuurlijk ontzettend afhankelijk van het weer...

Maargoed werk zal nooit écht een feest zijn. Het is en blijft immers werk. Op je 13e kan je niet veel anders dan een wijkje of zo nu en dan op het land, maar dan nog verdien je ontzettend weinig omdat je zo jong bent. Denk niet dat het dat dan waard is, om daar tijd in te steken. Ga lekker leuke dingen doen waar je geen groot geld voor nodig hebt en ga pas vanaf je 16e/17e/18e serieus uurwerk doen. Dan begint het pas een beetje te tellen, ondanks dat je dan (zoals Nosh al aangeft) nog steeds geen groot geld binnen haalt. Ben nu 18 en verdien een euro of 40 per dag en weet dat dan inclusief fooi nog eens met 50- tot 100% uit te breiden. Dan begint het lekker te scoren, zeker daar ik nu fulltime werk (voor in de vakantie).

9. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga me opgeven voor de ochtendkrant (alleen in de vakantie), kheb toch niet echt veel te doen en kan ik lekker weer nieuwe spellen kopen. :D

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vind het niet zo vreemd dat folders/kranten niet superbetaald wordt. Als je kijkt hoeveel er gedumpt wordt en hoe vaak we geen folder/krant krijgen en met steekproefen toevallig een keer wel...
    Werk in spoelkeuken op zondags om de week (en af en toe elke week) en in de vakanties wat dagen. Verdient best lekker maar in het begin verdiende het weinig. Als je er paar jaartjes werkt gaat het salaris lekker omhoog (je wordt ouder en krijgt loonsverhoging ofzo). Prima bijbaantje.

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ach ja aan de andere kant kan je jezelf nog even gelukkig prijzen. Ik verdien nu voor een 18-jarige meer dan een normaal maandsalaris en heb in principe bijna geen kosten. Anderen moeten er van leven.

12. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Hier in België verdien wij toch een stukje meer hoor.
    Ik werk bij een slager en verdien daar 8 euro per uur.
    Dan werk ik ook nog af en toe bij een soort reclamebureau en verdien daar ook 8€/uur + een dikke kilometervergoeding.
    En nu in juli ga ik een maandje werken en zal ik in totaal €1700 hebben.

13. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    W00t, hoe oud ben je?

14. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    19 jaar

15. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3

serieus? 70 euro voor 4 uur? dat is echt veel, echt chill lijkt me dat, gewoon op zondag vroeg op staan, een uurtje bezorgen, en dan klaar

16. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    ik breng 1x per week folders/kranten rond en verdien daar 30 eurootjes per maand mee.. niet verkeerd dacht ik zo..

17. TheWalrus

TheWalrus Guest

Voor folders en krantenlopen krijg je meestal niet supergoed betaald. ik heb het nooit gedaan. ik werk sinds mijn zestiende bij de PTT, voor een redelijk goed zaterdagsalaris.

Ik heb weleens een maand mediaexpres overgenomen van ene vriend van me maar in verhouding verricht je dan gewoon teveel werk.

Helemaal op je dertiende zul je niet vel meer krijgen dan het minimumjeugdloon. Hoe joinger, hoe goedkoper is de gedachte van de werkgevesr bij supermarkten, kranten en folderverspreiders.

Ik heb veel respect voor mensen die 's ochtend suit bed komen om kranten rond te brengen.

18. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja, ik ga denk ik toch folders rondbregen, en dan soms de auto een keertje wassen. ik ben aan het sparen voor een dure vlieger. (€600,00)

19. Maar het vervelende is dat die krant voor 9 uur in de bus moet liggen. Als je bijvoorbeeld een feestje hebt op zaterdag, ben je vet naar de klote de volgende ochtend.

Maar deze maand kreeg ik wel gewoon € 90,- (ivm bonus) Echt niet normaal, je bent er echt hoogstens 5 uur mee bezig.

20. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina